Hejsan, har rökt cannabis i 4 år nu, inte dagligen, men i genomsnitt en-två gång per vecka.
Började sen prova andra droger lite smått, men har brukat det mesta frekvent sen sommaren 2009 ( kommer ihåg att det var dagen innan eller efter Michael Jacksson dog jag tog CS oskulden)
Har väl haft bruket i rimlig mängd under hela tiden i stort sätt ( kanske 2-3 ggr per månad, då menar jag droger utöver Alkohol och cannabis) men har märkt hur det blivit mer och mer fastän man lovade sig själv att "bara ta en gång i månaden max" och det sade jag även om cannabis i början
Sista 4 veckorna har jag varit påverkad / efterbäng / AT'ad / seg nästan dagligen. Har märkt hur minnet blivit skitkasst vilket medför att skolan går kasst ( går högskolan är 19-20 år ) och hur man glömmer bort viktiga saker osv.
Huvuddrogerna har väl främst varit div. CS-rc's och tramadol och Cannabis.
Men ska nu lägga ner allt utan Alkoholen & Cigaretterna nu och börja träna, gå in mer för skolan, söka bättre jobb osv. Tror det kommer gå finfint faktiskt då jag inte sitter alltför djupt.
Känner inget beroende av någon drog, förutom det psykiska att man vet att man ska festa till det rejält / ha myskväll på tram+röka.
Cigg-beroendet håller jag kvar vid, åtminstone tills jag känner att jag är helt ren från allt annat osv.
Anledningen till mitt avslut är att jag själv kände att det började spåra ut, och jag ville lägga av medans man har en chans, och även att det kan vara kul att se hur kroppen mår om en månad eller 2 när den är helt drogfri.
Fick även en slags
"uppenbarelse" för några dagar sen när jag låg och inte kunde sova och tänkte över vadfan jag håller på med. Berättade allt för morsan morgonen därpå och fick såklart massa skit av dem, men nu är de med och stöttar osv
Kommer jag någonsin prova narkotika igen? Well.. känner ju att jag inte vill det just nu, men har ändå en svag känsla någonstans inom mig att jag kommer testa nått igen, inte inom snar framtid, men kanske 5-10 år och när man flyttat osv. Då kommer jag även veta hur det kan gå och ta det djävligt lugnt. Men tror inte det blir så
Bara för att bevisa för mig själv och morsan osv att jag är helt ren om kanske typ 2 månader tänkte vi beställa hem provstickor man kan använda själv. Ingen av oss vill blanda in polis och sån skit för att kolla, och det känns onödigt när man ändå inte sitter så djupt. Men någon som vet var man kan beställa hem egna stickor?
Undrar någon nått eller vill fråga nått är det bara citera eller dra pm.
Kommer givetvis uppdatera här i tråden hur det går, hur det känns och om man skulle fuska etc.
Bai!