2015-11-05, 22:30
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetaderx
vad är då pillren till för?

Transportera läkemedlet ner till magen enbart.
Citera
2015-11-05, 23:37
Medlem
Thetaderxs avatar
finns det ngt annat sätt?
Citera
2015-11-06, 00:43
Medlem
Xhaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Oj glömt att svara dig! Sorry !

Ja, klart du känner rus
Börja smått och ta mer ifall du inte är nöjd är mitt tips.

Hoppas jag har varit till hjälp

Ah, tack! Tror jag behöver mer än 30, men sen läste jag massa om AT'n å blev nojjig så tpg inte mer den kvällen haha
Citera
2015-11-06, 00:44
Medlem
Xhaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetaderx
vad är då pillren till för?

Lättare å ta ett piller än massa små kulor om man ska ta det som medicin ju? :P
Citera
2015-11-06, 15:39
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhaos
Ah, tack! Tror jag behöver mer än 30, men sen läste jag massa om AT'n å blev nojjig så tpg inte mer den kvällen haha

Okej. Ja AT'n på detta är segt. Mitt tips är då lite benso och varför inte lite cannabis också om du inte vill märka av den dryga At'n metylfenidat ger
Citera
2015-11-06, 19:51
Medlem
spknoises avatar
Jag själv har gatt pa concerta 54 mg nu i tva manader. Känslan jag far är att jag blir mindre social (mindre intresserad av folk), introvert och mer logisk. Nagon som känner igen sig?
Citera
2015-11-07, 10:34
Medlem
Har 10 mg medikiet utskrivet, (10 mg 2 ggr/dag)
Har haft det nu i ungefär 3 veckor, hade redan ätit det en lång tid innan svart och pundat på det ett 10-tal gånger. Har därför en viss tolerans och känner inte av 10 mg. Är det mökligt att redan ha byggt upp en tolerans? Asså om vi bortser från det jag inte tagit officiellt så kan jag få höjd dos
Citera
2015-11-07, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brukarbarapiller
Har 10 mg medikiet utskrivet, (10 mg 2 ggr/dag)
Har haft det nu i ungefär 3 veckor, hade redan ätit det en lång tid innan svart och pundat på det ett 10-tal gånger. Har därför en viss tolerans och känner inte av 10 mg. Är det mökligt att redan ha byggt upp en tolerans? Asså om vi bortser från det jag inte tagit officiellt så kan jag få höjd dos
Asså min läkare tror ju att jag bra tuggat 10mg, och vill inte säga att jag har tolerans.. Duh
Citera
2015-11-08, 00:52
Medlem
Nån som vet hur man lindrar/botar en landning på metyl? Har ingen tillgång till benz eller alko.
Citera
2015-11-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Nån som vet hur man lindrar/botar en landning på metyl? Har ingen tillgång till benz eller alko.
Slökolla på någon serie,duscha,försök sova,ät något,rök lite gräs
Citera
2015-11-09, 16:02
Medlem
Xhaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Okej. Ja AT'n på detta är segt. Mitt tips är då lite benso och varför inte lite cannabis också om du inte vill märka av den dryga At'n metylfenidat ger

Har inte benso och ingen aning om hur man får tag på det. Hatar cannabis, brukar mest må dåligt av det.
Citera
2015-11-09, 16:03
Medlem
Xhaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spknoise
Jag själv har gatt pa concerta 54 mg nu i tva manader. Känslan jag far är att jag blir mindre social (mindre intresserad av folk), introvert och mer logisk. Nagon som känner igen sig?

Vet inte hur länge jag varit det men ja. Har blivit ganska introvert, märkte inte det själv egentligen utan det var en på en fest sen som sa att hen uppfattade mig så.. och jag bara, shit..ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in