2007-11-28, 19:39
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaipan
frågan riktade sig iof inte till mig.
men jag har verkligen problem med det, inte för att det är olika raser eller så. det känns bara extremt avtändande, det blir sån kontrast att jag slutar tänka på porren och bara tycker att det ser.. obehagligt ut.
tex någon film jag såg med en asiatisk tjej, en svart man och en vit man. big turnoff.. finns väl folk som gillar det, i guess.

Man kan och måste inte gilla all porr. Det handlar om personliga preferenser helt enkelt.
Citera
2007-11-28, 20:21
Medlem
CasaBasas avatar
Måste säga att jag gillar hårt när vita män knullar negresser hårt och brutalt i analen. När man hittar sådana klipp som är bra brukar jag befinna mig i himmelen en liten stund. Ingenting går upp emot sådana stunder.
Citera
2007-11-28, 23:18
Medlem
Darwins avatar
Samtidigt som jag tycker extremt illa om porr där negrer ger sig på vita kvinnor, så tycker jag det är VÄLDIGT upphetsande med lesbiska interracial scener, och speciellt med fetish- dominanstema där en vit slyna får sina fiskar varma av en bastant och bestämd negerkvinna! (tyvärr är den typen av scener dock väldigt sällsynta).
Citera
2007-11-28, 23:24
Medlem
chucknorris_s avatar
Tycker det alltid är äckligt med svarta i porrfilm. Alltså riktigt svarta alltså.
Citera
2007-11-28, 23:27
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CasaBasa
Måste säga att jag gillar hårt när vita män knullar negresser hårt och brutalt i analen. När man hittar sådana klipp som är bra brukar jag befinna mig i himmelen en liten stund. Ingenting går upp emot sådana stunder.

Ghetto gaggers borde vara nått för dej då.(men det visste du nog redan)
Citera
2007-11-28, 23:37
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Fattar inte varför man skulle känna sig kränkt? Du vet att negrer också är människor va?
Driver du?

Nä men det är väl härligt om de storkukade bestarna gör det ordentligt och verkligen sätter den lilla slynan på plats. Förnedring är alltid trevligt - hur det än ter sig.

Må Väl.
Citera
2007-11-29, 01:22
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Savant
Driver du?
Nej. Vari ligger själva kränkningen? Har man en någorlunda normal människosyn så är det ingen kränkning att en neger sätter på en vit tjej, därav min retoriska fråga.
Citera
2007-11-29, 01:41
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chechen
Då tycker jag du ska kolla in:

www.swedishmandingos.com

Vad fan är det frågan om, inte en enda kuk var över 9 tum. Småkukade as!
Citera
2008-06-23, 00:06
Medlem
MorbrorStuarts avatar
http://socialitelife.celebuzz.com/im..._102407_01.jpg

Heidi Klum, så jävla vacker och så är hon tillsammans med det där monstret
Citera
2008-06-23, 03:13
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorStuart

Var du inne hos din lokala volkswagenåterförsäljare idag eller vad fick dig till denna bump?
Citera
2008-06-23, 10:20
Medlem
MrCheebas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Var du inne hos din lokala volkswagenåterförsäljare idag eller vad fick dig till denna bump?

Ett djupt nedtryckt behov av att få se frugan hammered by black cock förmodligen. Överkompensering.
Citera
2008-06-23, 19:09
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorStuart

Han har förmodligen en mycket vackrare insida än de av er som sitter och skriver er skit om svarta människor här!

Att man inte tänder på olika saker är helt OK men på det sättet som ni uttrycker er är hel vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in