Bästa senapen: Slotts och Jonnys
Bästa ketchupen: Felix och Heinz
Testade för övrigt en kul ketchup i USA, det var Heinz och smakade som den brukar, men den var en mörkgrön färg och såg ut som färg! Såg helskumt ut men smakade som sagt som vanliga röda Heinz! Tror den fanns i lila också men den testade jag aldrig.