• 2
  • 3
2009-02-21, 14:47
Medlem
Ifall dom skulle vägra mig köpa tobak på ICA skule jag bara lämna allt på bandet och gå, jag går inte in på ICA för att köpa tobak så jag lär har ett par påsar matvaror med.
Citera
2016-09-25, 16:12
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robert123
Men borde dem inte ha en skylt där det står att ifall om man har med sig sin kompis att han eller hon också måste visa leg? Dem har ingen rätt att kräva leg på nån annan förutom köparen??

Dem har den rätten, fast nu är vissa kassörskor lite överdrivet fittiga ibland. Håller med om att det här är ju lite väl att fråga den personen bredvid. Tyvärr har dem rätt till det här
Citera
2016-10-01, 11:18
Medlem
Jag jobbar i en matbutik och vi måste kolla alla som ser ut att vara under 30. Jag har varit med om liknande situationer då tex förälder köper tobak men låter ungen betala. Då frågar jag bara vem som ska ha tobaken synar personen i fråga och ber om leg om jag är osäker. Tycker det är lite överdrivet att be hela kön om leg.
Citera
2016-10-01, 19:46
Medlem
När jag var 26/27 blev jag nekad att handla mellanöl på ICA. Jag gick sonika in i butiken igen och hämtade ett nytt sexpack, betalade med 100kr jämnt och kallade det jämnt. Begick jag ett lagbrott?
Citera
2016-10-01, 19:54
Medlem
Nej det tror jag inte😀
Du måste varit törstig 😂😂
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto