Vem r det du har som avatar?
Att se honom i knsumgnge, det hade varit djurporr det.
Haha, ja sannerligen.
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Negrerna skall vl ocks ha ngot att runka till.
Detta br vara svaret p varfr det produceras vit-tjej-svart-kille-porr. Men jag tror inte att det r hela sanningen. En rtt stor fetish verkar ju vara den hr grejen att en neger kommer och spnner p din fru/flickvnn.
Inte jag i alla fall. Inte fr att jag r ngon storkonsument av porr men kan inte titta p sdant. Inte ngon neger hatare heller, men det knns helt enkelt inte rtt. Kan ven sga att black on black inte intresserar mig heller och inte heller en vit man som stter p en svart kvinna.
Sen finns det ju stor skillnad p svart och svart, Beyonce/Alicia keys svart r okej men svarta som natten? Nej tack.
Inte jag i alla fall. Inte fr att jag r ngon storkonsument av porr men kan inte titta p sdant. Inte ngon neger hatare heller, men det knns helt enkelt inte rtt. Kan ven sga att black on black inte intresserar mig heller och inte heller en vit man som stter p en svart kvinna.
Sen finns det ju stor skillnad p svart och svart, Beyonce/Alicia keys svart r okej men svarta som natten? Nej tack.
S sminkad svart r OK?
Brjar sannerligen bli ljligt i denna trd.
Jag hittade en ovanligt bra Roccofilm dr Rocco tillsammans med ngra amatr Senegaleser utvar sex i en kllare med tv vita kvinnor. Verkligen rtt mste jag sga. Fick litet ont i magen sjlv faktiskt. Kanske var det litet fr perverst fr mig, tyckte kvinnorna var vldigt obekvma med hela situationen och jag r ju en konsument av rtt s snuskig porr.
men grna att kvinnan fr s mkt kuk att hon storknar....d grna en i varje hl, snt gillar jag .....det skall synas att hon faktiskt inte gillar det, fr vem kan gilla snt egentligen, .....men just det att hon r s lg att hon tar betalt fr att bli snderknullad, inte alls gillar det men nd gr det....gr det hela upphetsande.....
jvla kvinnor i dessa filmer, ..pengarnas makt, ..jag tnder p just det mer abstrakta och att hon gr det trots att det r omnkligt osknt
men grna att kvinnan fr s mkt kuk att hon storknar....d grna en i varje hl, snt gillar jag .....det skall synas att hon faktiskt inte gillar det, fr vem kan gilla snt egentligen, .....men just det att hon r s lg att hon tar betalt fr att bli snderknullad, inte alls gillar det men nd gr det....gr det hela upphetsande.....
jvla kvinnor i dessa filmer, ..pengarnas makt, ..jag tnder p just det mer abstrakta och att hon gr det trots att det r omnkligt osknt
Och sedan rttar du till slipsen och frdmer det, nr du r "dig sjlv igen"?
En annan grej jag noterat r att ofta nr honan som knullas r riktigt gammal och ful (tnk grannies) s r det nstan alltid en neger som bankar p henne. Ju fulare och ckligare hon r, desto strre r chansen att en dunderneger snart kommer dundra fram.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!