Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-09-18, 14:00
  #1
Medlem
bajtets avatar
Hur funkar det i Kiev? Hotellbarer? Klubbar??

tacksamt..
Citera
2007-05-30, 12:54
  #2
Medlem
NoRestrictionss avatar
Ukraina

Jag ska inom kort åka till Ukraina. Närmare bestämt Donetsk. Är är någon som har lite erfarenheter att dela med sig??
Citera
2007-05-31, 15:43
  #3
Medlem
NoRestrictionss avatar
Inte en enda som har lite tips???
Här behövs tydligen en utförlig reserapport
Citera
2007-05-31, 16:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoRestrictions
Inte en enda som har lite tips???
Här behövs tydligen en utförlig reserapport

haha, ja!
Citera
2007-06-01, 11:47
  #5
Medlem
Re

Du behöver ej älska med lyset på
Ukrainsker lyser av sig själva i mörkret.
Kallas Tjernobyl-effekt
Citera
2007-06-16, 17:43
  #6
Medlem
har en polare som nyligen jobbade några veckor i ukraina o på varenda hak fanns det unga tjejer som ville......
Citera
2007-06-20, 23:25
  #7
Medlem
Hur gick det i Donetsk??
Träffade en del ukrainskor i polen, riktigt läckra. Bör vara ännu bättre i Donetsk/Kiev, eller???
Citera
2007-06-25, 01:55
  #8
Medlem
David_Ss avatar
Hahahah

Killen svarar ju inte,
förmodligen eftersom ukraina är ett livsfarligt land!!
hoppas att han inte råkade för illa ut

Men hur som helst, om du läser detta skicka ett pm!
har luskat en hel del om ukraina och deras tjejer, och läst många utlåtanden om ukraina som sex resmål....

ciao
Citera
2007-06-30, 15:46
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Killen svarar ju inte,
förmodligen eftersom ukraina är ett livsfarligt land!!
hoppas att han inte råkade för illa ut

haha.. det är inget livsfarligt land =) så länge man inte är ute efter livsfara.....
som vanlig turist är det lika "livsfarligt" som i frankrike skulle jag tro
Citera
2007-07-12, 05:19
  #10
Medlem
NoRestrictionss avatar
Så här gick det

Nädå...jag lever forfarande
Tog in på Central hotell i Donetsk och satte mig i baren efter den obligatoriska duschen. Jag blev snart lite polare med bagagekille som heter Andrew. Snackar hyfsad engelska, vilket inte är speciellt vanligt. Efter ett par groggar så började man fundera på lite kvinnligt sällskap, så jag frågade helt enkelt Andrew. Inga problem! Han ringde ett kort samtal på den där rotvälskan dom pratar där, och inom 20 minuter satt det en lång, blond slank skönhet på stolen bredvid min. Hon tog ett glas vin och vi småpratade lite, sen bar det iväg upp till rummet. Resten får ni fundera ut själva.
Nästa kväll så slog jag mig ner i baren igen och hade inte mer fått i mig första klunken förrän Andrew frågade om jag ville ha sällskap i kväll med. Naturligtvis ville jag ha det! Samma tjej frågade han, men jag förklarade attt den här gången ville jag ha nåt mörkhårigt.
Samma visa igen..efter 20 minuter satt det en klar 9-10 med ett helt fantastiskt leeende bredvid mig. Trevligt nog så va hon med törstig så vi hinkade i oss några groggar och blev lite lagom på örat båda två. Sen tyckte hon att vi kunde köpa med oss ett par pavor vin och fortsätta på rummet. Sagt och gjort...två pavor från baren, sen vinglade vi upp.
Hon hittade nån musikkanal på TV:n och sade helt enkelt till mig att lägga mig ner....sen började hon strippa stående över mig. Och jag försäkrar gubbar...det va en helt enastående syn att ha hennes fitta rakt över mig
on stannade hela natten....och det för 200 USD
Citera
2007-07-12, 18:19
  #11
Medlem
hur många

månadslöner är 200us i ukr?
Citera
2007-07-12, 19:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4440
månadslöner är 200us i ukr?
'beror såklart på vilket jobb du har, men som vanlig arbetare i ukraina så är 200 usd väääääääldigt mycket. iaf om du sas får det svart och för en dags jobb, . men men ska man köpa saker i ukraina så verkar prisern vara lite av två nivåer med - antingen tokbilligt för att alla arbetare ska ha råd, eller så betydligt durare så att bara de rika ska ha råd. och de har verkligen råd! ;-)

hmm 200 usd för en natt med brud i ua har jag ingen aning om just det är ett bra pris eller ej, dock så lär det ju vara dyrare här hemma kan jag tro med tanke på vad det är i skillnad i pris på allt annat. typ.

har varit i ukraina men inte köpt sex.

mvh PP
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback