Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-02-20, 11:00
  #1
Medlem
noidels avatar
Hon sitter just nu och gör reklam för nån jävla elektronisk bok bla bla... och publiken fick alla var sin. Tanterna jublar som om kriget är vunnet, en del börjar gråta. Jag sitter samtidigt och slår knytnävslag i luften mot Oprahs ansikte.
Får ni också lust att knocka Oprah? Tänk er hur skönt det skulle vara med en rak höger när hon precis börjar skrika för nån äcklig produkt. Oprah ligger på golvet och skakar... publiken fortsätter jubla för dom har redan fått sin gratis grej.
2009-02-20, 11:01
  #2
Medlem
noidels avatar
Lås!
2009-02-20, 11:02
  #3
Medlem
BSGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noidel
Hon sitter just nu och gör reklam för nån jävla elektronisk bok bla bla... och publiken fick alla var sin. Tanterna jublar som om kriget är vunnet, en del börjar gråta. Jag sitter samtidigt och slår knytnävslag i luften mot Oprahs ansikte.
Får ni också lust att knocka Oprah? Tänk er hur skönt det skulle vara med en rak höger när hon precis börjar skrika för nån äcklig produkt. Oprah ligger på golvet och skakar... publiken fortsätter jubla för dom har redan fått sin gratis grej.

Är du arg för att du aldrig blir lika rik som henne?
2009-02-20, 11:03
  #4
Medlem
4283s avatar
Har du någonsin sett på Ellen Degeneres, då?

Om Oprah ger bort saker i vart tredje program, så ger Ellen bort fyra grejer, i varje program. Nog för att Oprah är tjock och har fått alldeles för mycket attention på grund av sin knasiga uppväxt, men Ellen är ju t.o.m. lesbisk!

Ett tips till dig är ju i och för sig att hoppa över till någon Twins/TV-shop-sändningen istället för att fortsätta kolla på henne...
2009-02-20, 11:04
  #5
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag vill ha sex med henne.
2009-02-20, 11:04
  #6
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Har du någonsin sett på Ellen Degeneres, då?
Ellen hatar jag. Brrrr. Hennes djävla dans.
2009-02-20, 11:19
  #7
Medlem
haha , you're one jealous motherfucker! du kommer aldrig bli rik som henne så get over it
2009-02-20, 11:25
  #8
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Har du någonsin sett på Ellen Degeneres, då?

Om Oprah ger bort saker i vart tredje program, så ger Ellen bort fyra grejer, i varje program. Nog för att Oprah är tjock och har fått alldeles för mycket attention på grund av sin knasiga uppväxt, men Ellen är ju t.o.m. lesbisk!

Ett tips till dig är ju i och för sig att hoppa över till någon Twins/TV-shop-sändningen istället för att fortsätta kolla på henne...

Och glöm inte den där bilen hon brukar slänga med ibland.
2009-02-20, 11:29
  #9
Medlem
hatar båda två den ena är en dum negger den andra en efterbliven lebb. En som jag inte hade tackat nej till är hon på 3 an Rachel Ray eller vad hon heter fan vilken knullröst hon har... åhhh vad gott
2009-02-20, 11:31
  #10
Medlem
noidels avatar
Handlar inte om pengar. det handlar om att jag får lust att punch henne i nyllet. specielt när jag ser hur crazy alla tanterna blir. Ellen och den andra hesa tjejen på trean blir man inte lika sur på för man vet att dom är Oprah kopior. smocka Oprah och hela pyramiden faller samman...vill jag gärna tro. (I hate that bitch)
2009-02-20, 11:35
  #11
Medlem
Ja, jösses vilka I-landsproblem ni har

Fast man har väl inte mycket att göra som arbetslös än att titta på sorgliga talkshows dagarna i ända!
2009-02-20, 11:36
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Ja, jösses vilka I-landsproblem ni har

Fast man har väl inte mycket att göra som arbetslös än att titta på sorgliga talkshows dagarna i ända!
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback