2009-03-13, 13:02
Medlem
Exceeds avatar
lskar att se sm vita tjejer f mer negerkuk n de klarar av.
Citera
2009-03-14, 12:54
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Jag gillar inte djurporr.
Citera
2009-03-14, 13:15
Medlem
MrCheebas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hr.Johansson
Jag gillar inte djurporr.

Vem r det du har som avatar?
Att se honom i knsumgnge, det hade varit djurporr det.
Citera
2009-03-14, 13:16
Medlem
Avsiktarens avatar
Negrerna skall vl ocks ha ngot att runka till.
Citera
2009-03-14, 17:27
Medlem
Blygiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCheeba
Vem r det du har som avatar?
Att se honom i knsumgnge, det hade varit djurporr det.

Haha, ja sannerligen.

Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Negrerna skall vl ocks ha ngot att runka till.

Detta br vara svaret p varfr det produceras vit-tjej-svart-kille-porr. Men jag tror inte att det r hela sanningen. En rtt stor fetish verkar ju vara den hr grejen att en neger kommer och spnner p din fru/flickvnn.
Citera
2009-03-14, 17:47
Medlem
berJrgens avatar
Inte jag i alla fall. Inte fr att jag r ngon storkonsument av porr men kan inte titta p sdant. Inte ngon neger hatare heller, men det knns helt enkelt inte rtt. Kan ven sga att black on black inte intresserar mig heller och inte heller en vit man som stter p en svart kvinna.

Sen finns det ju stor skillnad p svart och svart, Beyonce/Alicia keys svart r okej men svarta som natten? Nej tack.
Citera
2009-03-15, 22:13
Medlem
Meteorits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÜberJürgen
Inte jag i alla fall. Inte fr att jag r ngon storkonsument av porr men kan inte titta p sdant. Inte ngon neger hatare heller, men det knns helt enkelt inte rtt. Kan ven sga att black on black inte intresserar mig heller och inte heller en vit man som stter p en svart kvinna.

Sen finns det ju stor skillnad p svart och svart, Beyonce/Alicia keys svart r okej men svarta som natten? Nej tack.
S sminkad svart r OK?
Brjar sannerligen bli ljligt i denna trd.
Citera
2009-03-16, 19:57
Medlem
Dogdylans avatar
Jag hittade en ovanligt bra Roccofilm dr Rocco tillsammans med ngra amatr Senegaleser utvar sex i en kllare med tv vita kvinnor. Verkligen rtt mste jag sga. Fick litet ont i magen sjlv faktiskt. Kanske var det litet fr perverst fr mig, tyckte kvinnorna var vldigt obekvma med hela situationen och jag r ju en konsument av rtt s snuskig porr.

Njut!
http://www.empflix.com/view.php?id=28391
Citera
2009-03-16, 23:56
Medlem
Elparadisos avatar
Finns vl inget bttre n att se en villig, tight vit tjej ta emot riktigt grova svarta stockar??? Ju hrdare desto bttre...

Bara att titta och njuta av detta exempel...

http://www.tnaflix.com/view_video.ph...9b6da97cb49757
Citera
2009-03-17, 15:13
Medlem
Liberationfronts avatar
inte negrer

men grna att kvinnan fr s mkt kuk att hon storknar....d grna en i varje hl, snt gillar jag .....det skall synas att hon faktiskt inte gillar det, fr vem kan gilla snt egentligen, .....men just det att hon r s lg att hon tar betalt fr att bli snderknullad, inte alls gillar det men nd gr det....gr det hela upphetsande.....

jvla kvinnor i dessa filmer, ..pengarnas makt, ..jag tnder p just det mer abstrakta och att hon gr det trots att det r omnkligt osknt
Citera
2009-03-17, 15:24
Medlem
MrCheebas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
men grna att kvinnan fr s mkt kuk att hon storknar....d grna en i varje hl, snt gillar jag .....det skall synas att hon faktiskt inte gillar det, fr vem kan gilla snt egentligen, .....men just det att hon r s lg att hon tar betalt fr att bli snderknullad, inte alls gillar det men nd gr det....gr det hela upphetsande.....

jvla kvinnor i dessa filmer, ..pengarnas makt, ..jag tnder p just det mer abstrakta och att hon gr det trots att det r omnkligt osknt

Och sedan rttar du till slipsen och frdmer det, nr du r "dig sjlv igen"?
Citera
2009-03-27, 21:48
Medlem
Blygiss avatar
En annan grej jag noterat r att ofta nr honan som knullas r riktigt gammal och ful (tnk grannies) s r det nstan alltid en neger som bankar p henne. Ju fulare och ckligare hon r, desto strre r chansen att en dunderneger snart kommer dundra fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in