Citat:
Ursprungligen postat av BoyyyBoy
Datorn blev fortsatt seg eftert faktiskt, men gjorde en diskrensning och diskdefragmentering, och nu gr den som en oljad blixt.
DOCK! Jag fortstter hr och stller ytterligare en frga s slipper jag ppna nu trd.
Var femte nytt "klick" (ny webbsida alternativt klickar vidare p samma webbsida) s kommer detta upp:
Insecure Internet activity. Threat of virus attack
Due to insecure Internet browsing your PC can easily get infected with viruses, worms and trojans without your knowledge, and that can lead to system slowdown, freezes and crashes.
Also insecure Internet activity can result in revealing your personal information.
To get full advanced real-time protection for PC and Internet activity, download XP Police Antivirus.
We recommend you to protect your PC now and continue safe Internet browsing.
Click here to get full advanced real-time protection and continue browsing.
Continue to this website unprotected (not recommended).
Allts, det kommer upp sdr p en ny webbsida, sen s klickar jag bara "bakt" och s r det lugnt igen. Men sen kommer det upp igen efter fem nya klick osv.
Ngon som har varit med om samma? Vad gra?
Fick samma virus p min jobbdator nu i veckan och vr IT-kille pysslade med detta hela fredagen men nd finns det tydligen rester kvar i datorn s det blir fortsttning nu p mndag.
En anledning till ditt problem kan vara att viruset inaktiverade ditt vanliga virusskydd. Vi kr Panda p jobbet och vi var tvungna att installera om detta p nytt d det inte fungerade ok lngre.
Samtidigt ndrade viruset en hel del av instllningarna och rttigheterna i datorn s kolla ver detta ocks.
I min dator r fortfarande aktivitetshanteraren utom rckhll fr mig. Viruset har ndrat ngot som gr att jag inte kommer t denna. Om ngon har tips p hur man fr till baka detta s r jag tacksam.