• 1
  • 2
2003-09-18, 18:47
Medlem
Hylands avatar
Nu jefvlar pojkar och flickor! Lista era sexhjälpmedel och annat skit som ni använder för sexuell njutning, som ni har hemma. Det kan vara precis vad som helst; Dildos, potatisar, syrrans gamla tamponger mm. Här kommer några av mina:
  • Uppblåsbart får
  • Uppblåsbar ko
  • Diverse analpluggar
  • Duschslangen
  • Analvibrator
  • Lill-brorsan
Citera
2003-09-18, 18:54
Medlem
LadyTieras avatar
- Sortimen av stavar
- En Butterfly (sexleksaken inte kniven)
- Hand/Fotbojjor
- Elsladd
- Stearin
- 3 piskor
- Sammling fetishkläder
- Glidmedled Eros (det allra bästa, rekomenderas)
- Pojkvänn
- Pdf-tecknad porr
- Erotiska noveller
- Vissa i min bekantskapskrets
Citera
2003-09-18, 18:55
Medlem
min sexhjälpmedel o min enda sexhjälpmedel e min högra o vänstra hand. dom brukar få turas om
Citera
2003-09-18, 18:55
Medlem
Asterixs avatar
  • Dolly (levande får)
  • Bojor (fötter och händer)
  • Knullkuddar (för att stödja rygg och leder)
  • Ohoj chokladsås (smakar bättre)
  • Strap-on (för att knulla multipla hål)
  • Plus diverse stavar i varierande storlek och funktion
Citera
2003-09-18, 18:56
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
- Sortimen av stavar
- En Butterfly (sexleksaken inte kniven)
- Hand/Fotbojjor
- Elsladd
- Stearin
- 3 piskor
- Sammling fetishkläder
- Glidmedled Eros (det allra bästa, rekomenderas)
- Pojkvänn
- Pdf-tecknad porr
- Erotiska noveller
- Vissa i min bekantskapskrets
Vad är det för handbojor? Har inte vågat köpt några eftersom det mesta som finns på marknaden går att slita sig lös från för enkelt.
Citera
2003-09-18, 19:24
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Tycker också om att bli biten/bitas,
så jag har låtit förlänga och slipa mina hörntänder.
OT: Jag hade riktigt långa, vassa hörntänder när jag var barn. Mina föräldrar tvingade mig till tandläkaren för att slipa ner dem. Har alltid velat bygga upp dem igen. Vad kostar ett sånt ingrepp? Blev resultatet bra?
Citera
2003-09-18, 19:35
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
OT: Jag hade riktigt långa, vassa hörntänder när jag var barn. Mina föräldrar tvingade mig till tandläkaren för att slipa ner dem. Har alltid velat bygga upp dem igen. Vad kostar ett sånt ingrepp? Blev resultatet bra?

De kostade väl nån tusenlapp första gången jag satte dit dem,
har gnagt av minst en av dem nån gång om året, och då har det kostat ca 750:-per lagning.
De är gjorda av samma sorts plast som man lagar tänder med.
Hade dem riktigt långa i början, men de var i vägen för vissa orala aktiviteter, så jag lät korta av dem lite.
De är mkt fina.
Hållbarheten är ok, har aldrig haft av dem på en människa om man säger så...
Har haft dem i sex år, och har nyligen bestämt mig för att sätta dit kronor permanent.
De är en del av mig, och jag vill inte vara utan dem.
Citera
2003-09-18, 19:44
Medlem
nu vill jag bara veta en grej. om ni nu e med en kille o ni ska knulla, berättar ni för han att typ att ni gillar att bli fasthållen i håret, bli biten,bli ganska hård smiskad på rumpan o.s.v eller säger ni inget om det? dom jag har varit med har inte sagt nåt om hur dom vill bli knullad eller att dom gillar det o det. det jag e ute efter e hur många tjejer säger det till killen innan dom knullar?
Citera
2003-09-18, 19:56
Medlem
men om han inte tyder signalerna. låter du det vara liksom. e det inte bättre att under akten typ säga smiska mig eller dra mig i håret eller bit mig o sen en liten åhh för då fattar ju killen lite hur du vill ha det. det hjälper lite om killen inte vad vad du gillar.
Citera
2003-09-18, 20:17
Bannlyst
Min snuskiga fantasi brukar räcka.
Citera
2003-09-18, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
men om han inte tyder signalerna. låter du det vara liksom. e det inte bättre att under akten typ säga smiska mig eller dra mig i håret eller bit mig o sen en liten åhh för då fattar ju killen lite hur du vill ha det. det hjälper lite om killen inte vad vad du gillar.

Jo stämmer det, jag brukar säga till men det blir oftast inte det som jag vill ha tex han smiskar mjukare pga osäker eller nåt.. Jag tappar så lätt lusten om jag ska säga om igen och igen.. Han ska veta hur en kvinna vill ha
Citera
2003-09-18, 20:27
Medlem
klart han ska kunna allt o veta vad en kvinna vill ha men i en sån scenario ligger allt på killen för visst e det möjligt för killen att tyda dina signaler men i dom flesta fall e det nog rätt svårt för alla tjejer vill ju inte ha sex likadant så det e otroligt svår för killen att försöka ta reda på vad tjejen vill för det e olika för varje tjej så om inte killen klarar av det så ser det ut som om han inte klarar av att tillfredsställa dig när han i verkligheten kan det men vet inte hur. när man har sex så e det 2 personer inblandade inte bara killen så lite måste man hjälpa till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in