Citat:
Ursprungligen postat av
dudelidu
Jag vet inte riktigt, var för mycket folk och lysande saker. För mycket intryck så ballade ut, börjar ana att jag har nått annat än adhd
Du tänker typ ett autismspektrumtillstånd?
Ja herregud, jag får panik inne på ICA när det är mycket folk, vågar inte ens föreställa mig kaoset och myllret i en Japansk stad..! Måste vara helt galet mycket intryck.
På tal om Japan så fick jag en liten flashback.. För ganska exakt 20 år sedan hade jag ett uppehåll med frugan (eller "flickvännen" var hon ju då). Mådde dåligt på riktigt för första gången i mitt liv och det är nog också första perioden av "medicinskt" supande i livet. Varje dag efter mitt pisstråkiga industrijobb gick jag förbi bolaget på vägen hem och köpte sex elefantöl och ett cigarettpaket. Satte mig sedsn vid datorn och drack öl och rökte, ensam i min etta, och kollade på anime. Specifikt var det GTO jag fastnade i - Great techaer onizuka. Kollade nog på hela serien 3-4 gånger i sträck.
Men försök att trappa ner så mycket du kan på alkoholen nu innan du kommer hem, tänker att det är det bästa du kan göra. Bakfyllan blir ju värre ju längre man skjuter det framför sig så att säga.
Ta hand om dig och kämpa på!