Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-02-12, 13:15
  #1
Medlem
Vi håller på och upphandlar kabeltv i vår brf och jag hörde ett rykte om att Viasat som ju alltid meckar runt med sina kanaler ska göra om TV6 från gratis till betalkanal? Någon som kan bekräfta eller dementera? Kanske hitta en källa någonstans? Har googlat runt men hittar inget...

/J
Citera
2009-02-12, 13:31
  #2
Avstängd
brodernybergs avatar
Nej, inte hört något och kan inte tänka mig att de gör om TV6 till en betalkanal.
Citera
2009-02-12, 13:47
  #3
Avstängd
spoozs avatar
Kan bli svårt att ta betalt för den kanalen, va?
Citera
2009-02-12, 14:26
  #4
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jd_95
Vi håller på och upphandlar kabeltv i vår brf och jag hörde ett rykte om att Viasat som ju alltid meckar runt med sina kanaler ska göra om TV6 från gratis till betalkanal? Någon som kan bekräfta eller dementera? Kanske hitta en källa någonstans? Har googlat runt men hittar inget...

/J

Det tror jag verkligen inte. Isåfall skulle de vara tvungna att förbättra sitt utbud väldigt mycket, och de har de inte råd med.
Citera
2009-02-12, 14:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Kan bli svårt att ta betalt för den kanalen, va?

Tror jag i och för sig inte - de kör ju mycket landskamper...
Citera
2009-02-12, 15:04
  #6
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Kan bli svårt att ta betalt för den kanalen, va?

Folk betalar för TV3, foppatofflor och horoskop. Ingenting kan längre förvåna mig
Citera
2009-02-12, 15:25
  #7
Avstängd
Lucky_stars avatar
Nej from när då kan jag fan inte se amazing race om det blir en betal kanal
Citera
2009-02-12, 15:29
  #8
Avstängd
Lucky_stars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Folk betalar för TV3, foppatofflor och horoskop. Ingenting kan längre förvåna mig
Jag har kabel tv och jag ha bara betalat tv avgift men den gäller ju bara för svt. det betyder att jag ser de andra kanalerna dvs tv4, tv3, kanal5 och tv6. men det kanske ska vara så med analog kabel tv....vet ej vilken operatör jag ahr ens. en del säger det är canal digital!
Citera
2009-02-12, 15:38
  #9
Medlem
r4ll3s avatar
Här hemma har jag bara fria kanaler. TV7 och The Voice har redan försvunnit, ska dom verkligen ta bort TV6 också? Jag kollar alltid på TV6 och om den försvinner har jag ingenting att kolla på ju. Hoppas verkligen inte det du skriver stämmer

Jag vet att jag är offtopic nu men har tv7 och the voice försvunnit för er också?
Citera
2009-02-12, 16:12
  #10
Medlem
Hypnososs avatar
Då får de allt bättra på deras tablå, ingen kommer betala för den skiten de visar nu. Snacka om att gräva sin egen grav i så fall.
Citera
2009-02-12, 16:24
  #11
Avstängd
spoozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jd_95
Tror jag i och för sig inte - de kör ju mycket landskamper...

Förvisso, men det väger inte upp för den övriga tablån.
Jag skulle inte betala extra för den i alla fall.
Men behåller den gärna samtidigt. Då och då dyker det ju upp en bra film te.x
Citera
2009-02-12, 16:27
  #12
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4ll3
Här hemma har jag bara fria kanaler. TV7 och The Voice har redan försvunnit, ska dom verkligen ta bort TV6 också? Jag kollar alltid på TV6 och om den försvinner har jag ingenting att kolla på ju. Hoppas verkligen inte det du skriver stämmer

Jag vet att jag är offtopic nu men har tv7 och the voice försvunnit för er också?

TV7 gick väl i konkurs tror jag, The Voice vet jag dock ingenting om!

Edit: Det var såklart kanal lokal som gick omkull, tv 7 lades ner eftersom den inte var lönsam.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback