• 1
  • 2
2009-02-22, 03:26
Medlem
Svaret på frågan i topic kanske är uppenbar. Att få tömma?

Men vafan , det måste vara fler där ute som känner som jag. Att helg efter helg dra på nån brud man från början ogillar bara för att ett leder till ett annat, och så står man där i trappuppgången eller med kläderna på i hennes rum med en kondom i handen. Och så kör man, bara för att man inte kunde avvärja situationen tidigare. Man är redan så jävla fast fastän man inte alls har lust. Kuken tar över situationen.
Ångesten efter varje ligg blir bara större och större. Känns som att man alltid träffar helt fel tjejer. Det händer aldrig att man har något som helst intresse av att träffa den man hamnat med i fortsättningen.

Vad ska man göra? Jag raggar inte så hårt utan tar det som kommer till mig. Ska man börja ragga hårdare på tjejer man värderar högre från början? Är det felet jag gör? Känns som att man bara tar skottet när man vet att man har öppet mål...........

Nu vart det här visst ytterligare en tråd där TS blöder ut sin sinnesstämning på fyllan.

Och ja, jag har fått ligga ikväll.
Citera
2009-02-22, 04:03
Medlem
Psyko Dads avatar
Trams raderat.

// MOD //
Citera
2009-02-22, 04:13
Bannlyst
Gör som jag gjorde precis innan mitt singelliv tog slut, ta hem tjejerna och bara "mys". Dom blev rätt paffa och ibland besvikna, men vilken tjej vill inte ligga och bara mysa haha. Resultatet blev väl fler morgonar som inte alls var awkward, och mer tjejer som öppnade upp sig, ville träffas på dagtid och lära känna mig. Anledningen till att jag bara ville "mysa" var mest för att jag var och är rätt trött på sex. Ingen jävla aning om hur det har gått till, men så är iallafall fallet.

Om du ligger runt även om du vet att du inte vinner på det, så har du antagligen ett bekräftelsebehov, eller en jävligt dålig rutin som får dig att känna att du måste ta varje chans till att knulla. Om du har självdisciplinen (tveksamt), så bestäm dig för att inte knulla några mer tjejer på t.ex. 6 månader, om du inte har lärt känna dem först. (det jobbigaste med detta är att man får ännu mer ragg), men om du har drivet så kan du fixa det!
Citera
2009-02-22, 04:19
Medlem
girlie-girlies avatar
Hmm, meningen för mig med att ligga runt.. vet jag inte. Men jag gör det ändå.

Jag älskar sex men jag vill absolut inte släppa in någon i mitt liv mer än nödvändigt. Att gå på krogen och ragga och ta med någon hem/följa med någon hem har blivit som en rutin i mitt festande. Också att knulla runt. Har på senaste tiden börjat tro att jag är sex-beroende.. Men vill ändå inte tänka på det så mycket.

Undrar också lite hur man låter bli att knulla runt på det sättet.

antar att det är väl bara att försöka låta bli.. hur man nu gör det.
Citera
2009-02-22, 05:04
Medlem
The Lawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChalleOne
Svaret på frågan i topic kanske är uppenbar. Att få tömma?

Men vafan , det måste vara fler där ute som känner som jag. Att helg efter helg dra på nån brud man från början ogillar bara för att ett leder till ett annat, och så står man där i trappuppgången eller med kläderna på i hennes rum med en kondom i handen. Och så kör man, bara för att man inte kunde avvärja situationen tidigare. Man är redan så jävla fast fastän man inte alls har lust. Kuken tar över situationen.
Ångesten efter varje ligg blir bara större och större. Känns som att man alltid träffar helt fel tjejer. Det händer aldrig att man har något som helst intresse av att träffa den man hamnat med i fortsättningen.

Vad ska man göra? Jag raggar inte så hårt utan tar det som kommer till mig. Ska man börja ragga hårdare på tjejer man värderar högre från början? Är det felet jag gör? Känns som att man bara tar skottet när man vet att man har öppet mål...........

Nu vart det här visst ytterligare en tråd där TS blöder ut sin sinnesstämning på fyllan.

Och ja, jag har fått ligga ikväll.

Om du tar det vackert med spriten skall du se att du gör bättre val!
Citera
2009-02-22, 11:43
Medlem
jandis avatar
du har uppenbarligen sex av fel skäl. du får helt enkelt se till att backa innan du följer med någon hem. du kan såklart tacka nej precis när som. du måste inte fullfölja något du påbörjat.
jag tror man kan känna så när man legat mycket med folk man inte har känslor för. ta en paus från liggandet och ligg inte förrän du har känslor för någon.
sex ska vara härligt och nice och bra, inte ge en dåliga känslor i magen.
Citera
2009-02-22, 13:33
Bannlyst
Du kanske är bekräftelsekåt. Varje "erövring" är ett bevis på din status och förmåga.
Personligen finner det vara ett jävla lyxproblem. Wow, tjejer vill ha sex med dig, stackars dig!
Citera
2009-02-22, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauter
Gör som jag gjorde precis innan mitt singelliv tog slut, ta hem tjejerna och bara "mys". Dom blev rätt paffa och ibland besvikna, men vilken tjej vill inte ligga och bara mysa haha. Resultatet blev väl fler morgonar som inte alls var awkward, och mer tjejer som öppnade upp sig, ville träffas på dagtid och lära känna mig. Anledningen till att jag bara ville "mysa" var mest för att jag var och är rätt trött på sex. Ingen jävla aning om hur det har gått till, men så är iallafall fallet.

Låter rätt smart, men det kanske är svårt att genomföra. Som någon annan tillade så är väll fylla en bidragande faktor.

Men verkar som att de allra flesta är överens om att ordinera medicinen brons-/silvermunk.
Citera
2009-02-22, 17:12
Medlem
tapirs avatar
jag gjorde det för verklighetsflykten. men sen vaknade jag till verkligheten och då vill jag baka kakor och ligga sked :/
Citera
2013-09-03, 12:00
Medlem
ja vill sprida min kärlek bara.....samtidigt är jag mest sugen på att hitta mitt stora ess i livet...men de måste vara nått extra för att välja den typ av livstil
Citera
2013-09-03, 22:24
Medlem
MrFishboys avatar
En del söker bekräftelse, varje erövring visar att de finns till...

Andra klarar inte av en seriös relation, men behöver närheten och sex är det enda sättet de kan få närhet på..

En tredje lider av DonJuankomplexet, de söker efter en perfekt människa, som inte finns.
Citera
2013-09-04, 21:40
Medlem
Handlar nog mest om att höja sin sociala status, iaf för killar. Har en kompis som tycks knulla nya tjejer hela tiden och måste berätta det varje gång. Får en känsla av att han inte tycker det är så där jättekul egentligen men att han vill att man ska bli avis (vilket jag iof blir också ibland). Men det är något mekaniskt över det hela. Men ja, finns väl värre saker att göra med sin tid...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in