2010-03-12, 00:10
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irmscher
I dagens UNT fanns det en intervju med en viss Kermith Andersson.

Det är ju inte WT - det är bara härligt!
Citera
2010-03-12, 00:58
Medlem
Cosmouses avatar
Detta var helt seriöst den roligaste tråden jag har läst i mitt liv. Kunde knappt sitta upp i stolen efter jag läst namnen Tommy, Micke och Johnny

Något jag tycker är riktigt white trash namn är Johan. Kan dock inte komma upp i samma nivå som Tommy, men fan en bra början i alla fall.
Citera
2010-03-12, 01:02
Medlem
Negerpiskas avatar
Varför döper man barnen inte till Reinhard? Speciellt om man heter Heydrich i efternamn.
Citera
2010-03-13, 23:48
Medlem
fjiskens avatar
Säkert sagts men.. Liam, Tindra.
Citera
2010-03-14, 00:04
Medlem
Eitzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Detta var helt seriöst den roligaste tråden jag har läst i mitt liv. Kunde knappt sitta upp i stolen efter jag läst namnen Tommy, Micke och Johnny

Något jag tycker är riktigt white trash namn är Johan. Kan dock inte komma upp i samma nivå som Tommy, men fan en bra början i alla fall.
Johan är väl för fasen inget WT-namn, det är ju ett kunganamn! Det är dessutom en av varianterna av Johannes som fanns med redan i bibeln. Jag skulle vilja gå så långt att påstå att inte ens Tommy är ett WT-namn trots sitt y på slutet. Tommy hette många av mina kompisars pappor och de var inte i närheten av något som skulle kunna kallas WT och dessutom ledde Tommy Svenssom Sverige till VM-borns 1994 och Tommy Holmgren var en alldeles utmärkt ytter i änglarnas gamla mästarlag.
Citera
2010-03-14, 00:38
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drums
http://www.familjeliv.se/hem/cewins_mamma89/presentation.php

Fyfan.
Det här måste väl ändå vara troll?

EDIT: Destinie? Wiljah? WTF?
Senast redigerad av racerkatt 2010-03-14 kl. 00:42.
Citera
2010-03-15, 04:08
Medlem
Hittade en idag som döpt sin unge till Embla.. wtf?! Behöver inte vara WT men det är helt klart ..vansinnigt.

De har också en dotter som heter Alanja.. "ja men vi döper ungen till en semester-ort i Turkiet.."
Citera
2010-03-15, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racerkatt
Det här måste väl ändå vara troll?

EDIT: Destinie? Wiljah? WTF?

Kolla hennes blogg, comedy gold säger jag bara!

Hon hävdar att hon har sånt allvarlig el-allergi att hon inte kan jobba, men sitta och blogga går bra
Citera
2010-03-15, 07:44
Medlem
Gårdagens WT-upplevelse

Plats : Pendeltåget mellan en av stockholms norra förorter in mot T-centralen.

Tid : Tidig rusningstrafik.

Vad : En familj bestående av två ungar ca 3 - 5 år plus stolt mor och far.

Händelse : Ovan nämnda ungar som sparkar och slår vilt på bänkar, fönster, medpassagerare(!) samt ylar som vargar. Oavbrutet. Hela resan.

Föräldrarnas heroiska insats : "men snääälla lille ääääjskjingen, då måååste väj inte spajka på fajbjojn på smalbenen? Iallafall inte så hårt?" - givetvis helt verkningslöst.

Kuriosa : Spontana applåder från medpassagerare när familjen slutligen gick av tåget i Karlberg.

Namn uppsnappat på ena ungen : Viggo
Citera
2010-03-15, 10:48
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drums
http://www.familjeliv.se/hem/cewins_mamma89/presentation.php

Fyfan.

Uppenbart ett troll från flashback det finns inte en chans att det där är en verklig person.
Är det du som har skapat den här fiktiva personen?

Ta bara namnen på alla personer hon nämner dom är tagna från den här tråden.
Det finns en tråd om hur man kan göra egen shot med godis.
I hennes blogg så hade hon kommit fram till att man kan göra lakritsshot med turkisk peppar.
Sen den extremt dåliga stavningen gör det bara löjligt.

Du tar material från flashback och skapar en fake wt morsa på 20 år med två barn som heter cewin och lijam.

Have fun...
Citera
2010-03-15, 11:17
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanimej

Hon hävdar att hon har sånt allvarlig el-allergi att hon inte kan jobba, men sitta och blogga går bra

Men jisses, människan skulle behöva sätta sig i skolbänken och putsa upp svenskan. Som du redan påpekat angående allergin, med bloggandet motsäger hon sig själv, att gå ut och supa verkar heller inte hindra henne även fast hon har allergi. Bästa är att hon i ett inlägg nämner att hon slutat röka för att sedan skriva att hennes mamma köpt en limpa cigg till henne. Såna här människor och speciellt deras barn är våran framtid! Mkt mkt skrämmande

Ungarna käkar Gorbys piroger och Oboy pulver till frukost!
Senast redigerad av Milfbitch 2010-03-15 kl. 11:20.
Citera
2010-03-15, 11:48
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanimej

Äh, bloggen är ju också troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in