2009-07-19, 12:02
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezron
För någon dag sen såg jag en unge som stavade kevin med W så det blev kewin,vem fan gör sånt? :S

Finns Cewin också. Tyvärr. Detta ska göra deras barn ännu mer unika.
Citera
2009-07-20, 10:35
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Finns Cewin också. Tyvärr. Detta ska göra deras barn ännu mer unika.

Speciellt eftersom C stavas S och det blir således Sewwin i uttalet. Fy fan...
Citera
2009-07-20, 15:15
Medlem
Rommelsteins avatar
sTÖR MIG Som fan på Nikita, ''nikita'' Jag kokar inombords bara jag tänker på det, varför döper man sin dotter till NIKITA?
Citera
2009-07-20, 23:13
Medlem
Druluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
sTÖR MIG Som fan på Nikita, ''nikita'' Jag kokar inombords bara jag tänker på det, varför döper man sin dotter till NIKITA?

Då slipper hon ju i alla fall omaket att hitta på ett artistnamn inför den stundande karriären som strippa. Kanon ju!
Citera
2009-07-21, 16:11
Medlem
EddieShredders avatar
Nu skulle jag vilja veta hur man definierar människor som "white trash"? Vad är kriterierna? Är det att gå runt i kläder från Dressman, bo i ett mindre samhälle, att vara en lägre intelligensmässigt stående varelse, jobba på fabrik, ha husvagn, vara tjock och ful? Eller måste alla kriterier uppfyllas tillsammans för man ska få denna diagnos av massa fula tonåringar?
Citera
2009-07-21, 16:32
Medlem
Pimpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieShredder
Nu skulle jag vilja veta hur man definierar människor som "white trash"? Vad är kriterierna? Är det att gå runt i kläder från Dressman, bo i ett mindre samhälle, att vara en lägre intelligensmässigt stående varelse, jobba på fabrik, ha husvagn, vara tjock och ful? Eller måste alla kriterier uppfyllas tillsammans för man ska få denna diagnos av massa fula tonåringar?

Lågutbildade, ovilliga att arbeta, lata, oallmänbildade, många ungar, bidragstagare.. etc etc.

Men man ska ha klart för sig att defenitionen "WT" har runnit över gaanska långt på flashback. =)

Man kan ju självklart ha vissa "WT-egenskaper" utan att vara "WT", det krävs en lång kombination av dom innan man kan klassas som WT, samhällets bottenskrap.
Citera
2009-07-21, 16:38
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieShredder

Låt mig gissa, dina barn bär något av namnen vi listat?
Citera
2009-07-21, 16:57
Medlem
gisslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Speciellt eftersom C stavas S och det blir således Sewwin i uttalet. Fy fan...

Vadå uttalas t.ex. Clark "Slark" menar du?
Citera
2009-07-21, 19:58
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gisslan
Vadå uttalas t.ex. Clark "Slark" menar du?

Citera
2009-07-21, 23:16
Medlem
EddieShredders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Låt mig gissa, dina barn bär något av namnen vi listat?

Ha ha. Skulle inte tro att jag orkar läsa igenom hela tråden grabben, om så skulle vara fallet att en sjuttonåring kläcker ur sig att exempelvis Alexander är ett wt-namn skulle jag riva mitt hår (med en gnutta ironi)
Citera
2009-07-21, 23:20
Medlem
EddieShredders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpie
Lågutbildade, ovilliga att arbeta, lata, oallmänbildade, många ungar, bidragstagare.. etc etc.

Men man ska ha klart för sig att defenitionen "WT" har runnit över gaanska långt på flashback. =)

Man kan ju självklart ha vissa "WT-egenskaper" utan att vara "WT", det krävs en lång kombination av dom innan man kan klassas som WT, samhällets bottenskrap.

Exakt, om man ska köpa vissa påståenden här på fb, så uppfyller nog 80 % av Svea rikes vuxna befolkning icke boende i Sthlms innerstad kriterierna känns något subjektivt med hemmasnickrade definitioner, vi får se vad som dyker upp i SAOL:s nästa utgåva
Citera
2009-07-22, 10:09
Medlem
gisslans avatar
Novalie. Var sjutton kom det namnet ifrån? Har sett det på ett tiotal såna barnvagns-skyltar den senaste månaden. Novalie, det låter som ett dagen-efter-piller för fan. Vad tänker folk med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in