Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-02-19, 01:02
  #1
Medlem
sveningmars avatar
Hade just husis.. utan att de hade någon riktig misstanke mot mig.
Det är något som är jävligt skumt här!

De kommer 4 snutar och vänder upp och ner på hela mitt hus! De sa att det var för att de beslagtagit ett brev från naturensdroger med mdpv. Men!

Alla jag hört som fått brev beslagtagna så har de kommit från utlandet, inte inrikes. Och då har de ALLTID bara fått en lapp eller så har ingenting hänt. Inte någon jävla husrannsakan!

De kom med flera brev som de beslagtagit av mig, har undrat senaste veckorna vart fan min post är.. hur kan det komma sig att de har sån jävla koll på mig? Helt sjukt asså..

Det kan väll inte vara för att de har hittat posten? Eftersom de kom med flera brev verkar det mer som att de har bestämt sig för att kolla min post. Kan det vara FRA som har läst mina sms? Det är den enda logiska förklaringen jag kan komma på.. för har ni någonsin vart med om att snuten kollat inrikes?
Citera
2009-02-19, 01:11
  #2
Medlem
Xstars avatar
Du kanske varit lite för aktiv här på FB

Tripprapporter i måtta...
Citera
2009-02-19, 01:15
  #3
Medlem
Escapisms avatar
Riktigt jävla skumt...

Hoppas att du kan sätta dit dom som fan om dom inte hittade nått.
Citera
2009-02-19, 01:18
  #4
Medlem
sveningmars avatar
Ja jag tycker det är riktigt jävla skumt! och tyvärr så hittade de en 5a + lite hälsofarliga varor. Tur jag flyttade de andra iaf..
Citera
2009-02-19, 01:24
  #5
Medlem
Uncle Dukes avatar
Riktigt jävla skumt! Påminner om denna tråd: https://www.flashback.org/showthread.php?t=752770

Fast där postades originalinlägget innan FRA-lagen trätt i kraft, så den kan man kanske inte skylla på.
Citera
2009-02-19, 01:27
  #6
Medlem
Skönt att se att polisen gör sitt jobb!
Citera
2009-02-19, 01:27
  #7
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Riktigt jävla skumt! Påminner om denna tråd: https://www.flashback.org/showthread.php?t=752770

Fast där postades originalinlägget innan FRA-lagen trätt i kraft, så den kan man kanske inte skylla på.

Njaa.. då hade han ju beställt från utlandet så paketet passerar tullen.
Citera
2009-02-19, 01:35
  #8
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
De kommer 4 snutar och vänder upp och ner på hela mitt hus! De sa att det var för att de beslagtagit ett brev från naturensdroger med mdpv. Men!



. Kan det vara FRA som har läst mina sms? Det är den enda logiska förklaringen jag kan komma på.. för har ni någonsin vart med om att snuten kollat inrikes?


MDPV är ju lagligt så det kan ju inte stämma, dom kan ju inte kunna få söka igenom ditt hus om du beställer det, skitskumt. nämnde dom mdpv eller nämnde dom bara naturensdroger? dom kanske tog ett brev med ett pulver i som dom skickade för att testa och under tiden så fixa dom en husrannsakan

FRA, lät inte som en logisk förklaring tycker jag haha

Om dom har span på dig sen tidigare så kanske polisen tar brev också för att kolla.
Citera
2009-02-19, 01:40
  #9
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
MDPV är ju lagligt så det kan ju inte stämma, dom kan ju inte kunna få söka igenom ditt hus om du beställer det, skitskumt. nämnde dom mdpv eller nämnde dom bara naturensdroger?

Tycker också att det låter jääävligt skumt! De hade inte ens analyserat det än, de hade med sig brevet och visade. Och sa att de skulle på analys. De nämnde ingenting om ND.

Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
dom kanske tog ett brev med ett pulver i som dom skickade för att testa och under tiden så fixa dom en husrannsakan
Som sagt så har de inte analyserat det än..

Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
FRA, lät inte som en logisk förklaring tycker jag haha

Om dom har span på dig sen tidigare så kanske polisen tar brev också för att kolla.

Jag tycker inte heller det låter logiskt.. men det var den ENDA anledningen jag kunde komma på. Har inge span på mig sen innan..
Citera
2009-02-19, 01:46
  #10
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Ja jag tycker det är riktigt jävla skumt! och tyvärr så hittade de en 5a + lite hälsofarliga varor. Tur jag flyttade de andra iaf..


synd att dom hittade andra saker hos dig då, annars hade du ju klarat dig.

Nämn inget om nåt annat som du har hemma då dom håller koll här på forumet och dom kan lista ut vem du är om dom kollar i sitt register vem dom har varit på besök hos.

Litet tips bara så du inte skriver längre fram i tråden, Tur att dom inte hittade mitt kokain som jag gömde i bilen eller nåt.
Citera
2009-02-19, 01:53
  #11
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
synd att dom hittade andra saker hos dig då, annars hade du ju klarat dig.

Nämn inget om nåt annat som du har hemma då dom håller koll här på forumet och dom kan lista ut vem du är om dom kollar i sitt register vem dom har varit på besök hos.

Litet tips bara så du inte skriver längre fram i tråden, Tur att dom inte hittade mitt kokain som jag gömde i bilen eller nåt.

Ingen fara de hittade vad jag hade..
Vill bara ha reda på möjliga alternativ till att de hände, så jag kan minimera riskerna framöver.
Citera
2009-02-19, 01:59
  #12
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
. Tur jag flyttade de andra iaf..


Det var mer det här jag syftade på. Men du menade chokladkakan va eller hur

Det enda jag kan gissa mig till att dom har haft nåt span på dig angående nåt, du kanske lever ett kriminellt liv förutom att handla droger från internet kranar?

I sånna fall är det min gissning, att det är FRA lagen är bara absurt att tro. Så du kan vara lugn på den punkten
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback