• 1
  • 2
2013-09-04, 22:06
Medlem
Klaus Stryypares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
En del sker bekrftelse, varje ervring visar att de finns till...

Andra klarar inte av en seris relation, men behver nrheten och sex r det enda sttet de kan f nrhet p..

En tredje lider av DonJuankomplexet, de sker efter en perfekt mnniska, som inte finns.

Tre vldigt sanna visdomar.
Citera
2013-09-04, 22:58
Medlem
karamazows avatar
Spannet ca 16-23 r kopplat till testande, nyfikenhet, frdighetstrning, spnning och givetvis bekrftelse/passagerit p att man blivit man och rent allmnt duger till och blir reflekterad av tjejer. Inget konstigt i det. Haken och vattendelaren r om man efter denna period planar ut i sig sjlv och sker/kan hantera frhllanden och uppriktig intimitet eller om man frblir en manipulativ Peter Pan-hedonist som knarkknullar sig vidare genom tillvaron och behver stndig brnslepfyllning i den dr alltfr snabbt sinande ego-och integritetstanken.
Citera
2013-09-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Spannet ca 16-23 r kopplat till testande, nyfikenhet, frdighetstrning, spnning och givetvis bekrftelse/passagerit p att man blivit man och rent allmnt duger till och blir reflekterad av tjejer. Inget konstigt i det. Haken och vattendelaren r om man efter denna period planar ut i sig sjlv och sker/kan hantera frhllanden och uppriktig intimitet eller om man frblir en manipulativ Peter Pan-hedonist som knarkknullar sig vidare genom tillvaron och behver stndig brnslepfyllning i den dr alltfr snabbt sinande ego-och integritetstanken.

Sen d efter 23? Jobba mycket, skaffa barn fr att sedermera d? Skotta sn byta dck och chartersemestrar med sin ckliga fru och ungjvlarna? Det lter i sanning som en vidrig tillvaro i mina ron. Men det r kanske s det mste vara...
Citera
2013-09-04, 23:39
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
Sen d efter 23? Jobba mycket, skaffa barn fr att sedermera d? Skotta sn byta dck och chartersemestrar med sin ckliga fru och ungjvlarna? Det lter i sanning som en vidrig tillvaro i mina ron. Men det r kanske s det mste vara...

Har man inte huvudet under armen s skaffar man sig inte en "cklig fru" och(per definition)"ungjvlar". En relation dr ingen tillter den andre/andra att vidga sina ml och talanger r bde London Dungeon och stillastende vattensamlingar, samtidigt.
Citera
2013-09-04, 23:46
Medlem
okej jag tnkte ppna en egen trd om det frst men tnker mig att det faktiskt skulle passa in hr som liksom 1 night stands och ligga runt.

har alltid samma knsla som du p natten mr dligt vill sova fr blue balls etc etc

dock r jag ganska horny p morgonen och skulle egentligen d kunna tnka mig lite mys/sex

frgan r hur okej r det att sga lite ironiskt fast nd serist rond 2 nu eller ?
Citera
2013-09-05, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Har man inte huvudet under armen s skaffar man sig inte en "cklig fru" och(per definition)"ungjvlar". En relation dr ingen tillter den andre/andra att vidga sina ml och talanger r bde London Dungeon och stillastende vattensamlingar, samtidigt.

Fast det brukar vl bli s fr mnga ven om det inte var tnkt s frn brjan?
Citera
2013-09-05, 09:48
Medlem
Mr.Riddims avatar
Inget egentligen annat n att det r sknt om man kan komma frbi punkten dr det inte r ckligt med att ha totala frmlingar bland sina lakan. Sedan ger det en egotripp om man r i de yngre ldrarna. Nr man blir ldre bryr man sig inte alls om ett ligg hit eller dit eller ser det som att man r bossen. Inte fr att jag fr ligga runt eller ngot.
Citera
2013-09-05, 10:26
Bannlyst
Finns ingen meningen om man inte hittar p ngon mening s lgg bara ner det om du inte trivs med det. Vi mnniskor r inte gjorda fr att knulla runt i massor oavsett vad vrt dekadenta samhlle sger t oss, jobba fr att bli avtrubbade r allt annat n sunt.
Kan kanske frst om snubbar vill "testa" om dom kan knulla runt men hur mnga gnger behver man bekrfta det egentligen.

S sluta ragga och se allt som ett spel och frsk hitta ngon som du verkligen tycker r mysig. Och ta kontroll ver din kuk, det r en hrlig knsla.
Citera
2013-09-05, 10:39
Medlem
merrilys avatar
Jag tror ocks att det kan bli en sorts vana. En kvll p krogen utan ragg r en misslyckad kvll. Prova att byta rutiner: t middag med goda vnner dr det inte finns chans till ragg, styr upp filmkvllar o.s.v. Frsk hitta ngot som knns vrdefullt.

P ett stt r det som att sluta rka. Om jag sitter p en uteservering och dricker s vill jag rka, punkt. Och i ditt fall, ven mitt fr ett gng r sedan, s betyder att vara ute p krogen att hitta ett ragg. Det hnger liksom ihop, och d mste man hitta ngot annat som gr en glad.

Fr mig vnde det p en nyrsafton med kompisar frn gymnasiet. Det fanns ingen jag kunde ligga med fr alla var bra vnner eller upptagna. Ingen skulle heller g ut senare. Och satan vilken trevlig kvll jag hade, lrde mig uppskatta annat n att ragga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in