2013-03-25, 20:24
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Vätska är inte det viktiga utan balansen av lösta ämnen (typ salt) i kroppen. Dricker man bara vatten blir det inte automatiskt bättre.

Dricker juice och läsk, t.ex. Tror verkligen inte att huvudvärken beror på vätskebrist (och vad som kommer med det), utan p.g.a. att kärlen krymper, vilket i sin tur leder till högre blodtryck, vilket i sin tur leder till huvudvärk.

Mot det kan jag bara (so far) se hur (måttliga mängder) rödvin skulle fungera...

Men visst, lite vätsketillskott och sånt kan väl inte skada... Vem vet - det kanske hjälper.
Citera
2013-03-26, 06:34
Medlem
KringExs avatar
Jag har en polare som får concerta utskrivet och som jag brukar köpa av. Nu har han åkt på piss efter att ha rökt gräs. Kommer han att få fortsätta hämta ut certa eller blir det strattera för honom nu?
Vore inte bra eftersom det är min enda concerta-kontakt

mvh
Citera
2013-03-26, 15:40
Medlem
Pansarbabians avatar
Har lite Concerta i min ägo, i 36 mg's Depoter. Depoterna är fruktansvärt svårtuggade, så min fråga till är: Hur göra för att förtära det bäst?

Har hade tänkt att dra dessa till lite MDMA, hur dumt tror ni att det är på en skala, berätta med era egna erfarenheter!
Citera
2013-03-26, 15:57
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarbabian
Har lite Concerta i min ägo, i 36 mg's Depoter. Depoterna är fruktansvärt svårtuggade, så min fråga till är: Hur göra för att förtära det bäst?

Har hade tänkt att dra dessa till lite MDMA, hur dumt tror ni att det är på en skala, berätta med era egna erfarenheter!

Ta bort skalet, klipp bort den bruna delen, sedan kan du antingen tugga sönder resten (vit,rosa) delen annars mortla ner till pulver för att mysa på en fin bomb, skalet runt concertan skall också förtäras då det innehåller metylfenidat också!
Citera
2013-03-27, 10:30
Medlem
InfectedM-s avatar
Finns det någon medicin som är 99% identisk med ritalin kulorna? Dvs de i depot form (30mg, 40mg t.ex)?
Citera
2013-03-27, 15:07
Medlem
Tog medikinet runt 8 imorse. Runt 12 så såg kuken mindre ut samt att de va en grå nyans. Va i helvete beror det på?
Citera
2013-03-27, 15:26
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Tog medikinet runt 8 imorse. Runt 12 så såg kuken mindre ut samt att de va en grå nyans. Va i helvete beror det på?
Att den krymper på CS är helt naturligt. Grå nyans vet jag dock inte vad det beror på...
Citera
2013-03-27, 15:38
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Att den krymper på CS är helt naturligt. Grå nyans vet jag dock inte vad det beror på...

Kefft blodflöde månne, så att penisen tappade färg.
Citera
2013-03-27, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!

Verkade hjälpa med en varm dusch...
Tack för snabbt svar btw
Senast redigerad av Scoones 2013-03-27 kl. 16:00.
Citera
2013-03-27, 16:12
Medlem
twogallantss avatar
Krossa 80mg i mortel o upp i snoken o sedan svälj en hel på 40mg så blir det fin fint.
Citera
2013-03-27, 16:51
Medlem
InfectedM-s avatar
Alltså, har de kapslar jag fått blivit utblandad med något? För, jag tycker inte det blir riktigt samma mängd som detb rukar (krossade, 40mg ritalin depo) och även om jag tycks krossa lia länge/noga och hacka som jagb rukar, blir det inte lika pulveraktigt som det annars tycks bli.

Kännr nog lite ritalin smak men det finns mycket som smakar lika, men eftersom även om jag hackar osv blir det som bara ja "o-hackbara kulor" osv.

Eller äre fel på mina jävla kross verktyg haha.
Citera
2013-03-27, 23:55
Medlem
Hallå!

Har en dejt med en 9/10 brud i slutet av månaden och kan fixa ritalin eller concerta av en vän. Behöver lite tips om hur mycket och när jag ska ta detta! Är inget större fan av droger what so ever, men då jag vill imponera på tjejen så vill jag gärna vara snackig och kunna leda/styra konversation på ett bra sätt! Brukar annars vara ganska blyg om jag saknar alkohol i kroppen nämligen....

* hur mycket gram?
* hur långt innan 'mötet' bör jag ta?
* kommer jag bli för påstridig tror ni?
* hur blir ruset blandat med alkohol?

snabba svar uppskattas!

har inte ADHD/ADD
Senast redigerad av cobracobrasson 2013-03-28 kl. 00:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in