2009-02-20, 11:40
Medlem
soptippsbosses avatar
Oprah är äcklig, fet och ful, men också snuskigt rik. Hennes program är bara en vanlig amerikansk sliskig sörja, inget att haka upp sig på.
2009-02-20, 11:49
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soptippsbosse
Oprah är äcklig, fet och ful, men också snuskigt rik. Hennes program är bara en vanlig amerikansk sliskig sörja, inget att haka upp sig på.

Amen.
Det är störigt med talkshowes i allmänhet tycker jag. Äckligt. Ja.
2009-02-20, 12:05
Medlem
BSGs avatar
Hatar också talkshows men fortfarande imponerande hur Oprah fått in så mycket och det på en talkshow.
2009-02-20, 12:26
Medlem
wernblom88s avatar
Man måste vara en bitch för att bli så mäktig, ödsla inte energi på henne
2009-02-20, 12:36
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R.R
hatar båda två den ena är en dum negger den andra en efterbliven lebb. En som jag inte hade tackat nej till är hon på 3 an Rachel Ray eller vad hon heter fan vilken knullröst hon har... åhhh vad gott

Hellre hade jag tagit Oprah och Ellen än att vara i samma rum som RR. För det första låter hon som Betty i Kung Pow: Enter the fist: http://www.youtube.com/watch?v=eFBsCacXePg Kolla 00:16.
Sedan har hon heller ingen hals, utan hennes huvud ser mer eller mindre ut att ligga på hennes axlar. Vem kan älska när den där murveln skriker "Yaaaaaaaaay!"?

Äsch, jag är bitter idag känner jag.
2009-02-20, 13:11
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Ja, jösses vilka I-landsproblem ni har

Fast man har väl inte mycket att göra som arbetslös än att titta på sorgliga talkshows dagarna i ända!
Hade du inte gjort något mer roande ifall du var arbetslös? Sorgligt.

För övrigt är det väl inget fel på Oprah? Hon är ju original. Om det är någon/några som förtjänar en "punch" eller "smocka" som ts gärna beskriver det så är det väl alla jävla efterföljare/wannabe's/lookalikes? Bleh.
2009-02-20, 15:28
Medlem
Haha, alla dessa talkshows är helt hysteriska. Giriga grisar!
2009-02-20, 15:44
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noidel
Handlar inte om pengar.

Fast det handlar ju om pengar. När Oprah rekommenderar en bok så är det rena jackpoten för den boken och naturligtvis ser hon till att få del av den försäljningsökning som sker i samband med rekommendationen! Det är jag iallafall helt övertygad om.
2009-02-20, 22:29
Medlem
noidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Fast det handlar ju om pengar. När Oprah rekommenderar en bok så är det rena jackpoten för den boken och naturligtvis ser hon till att få del av den försäljningsökning som sker i samband med rekommendationen! Det är jag iallafall helt övertygad om.

Jag menade det inte så, de va någon som skrev att jag var avundsjuk på hennes pengar. Fast det du säger stämmer ju. Hon är bara en dörrförsäljare, men hon kommer genom TV:n när inget annat finns att se.
Jag har alltid hatat säljar typer, deras personligheter får mig att vilja hugga dom i ögat med en tandpetare. Folk som är glada över att se en fast dom inte känner en, vad vill du ha från mig undrar man/jag. any who...
2009-02-21, 00:00
Medlem
Oprah är väl så långt ifrån bitch som någon kan vara! Så mycket gott som hon gör för sina pengar, bygger skolor i Afrika tex. Hon borde väljas till president vid nästa val!

Ellen är ju vansinnigt rolig, och en mycket varmhjärtad person. Jag ser hennes show varje dag, den är så varierad att man aldrig tröttnar på den.

RR är för skrikig och trist.
2009-02-21, 01:44
Medlem
fugus avatar
Hon är en självgod vidrig jävla kräkmaskin som jag bara inte tål. Och det är inte för att hon är neger eller fruktansvärt rik. Överlag beundrar jag folk som skapat sig en förmögenhet.

Ellen har jag inte direkt nån åsikt om. Blir lite generad över den där dansen kanske.
2009-02-21, 02:16
Medlem
MiniGangsters avatar
Ja hennes program suger ordentligt, det jag har mest är publiken, så jävla uppenbart att det är nån nisse som håller upp en skylt när de ska börja applådera och skratta, för seriöst, vem blir så glad så att de börjar gråta över att få en damsugare eller en elvisp.. Eller när de zoomar in på en i publiken och man ser hur denne person har ett leende på läpparna som om hon verkligen njuter av det, nä fyfan alltså för den skiten.. Men det som nästan är värre är nä den jäva sjuksköterskan är där, han måste komma ditt i scrubs kläder och berätta om hur dåligt fett är, jävla idiot, man vill ju flå killen levande, förstår verkligen inte varför han måste komma dit i de kläderna, är publiken för dum för att fatta att han är en sjuksköterska? Är folket i USA verkligen så dumma? Betalar de verkligen för att få sitta i publiken? VAAVVAVAV!?!?!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in