2026-06-22, 16:32
  #8797
Medlem
Varit nykter i många år nu. Inte ens en öl
Good luck till alla
Det är möjligt!
Citera
2026-06-22, 17:06
  #8798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suramineralladagar
Varit nykter i många år nu. Inte ens en öl
Good luck till alla
Det är möjligt!
Härligt att höra! Ja, visst är det möjligt, det som då kändes omöjligt.
Citera
2026-06-23, 14:56
  #8799
Medlem
11:e nyktra midsommaren på rad. Jag klappar mig själv på axeln och tackar er alla här i tråden för er hjälp. Sommaren är här och det är en härlig tid att ta till vara på. ☀️🔆🙂
Citera
2026-06-23, 15:17
  #8800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joegro444
11:e nyktra midsommaren på rad. Jag klappar mig själv på axeln och tackar er alla här i tråden för er hjälp. Sommaren är här och det är en härlig tid att ta till vara på. ☀️🔆🙂
Grattis och fantastiskt bra jobbat!

Blev fjärde nyktra i rad för mig om jag tänker rätt. Andra i rad som jag inte saknar (eller tänker: "Det hade ju varit gott med..") spriten alls.
Citera
2026-06-23, 16:53
  #8801
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Grattis och fantastiskt bra jobbat!

Blev fjärde nyktra i rad för mig om jag tänker rätt. Andra i rad som jag inte saknar (eller tänker: "Det hade ju varit gott med..") spriten alls.

Raskt jobbat, tog nog mig en 6-7 år innan sugen försvann på riktigt. Värt att vänta på dock 🥳
Citera
Igår, 21:07
  #8802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joegro444
11:e nyktra midsommaren på rad. Jag klappar mig själv på axeln och tackar er alla här i tråden för er hjälp. Sommaren är här och det är en härlig tid att ta till vara på. ☀️🔆🙂

Så sant som det är sagt ...
Tänk bara att stiga upp nykter på midsommardagens morgon och fixa frukost!
Så små men underbara händelser kan bli till minnen.
Citera
Igår, 22:34
  #8803
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Så sant som det är sagt ...
Tänk bara att stiga upp nykter på midsommardagens morgon och fixa frukost!
Så små men underbara händelser kan bli till minnen.

...eller ta en återställarsnaps och likt en gris mumsa i sig resterna av gårdagens sill och lax. Efter det ta med sig en stor Licor 43 ut i solen, lägga på sin favoritplatta som strömmar ut mot verandan...

*suck* Är väl därför jag håller på att dö... måste finnas en mellanväg dock!
Citera
Idag, 00:00
  #8804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
...eller ta en återställarsnaps och likt en gris mumsa i sig resterna av gårdagens sill och lax. Efter det ta med sig en stor Licor 43 ut i solen, lägga på sin favoritplatta som strömmar ut mot verandan...

*suck* Är väl därför jag håller på att dö... måste finnas en mellanväg dock!

Tro mig, detta har hänt mig ofta.
Jag tror fortfarande inte att jag lever och/eller att jag kan dricka måttligt numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in