Skulle vilja återuppta denna tråd…
Var precis på väg att instämma med ett samhällskritiskt inlägg om hur ryska barn nu börjar bli indoktrinerade patriotism och så vidare, att man inte ska vara rädd att dö för sitt land. Till skillnad mot den motsatta indoktrineringen i västvärldens ”golobohomosamhälle”, men kom precis till en insikt…
Nu är inte jag någon historieexpert, men har inte alla fredstider kommit ur blodbad?
Nu är det så att jag tror på att högteknologiskt utomjordiskt liv övervakar vår planet och vår utveckling. Vissa kanske minns läckta filmer från Pentagon om det var 2017 eller 2018 (visades i svensk likväl som internationell media, mainstream såklart. Originalklippen kan ses här:
https://youtu.be/auITEKd4sjA). Däremot tror jag att mainstream-narrativet att ”det är ett hot eftersom vi inte kan göra något åt deras närvaro”, är falskt. Personligen tror jag att
Dr. Steven Greer som är grundare till ”The disclosure project” är den enda framstående ufologen som talar sanning, som menar att utomjordingar väntar med att interagera med oss på jorden tills vi blir en fredlig art. Det finns flera dokumentärer och intervjuer med Dr. Greer, vilka jag rekommenderar starkt.
Till de som är skeptiska kring utomjordingars närvaro på jorden; Tänk efter… hur mycket UFO-rapporter har det inte kommit sedan vi ”lärde oss” att klyva atomen?
Kan The great reset, agenda 2030, WEF, LGBTQ+, NATO och allt vad det nu heter med konspirationsteorier vara verktygen för att uppnå världsfred?
Kan det vara så att världsfred är det ultimata målet med allt som händer i världen, för att vi ska få kontakt med utomjordiskt liv?
Eller å andra sidan, kan det vara så att fred på jorden är målet för att ena mänskligheten om ett påhittat hot i rymden (tänker exempelvis på Ronald Reagan; ”Sometimes I think about how quickly we would set our differences aside, if we faced an alien threat, from outside this world”), för att fortsätta pumpa in pengar i försvaret och storföretagen?
Detta inlägg kanske förtjänade en egen tråd…
Vad tror ni, kan det ligga något i detta?
Bör det skapas en ny tråd?