2003-09-18, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
klart han ska kunna allt o veta vad en kvinna vill ha men i en sån scenario ligger allt på killen för visst e det möjligt för killen att tyda dina signaler men i dom flesta fall e det nog rätt svårt för alla tjejer vill ju inte ha sex likadant så det e otroligt svår för killen att försöka ta reda på vad tjejen vill för det e olika för varje tjej så om inte killen klarar av det så ser det ut som om han inte klarar av att tillfredsställa dig när han i verkligheten kan det men vet inte hur. när man har sex så e det 2 personer inblandade inte bara killen så lite måste man hjälpa till.

Jajamänsan men du, jag tror att vi ska gå tillbaka till ursprung ämne nu....
Citera
2003-09-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Celine
Jajamänsan men du, jag tror att vi ska gå tillbaka till ursprung ämne nu....

Vilket ämne?. 16 posts o vi har skrivit hälften av dom. får se om nån mer skriver här för Hylands trådar brukar vara rätt populära men vi får se.
Citera
2003-09-18, 20:51
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
Vilket ämne?. 16 posts o vi har skrivit hälften av dom. får se om nån mer skriver här för Hylands trådar brukar vara rätt populära men vi får se.
Misstänker att folk inte vill dra upp sina sexhjälpmedel här. De kanske skäms över att pulla röfven med gamla fårtestiklar? Tänk t.ex om Chockad skulle komma ut med att han brukar klä sig i kvinnokläder och runka med en pepperoni framför Ricki Lake? Man skulle få en helt ny bild av personen då. När jag tänker efter så skulle den här tråden kunna förstöra hela forumet.
Citera
2003-09-18, 21:58
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
De kostade väl nån tusenlapp första gången jag satte dit dem,
har gnagt av minst en av dem nån gång om året, och då har det kostat ca 750:-per lagning.
De är gjorda av samma sorts plast som man lagar tänder med.
Hade dem riktigt långa i början, men de var i vägen för vissa orala aktiviteter, så jag lät korta av dem lite.
De är mkt fina.
Hållbarheten är ok, har aldrig haft av dem på en människa om man säger så...
Har haft dem i sex år, och har nyligen bestämt mig för att sätta dit kronor permanent.
De är en del av mig, och jag vill inte vara utan dem.
Det är något jag måste lägga pengar på! Jag har inte tänkt på det som nåt sexuellt. Jag vill bara se farlig ut! Fast det blir ju lite mer djurisk "sex appeal" över det hela. För att inte tala om erotiskt laddade vampyrer. Ett till rollspel att leka. Jag vet inte om rollspel räknas till sexhjälpmedel, men rollspel sätter iaf mina hormoner i rullning.
Citera
2003-09-19, 01:16
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Celine
Han ska veta hur en kvinna vill ha

Mannen ska kunna på allt, annars är han nog inte manlig..

Kunna på allt? Vad betyder det? Ska han vara en äkta tankeläsare? Finns nog inte så många sånna hörredu.
Citera
2003-09-19, 01:39
Medlem
Sinnes avatar
Vänta nu

Hur sjutton kan ni begära att en kille ska veta vad ni vill om ni inte säger det, särskilt som det ni vill innehåller en viss grad av tvång och våld? Jag hoppas ni åtminstone antyder det subtilt annars är det ju en fin linje mellan de killar ni gillar och snubben i någon annan tråd som mer eller mindre verkade ha våldtagit sin tjej i fyllan.
Citera
2003-09-19, 02:26
Medlem
För att återgå till ämnet, handklovar.
Citera
2003-09-19, 07:18
Bannlyst
Citat:
Har inte ägt ett sexredskap på många år.
Gillar inte att göra saker för komlicerade.
Ska jag knulla, så vill jag ha kuk på en gång,
inte en massa knyt, smörj och pill.
I regel alltså, det är klart att man ibland vill vara lite mer innovativ.
De "sexredskap" jag gillar har jag redan på mig.
Jag gillar att bli fasthållen i håret, har hår till strax ovanför korsryggen.
Tycker också om att bli biten/bitas,
så jag har låtit förlänga och slipa mina hörntänder.
Sex är bäst när det inspireras av rovdjurens parningsritualer,
och där finns det inga behov/ingen plats för redskap.
Därmed inte sagt att jag inte kommer att skaffa några fler,
men just nu känns det onödigt.
Håller med Goddess. Glidmedel är nästan det enda man behöver, om jag nu händelsevis skulle få sex igen. Mina hörntänder är av naturen ganska hyfsat vassa. Fantasin räcker längre än några "hjälpmedel".
Citera
2003-09-19, 10:43
Medlem
Azoracs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Misstänker att folk inte vill dra upp sina sexhjälpmedel här. De kanske skäms över att pulla röfven med gamla fårtestiklar? Tänk t.ex om Chockad skulle komma ut med att han brukar klä sig i kvinnokläder och runka med en pepperoni framför Ricki Lake? Man skulle få en helt ny bild av personen då. När jag tänker efter så skulle den här tråden kunna förstöra hela forumet.

Jag har uppfatningen att HYrland är lite speciel.
Citera
2003-09-19, 11:19
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Vad är det för handbojor? Har inte vågat köpt några eftersom det mesta som finns på marknaden går att slita sig lös från för enkelt.

Hittade riktiga bojjor inne i sthlm, riktiga med ingen fuskknapp, utan sådana polisfotbojjor..de har slutat sälja dem där nu men kan kolla runt
Citera
2003-09-19, 11:47
Medlem
Caesars avatar
Bojor och ögonbindel. Hur skönt som helst att boja fast tjejen i något, täcka över hennes ögon och sedan tokknulla henne...
Citera
2003-09-19, 12:30
Medlem
Citat:
De kostade väl nån tusenlapp första gången jag satte dit dem,
har gnagt av minst en av dem nån gång om året, och då har det kostat ca 750:-per lagning.
De är gjorda av samma sorts plast som man lagar tänder med.
Hade dem riktigt långa i början, men de var i vägen för vissa orala aktiviteter, så jag lät korta av dem lite.
De är mkt fina.
Hållbarheten är ok, har aldrig haft av dem på en människa om man säger så...
Har haft dem i sex år, och har nyligen bestämt mig för att sätta dit kronor permanent.
De är en del av mig, och jag vill inte vara utan dem.

Jag undrar om du orkar ta bild på dina tänder så jag får ser hur det ser ut?
suttit i 2 dar o försökt se det framför mig men det enda jag ser e ett par tänder som jag brukar se i vampyr o drakula filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in