• 2
  • 3
2009-02-27, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clk55
Lustigt efternamn p snubben som har bolaget

http://www.allabolag.se/670810FKTJ

Sorry det var hans frnamn

Jihad Awada (undrar om han planerar nt krig med bilarna)
Citera
2009-02-28, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clk55
Lustigt efternamn p snubben som har bolaget

http://www.allabolag.se/670810FKTJ

Hmm, numret som det gick att spra gick ju till ett fretag i Helsingborg.
Citera
2009-02-28, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RngWitScisrs
jag har ftt en grn lapp i brevldan frn awade bilar jag med de kunde inte komma lgligare d jag e i bilkpartagen.
knns dock fr bra fr att vara sant, men de skulle juh inte gra ont att bli av med min gamla corolla till ett duktigt ver pris. hur som helst s har jag ringt och pratat med dom och ngon ska komma hmta bilen p sndag och betala mig 17500 i kontanter. det om det, to be continued.

jag har tidigare hrt talas om dessa bilhandlare som exporterar bilar till afrika men d har de gllt hiace modellen och priser upp mot 30000.

toyota e knda fr sin extremt bra kvalitet, dom bara gr gr gr, jag sjlv har inte ppnat huven mnga ggr under dom 5 ren jag haft bilen. en toyota e juh nstintill underhlls fri (om man vill) och jag kan tnka mig att nr bilen vl e i afrika s kommer den Ngon som kpt bilen stoppa in 19 negrer i min gamla corolla som fr ka jobba nnstans med nnting vilket innebr att den Ngon har igen pengarna p nolltid. dessutom en bil som "aldrig" gr snder

Hur gick det med affren??
Citera
2009-12-03, 23:44
Bannlyst
Hiskeliga pengar i denna business, den styrs utav Libaneserna, en bil du koper har for SEK 5,000 kan du salja i VastAfrika for samma belopp men i USD...
Citera
2009-12-04, 01:47
Medlem
svengrans avatar
Dom verkar helt galna i gamla Toyota bilar och gamla kylskp nere i Afrika, Jag var nere i frihamnen och dr var det 2 frgade killar som hade en hel jttecontainer full med gamla skruttiga kylskp dessa skulle tydligen p export ocks.
Citera
2009-12-04, 01:55
Medlem
om jag inte misstar mig s kper en del ******* bilar med falskt legg dvs garbytet gr ej igenom och du str kvar som gare, och de slipper utfrselavgifter om bilen ker dit i tullen.
En stor fluga just nu
Citera
2010-07-08, 20:16
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Hiskeliga pengar i denna business, den styrs utav Libaneserna, en bil du koper har for SEK 5,000 kan du salja i VastAfrika for samma belopp men i USD...

Araber gr s ocks. En arbetskollega hr i gbg, kper bilar och sljer.
Bara toyota.

Tycker snt r skumt, den dumme fan frklarar fr folk han vill kpa bil av, vad han ska gra med den. D brukar dom flesta avbja affren.
Citera
2010-07-14, 11:27
Medlem
Min-Mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Araber gr s ocks. En arbetskollega hr i gbg, kper bilar och sljer.
Bara toyota.

Tycker snt r skumt, den dumme fan frklarar fr folk han vill kpa bil av, vad han ska gra med den. D brukar dom flesta avbja affren.

Det r ju dumt, fr jag hra det blir det affr direkt! Jag sljer bums till afrikaexportrer!

Bara se till s kparen har ett giltigt personnummer s funkar allt.
Citera
2010-07-15, 01:35
Medlem
TheMPGs avatar
Inget att vara rdd fr, se bara till s att garbytet gr som det ska (legga kparen)
Citera
2010-10-15, 12:34
Medlem
MrJacks avatar
Rkade ocks ut fr ngon som ville kpa vran Toyota 4Runner och skicka den till Afrika. Han provkrde bilen (vilket troligtvis var den vrsta bilfrd jag varit med om i mitt liv) och gav sedan ett skambud p bilen. Kndes surt att spendera bensinpengarna p honom.
Citera
2011-04-03, 18:17
Medlem
QuizMasters avatar
dom vill kpa frmst Asiat tillverkade bilar som toyota osv r fr att dom tl s sjukt mycket med stryk.
toyota corollan r drfr en riktig klassiker i afrika,kan ven tillgga att delarna r billiga som fan.
och det dr med eu kontroll(besiktning) finns inte utan du kr tills hjulen bokstavligt talat faller av.
drfr gr dom snna fina kp med bilar som r bde avstllda och icke funktionella i vgvsendets gon.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in