Idag, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Köpte en flaska whiskey 45 % igår, drack 25 cl precis innan läggdags, rann ner som vatten. Botade mina sömnproblem för stunden men hela dagen idag har varit helt ur balans och mått allmänt piss med olust till allt. Hällde ut resten när jag kom hem efter jobb och träning, kändes som en befrielse. I det stora hela så var det ingen trevlig upplevelse alls och jag hoppas att jag kommer ihåg det så tills nästa gång suget kommer.
Starkt gjort att hälla ut resten! Och bra att det var en usel upplevelse så att säga
Citera
Idag, 22:52
Medlem
Gabrielswes avatar
Hallå.

Jag mår inte så bra nu. Varit nykter i 7 års tid, och blev bjuden på litet. Litet blev mer och nu är det obegränsat som går ner. Vet inte vad jag skall göra egentligen. Skäms naturligtvis, slängt bort alla dessa produktiva nyktra år då man har kunnat hjälpa andra etc. Thx.
Citera
Idag, 23:07
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe
Hallå.

Jag mår inte så bra nu. Varit nykter i 7 års tid, och blev bjuden på litet. Litet blev mer och nu är det obegränsat som går ner. Vet inte vad jag skall göra egentligen. Skäms naturligtvis, slängt bort alla dessa produktiva nyktra år då man har kunnat hjälpa andra etc. Thx.
Du har inte slängt bort 7 år, sikta på 7 nya år.
Ett återfall är bara ett återfall, går att resa sig ifrån.

Du kan inte ändra det som varit, men du kan ändra på det som ska komma.
Inse skillnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in