Citat:
Ursprungligen postat av
Detdundrar
Så sant som det är sagt ...
Tänk bara att stiga upp nykter på midsommardagens morgon och fixa frukost!
Så små men underbara händelser kan bli till minnen.
...eller ta en återställarsnaps och likt en gris mumsa i sig resterna av gårdagens sill och lax. Efter det ta med sig en stor Licor 43 ut i solen, lägga på sin favoritplatta som strömmar ut mot verandan...
*suck* Är väl därför jag håller på att dö... måste finnas en mellanväg dock!