Citat:
Ursprungligen postat av
Unanswered
Gått bra idag iaf, känner mig bakis, skakig och hjärtat dunkar obehagligt i olika takter men inte jätteextremt so far. Jobbigaste är väl suget men försöker hålla mig sysselsatt
Jag tänkte försöka hålla mig nykter under 1 månad och det BORDE inte vara några problem, men alltid när våren börjar komma så blir det något magiskt som drar tag i mig.
Jag dricker kanske 3-4ggr i veckan nu, men blir inte packad mer än kanske 25% ut av gångerna.
Dricker alltid kvällstid, förutom om man tänder upp en grill på en skön lördag.
Under hösten och vintern så dricker jag kanske var annan helg, eller kan ta mig ett glas bara så där spontant och sedan är det bra så.
Jag vet att det är ett riskdrickande och ärligt talat så vet jag inte, nu när jag tänker efter om jag kommer att kunna motstå att surpla lite under den här månaden.
Det är så mycket man vill göra och dricka alkohol på stranden är något jag älskar.
Kommer snart att boka en resa.
Ville mest skriva av mig, så får vi se om jag klarar en vit månad eller om det slinker ned ett par whisky.
Annars så får det bli till hösten.
Mitt problem är att jag inte ser det som ett problem, trots att jag borde veta detta.
Kämpa på ni där ute.
/D
Edit, oj menade inte att citera dig, men kämpa på.
Du verkar ju ta den fysiska abstinensen grymt bra!