2009-02-21, 06:08
Medlem
Cancertids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noidel
Hon sitter just nu och gör reklam för nån jävla elektronisk bok bla bla... och publiken fick alla var sin. Tanterna jublar som om kriget är vunnet, en del börjar gråta. Jag sitter samtidigt och slår knytnävslag i luften mot Oprahs ansikte.
Får ni också lust att knocka Oprah? Tänk er hur skönt det skulle vara med en rak höger när hon precis börjar skrika för nån äcklig produkt. Oprah ligger på golvet och skakar... publiken fortsätter jubla för dom har redan fått sin gratis grej.

Haha, kommer och tänka på detta.
Om det inte är det du menar?
http://www.youtube.com/watch?v=jOR4q...ext=1&index=16

Publiken får en burk jävla vaselin, som är Tyra's "secret beauty thing", och måste givetivs skrika sig hesa och dansa lite till musiken.
Visst, jag har lust att slå alla dessa programledare medvetslösa, men detta tar fan priset.
2009-02-21, 06:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cancertid
Haha, kommer och tänka på detta.
Om det inte är det du menar?
http://www.youtube.com/watch?v=jOR4q...ext=1&index=16

Publiken får en burk jävla vaselin, som är Tyra's "secret beauty thing", och måste givetivs skrika sig hesa och dansa lite till musiken.
Visst, jag har lust att slå alla dessa programledare medvetslösa, men detta tar fan priset.
amen va fan... inte ens Hitler skulle lyckas att hjärntvätta sina soldater tilll att göra nåt sånt
2009-02-21, 06:45
Medlem
soptippsbosses avatar
Beware the sect of Vaselin! Helt hysteriskt, man tappar hakan.
2009-02-21, 06:45
Medlem
Cancertids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sick-Made-Man
amen va fan... inte ens Hitler skulle lyckas att hjärntvätta sina soldater tilll att göra nåt sånt

Nej, exakt, och den killen kunde iallafall sina saker.

Såhär kan skulle jag reagera om jag var på en sådan tillställning.
http://www.youtube.com/watch?v=bKPQbNoP5_s

Hittade även denna, där Oprah Winfrey ger iväg nycklar till bilar till hela publiken.. -.-
Tydligen skulle Tyra ha kört en parodi på den, i den jag länkade tidigare, men vad i helvete.. Vad är det för fel på folk?
http://www.youtube.com/watch?v=XcI-rHO0yko
Senast redigerad av Cancertid 2009-02-21 kl. 06:52.
2009-02-21, 06:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cancertid
Nej, exakt, och den killen kunde iallafall sina saker.

Såhär kan skulle jag reagera om jag var på en sådan tillställning.
http://www.youtube.com/watch?v=bKPQbNoP5_s
Jag skulle seriöst bara gått där ifrån liksom hela skitet ser bara läskigt ut. Har dem kul? Whats the whole fucking point being there? Dem blir ju bara hjärntvättade av dessa skit personer. Jag är helt säkert om Ellen skulle tatt av sig kläderna skulle hela publiken skulle gjort det till och med dem som sitter å tittar på tvn ( skulle gått hem även om jag blev betalad för att sitta där)
2009-02-21, 06:59
Medlem
Cancertids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sick-Made-Man
Jag skulle seriöst bara gått där ifrån liksom hela skitet ser bara läskigt ut. Har dem kul? Whats the whole fucking point being there? Dem blir ju bara hjärntvättade av dessa skit personer. Jag är helt säkert om Ellen skulle tatt av sig kläderna skulle hela publiken skulle gjort det till och med dem som sitter å tittar på tvn ( skulle gått hem även om jag blev betalad för att sitta där)

Jag vet inte hur pass uppgjort det är, men i vissa fall undrar man inte om folk har blivit fullständigt hjärntvättade eller om dom bara föds sådana i landet i väst.

Jag vet inte fan inte, och jag bryr mig inte. Mitt hopp om mänskligheten har för längesedan försvunnit men att titta på dessa videos får mig inte att tro att vi skall lyckas vända på det hela. Nej, nu går jag fan och lägger mig.
2009-02-21, 07:02
Bannlyst
hahaha kolla denna

http://www.youtube.com/watch?v=-vXqE...eature=related
2009-02-21, 07:17
Medlem
soptippsbosses avatar
Man blir ju ärligt förbannad av att se detta fanatiska beteende. För vadå - en vaselinburk, en bok eller annat krimskrams? Rabiata fruntimmer, ett totalt mayhem!
2009-02-22, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noidel
Oprah ligger på golvet och skakar... publiken fortsätter jubla för dom har redan fått sin gratis grej.

HAHAHAHAHAHAHAH
2009-02-23, 00:10
Medlem
ibanez2s avatar
Fan vad jag hatar henne.Sätt människan på en öde ö vet jag.
2009-02-23, 01:36
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatshepsut
Oprah är väl så långt ifrån bitch som någon kan vara! Så mycket gott som hon gör för sina pengar, bygger skolor i Afrika tex. Hon borde väljas till president vid nästa val!

Ellen är ju vansinnigt rolig, och en mycket varmhjärtad person. Jag ser hennes show varje dag, den är så varierad att man aldrig tröttnar på den.

RR är för skrikig och trist.

Eh? När jag ger en hemlös alkis tjugo spänn på tunnelbanan så har jag procentuellt sett gett bort mer än vad Oprah någonsin ens hade haft värdighet att göra.
Oj, en skola i Afrika gjord av lera. Vilken grej! Varför inte bygga ett par hundra skolor per land och bemanna dom, hade inte skadat hennes plånbok ett smack.
Det är bara PR, ett jippo.
Senast redigerad av MadamMim 2009-02-23 kl. 01:40.
2009-02-23, 01:44
Moderator
NewDeers avatar
Oprah är älskad av nästan alla i hennes hemland, och jag kan inte förstå varför. Hon vill ha allt ljus på sig själv hela tiden - klarar inte ens en vanlig intervju utan att avbryta konstant. Hennes åsikter är de enda som är viktiga och "oj - så rolig jag är emellanåt *hihi*"

Hon sitter och låtsas att hon är djupt engagerad i (insert valfritt seriöst ämne) men man ser i hennes ögon att hon sitter och funderar över vilken lunch hon och hennes hundar ska äta, samt hur många dollar hon tjänar just idag...

Seriöst, jag hatar subban.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in