Mirakeldrog. Jag har varit utan ritalin väldigt länge nu.. Jag har ADD. Jag håller på att lära mig spela elgitarr.. Just nu låten "Sweet child o mine" med Guns n' roses. Jag kunde hela introt utantill, men jag lyckades inte spela det i rätt tempo alls, hade aldrig lyckats spela hela introt innan, trots att jag visste hur osv. Jag slog ofta på fel strängar osv. Kunde inte koncentrera mig tillräckligt för att det skulle bli bra.. Drog en lina metylfenidat nu för första gången på länge, c.a 60mg bara.. Jag spelade det utantill helt utan problem för första gången då felfritt.. Och bra lät det, det lät väl ungefär som orginalet (Slash).. Jag spelade som en gud kändes det som.. Det var en GIGANTISK förbättring. Allvarligt så tycker jag detta bör säljas på vilken affär som helst.. Precis som koffein. Det är en helt underbar drog och den gör verkligen underverk för mig.

Det är dock extremt synd att jag inte får mer medicin utskrivet än jag redan har.. Jag skulle vilja ha nog medicin så att jag kan ta en lina så fort jag behöver det...
Drogen är ju i stort sett ofarlig också.. Man måste verkligen vilja dö av metylfenidat för att det ska vara möjligt. Många gram alltså. Det går inte att överdosera det av misstag så att säga.. Och den har extremt många saker den gör stor nytta för. Man blir inte precis hög av den.. Man blir inte snurrig eller känner sig hög.. Man blir glad, snabb, bättre på det man är dålig på. Det finns väldigt många argument för att metylfenidat ska legaliseras, men det är ingen som tar upp det.. Däremot är det extremt många som vill att cannabis legaliseras.. Jag hoppas verkligen att fler folk upptäcker metylfenidat och försöker få det legaliserat.. Jag ser inte anledningen till att denne drog inte säljs på vilken affär som helst.. Det är bara positiva saker med den.. Jag har väldigt många bra argument till att detta ska vara lagligt..
Några som varit med om liknande "mirakel" med denne drog och håller med mig, eller är det bara jag som är "tjackad" och tänker som en idiot just nu?

Några som är på att starta en tråd där man kan komma med motargument om legalisering osv? Tycker verkligen det borde tas upp..