• 1
  • 2
2009-02-22, 03:26
Medlem
Svaret p frgan i topic kanske r uppenbar. Att f tmma?

Men vafan , det mste vara fler dr ute som knner som jag. Att helg efter helg dra p nn brud man frn brjan ogillar bara fr att ett leder till ett annat, och s str man dr i trappuppgngen eller med klderna p i hennes rum med en kondom i handen. Och s kr man, bara fr att man inte kunde avvrja situationen tidigare. Man r redan s jvla fast fastn man inte alls har lust. Kuken tar ver situationen.
ngesten efter varje ligg blir bara strre och strre. Knns som att man alltid trffar helt fel tjejer. Det hnder aldrig att man har ngot som helst intresse av att trffa den man hamnat med i fortsttningen.

Vad ska man gra? Jag raggar inte s hrt utan tar det som kommer till mig. Ska man brja ragga hrdare p tjejer man vrderar hgre frn brjan? r det felet jag gr? Knns som att man bara tar skottet nr man vet att man har ppet ml...........

Nu vart det hr visst ytterligare en trd dr TS blder ut sin sinnesstmning p fyllan.

Och ja, jag har ftt ligga ikvll.
Citera
2009-02-22, 04:03
Medlem
Psyko Dads avatar
Trams raderat.

// MOD //
Citera
2009-02-22, 04:13
Bannlyst
Gr som jag gjorde precis innan mitt singelliv tog slut, ta hem tjejerna och bara "mys". Dom blev rtt paffa och ibland besvikna, men vilken tjej vill inte ligga och bara mysa haha. Resultatet blev vl fler morgonar som inte alls var awkward, och mer tjejer som ppnade upp sig, ville trffas p dagtid och lra knna mig. Anledningen till att jag bara ville "mysa" var mest fr att jag var och r rtt trtt p sex. Ingen jvla aning om hur det har gtt till, men s r iallafall fallet.

Om du ligger runt ven om du vet att du inte vinner p det, s har du antagligen ett bekrftelsebehov, eller en jvligt dlig rutin som fr dig att knna att du mste ta varje chans till att knulla. Om du har sjlvdisciplinen (tveksamt), s bestm dig fr att inte knulla ngra mer tjejer p t.ex. 6 mnader, om du inte har lrt knna dem frst. (det jobbigaste med detta r att man fr nnu mer ragg), men om du har drivet s kan du fixa det!
Citera
2009-02-22, 04:19
Medlem
girlie-girlies avatar
Hmm, meningen fr mig med att ligga runt.. vet jag inte. Men jag gr det nd.

Jag lskar sex men jag vill absolut inte slppa in ngon i mitt liv mer n ndvndigt. Att g p krogen och ragga och ta med ngon hem/flja med ngon hem har blivit som en rutin i mitt festande. Ocks att knulla runt. Har p senaste tiden brjat tro att jag r sex-beroende.. Men vill nd inte tnka p det s mycket.

Undrar ocks lite hur man lter bli att knulla runt p det sttet.

antar att det r vl bara att frska lta bli.. hur man nu gr det.
Citera
2009-02-22, 05:04
Medlem
The Lawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChalleOne
Svaret p frgan i topic kanske r uppenbar. Att f tmma?

Men vafan , det mste vara fler dr ute som knner som jag. Att helg efter helg dra p nn brud man frn brjan ogillar bara fr att ett leder till ett annat, och s str man dr i trappuppgngen eller med klderna p i hennes rum med en kondom i handen. Och s kr man, bara fr att man inte kunde avvrja situationen tidigare. Man r redan s jvla fast fastn man inte alls har lust. Kuken tar ver situationen.
ngesten efter varje ligg blir bara strre och strre. Knns som att man alltid trffar helt fel tjejer. Det hnder aldrig att man har ngot som helst intresse av att trffa den man hamnat med i fortsttningen.

Vad ska man gra? Jag raggar inte s hrt utan tar det som kommer till mig. Ska man brja ragga hrdare p tjejer man vrderar hgre frn brjan? r det felet jag gr? Knns som att man bara tar skottet nr man vet att man har ppet ml...........

Nu vart det hr visst ytterligare en trd dr TS blder ut sin sinnesstmning p fyllan.

Och ja, jag har ftt ligga ikvll.

Om du tar det vackert med spriten skall du se att du gr bttre val!
Citera
2009-02-22, 11:43
Medlem
jandis avatar
du har uppenbarligen sex av fel skl. du fr helt enkelt se till att backa innan du fljer med ngon hem. du kan sklart tacka nej precis nr som. du mste inte fullflja ngot du pbrjat.
jag tror man kan knna s nr man legat mycket med folk man inte har knslor fr. ta en paus frn liggandet och ligg inte frrn du har knslor fr ngon.
sex ska vara hrligt och nice och bra, inte ge en dliga knslor i magen.
Citera
2009-02-22, 13:33
Bannlyst
Du kanske r bekrftelsekt. Varje "ervring" r ett bevis p din status och frmga.
Personligen finner det vara ett jvla lyxproblem. Wow, tjejer vill ha sex med dig, stackars dig!
Citera
2009-02-22, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauter
Gr som jag gjorde precis innan mitt singelliv tog slut, ta hem tjejerna och bara "mys". Dom blev rtt paffa och ibland besvikna, men vilken tjej vill inte ligga och bara mysa haha. Resultatet blev vl fler morgonar som inte alls var awkward, och mer tjejer som ppnade upp sig, ville trffas p dagtid och lra knna mig. Anledningen till att jag bara ville "mysa" var mest fr att jag var och r rtt trtt p sex. Ingen jvla aning om hur det har gtt till, men s r iallafall fallet.

Lter rtt smart, men det kanske r svrt att genomfra. Som ngon annan tillade s r vll fylla en bidragande faktor.

Men verkar som att de allra flesta r verens om att ordinera medicinen brons-/silvermunk.
Citera
2009-02-22, 17:12
Medlem
tapirs avatar
jag gjorde det fr verklighetsflykten. men sen vaknade jag till verkligheten och d vill jag baka kakor och ligga sked :/
Citera
2013-09-03, 12:00
Medlem
ja vill sprida min krlek bara.....samtidigt r jag mest sugen p att hitta mitt stora ess i livet...men de mste vara ntt extra fr att vlja den typ av livstil
Citera
2013-09-03, 22:24
Medlem
MrFishboys avatar
En del sker bekrftelse, varje ervring visar att de finns till...

Andra klarar inte av en seris relation, men behver nrheten och sex r det enda sttet de kan f nrhet p..

En tredje lider av DonJuankomplexet, de sker efter en perfekt mnniska, som inte finns.
Citera
2013-09-04, 21:40
Medlem
Handlar nog mest om att hja sin sociala status, iaf fr killar. Har en kompis som tycks knulla nya tjejer hela tiden och mste bertta det varje gng. Fr en knsla av att han inte tycker det r s dr jttekul egentligen men att han vill att man ska bli avis (vilket jag iof blir ocks ibland). Men det r ngot mekaniskt ver det hela. Men ja, finns vl vrre saker att gra med sin tid...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in