Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-08, 23:09
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
"Betalningen" är ju att kvalitén kan höjas här och förhoppningsvis ger oss ett bättre utbyte av tankar/idéer.

Jag tror inte att folk är dumma nog att luras hit. Däremot är det aldrig fel att de får upptäcka de delar/forum som massmedia inte nämner finns här.


Att du tycker att kvaliteten blir högre för dig är knappast betalning för mig. Jag har också svårt att se vad den upptäckten skulle göra för nytta, då det är lätt att hitta forum som täcker samma ämne, och det utan flashbacks kännetecken.

Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Det är samma funktionalitet som när du håller upp dörren åt någon annan, hjälper någon annan som fallit när det är halt eller reser någons cykel upp som ramlat i blåsten. Nästa gång kan det vara du som gynnas och vår civilisation bygger på att vi till viss del ser till "the greater good" där samhället blir bättre för alla, även en själv, om man ser till helheten.


Det är konstigt att folk är så ivriga att få gratis hjälp i allmönnyttans namn, men inte så glada i att själv uppoffra sig.
Citera
2018-12-27, 21:24
  #194
Medlem
Ziayas avatar
Folk lägger märke till det negativa mer. Jag har fått mycket kärlek och uppmuntran. Det finns massor av det och folk som vill ge stöd. Men det är det dåliga som man fokuserar på. Och det finns mycket sånt men mycket fint med.
🙂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback