2009-03-29, 00:15
Medlem
DiviCs avatar
Man ska vl vara fin i munnen och sga att jag inte har ngot emot det eftersom mina rasistgener inte pinglar.

Men att titta p det personligen knns fel :/
Att se en svart man frstr ens fantasier om att det skulle vara en sjlv rakt igenom. All sdan porr skulle man ju kunna skrota rakt igenom >.<! FR DET R INTE BRA!
Citera
2009-03-29, 00:18
Medlem
MrCheebas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blygis
En annan grej jag noterat r att ofta nr honan som knullas r riktigt gammal och ful (tnk grannies) s r det nstan alltid en neger som bankar p henne. Ju fulare och ckligare hon r, desto strre r chansen att en dunderneger snart kommer dundra fram.

Dumheter.
Den vervgande majoriteten av brudar som negerknullas p internet r snygga som fan. Helt vanliga porrbrudar.
Citera
2009-03-29, 00:20
Medlem
MrCheebas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiviC
Man ska vl vara fin i munnen och sga att jag inte har ngot emot det eftersom mina rasistgener inte pinglar.

Men att titta p det personligen knns fel :/
Att se en svart man frstr ens fantasier om att det skulle vara en sjlv rakt igenom. All sdan porr skulle man ju kunna skrota rakt igenom >.<! FR DET R INTE BRA!

Alla som r hr inne och genom one liners "fr till protokollet" att de inte gillar negerknull, eller lite mer utfrligt kritiserar freteelsen r ju idioter till siste man. Porrindustrin drivs av EN sak, och det r pengar genererade av EFTERFRGAN. Det existerar ingen porr som inte efterfrgas. Tror ni att negerknullandet skickas ut p internet fr att irritera folk eller? Icke sa nicke. Det finns dr eftersom folk skickar ivg pengar till garna av betalsiter fr att f se negrer knulla vita brudar. Punkt slut.

Och du Divic-muppen. Varfr r det inte bra! med interracial porr?
Vad r det som inte r bra med gigantiska djungelkukar som pumpar in och ut emellan rosa sm sidenlppar? Jag fattar ingenting. r du mentalt strd p ngot stt eller? r du ute och irrar nu igen, med hela avdelningens vrdare p jakt efter dig?
Senast redigerad av MrCheeba 2009-03-29 kl. 00:24.
Citera
2009-03-29, 11:56
Bannlyst
hrligt att se p faktiskt
Citera
2009-03-31, 18:15
Medlem
Blygiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCheeba
Dumheter.
Den vervgande majoriteten av brudar som negerknullas p internet r snygga som fan. Helt vanliga porrbrudar.

Meh, lr skert vara massa blondiner d.. (Som jag oftast inte gillar.)
Citera
2009-07-03, 21:55
Medlem
Man undrar ju vad ni glor p nr ni glor p porr. Verkar ju spana in mnnen like mycket som kvinnorna om inte mer.

En tanke vrd att tnka p, r hur mnga vita kvinnor i en relation drmmer om att f svart kuk i sig? Antar att det r en tanke som str mnga, och det r det som gr det intressant fr mig. Finns inget bttre n att sitta p en tjej vars man hatar "sna som en sjlv"

Som "neger" i sverige, s anar ni inte hur grymt trevligt man har. Tack vare mnniskors sikter om olika frger...
Tack Sverige
Citera
2009-07-03, 23:50
Medlem
komnata622s avatar
Citat:
Vad r det som inte r bra med gigantiska djungelkukar som pumpar in och ut emellan rosa sm sidenlppar?

Fr att det fr vissa r som att se p djurporr, ckligt.
Citera
2009-07-04, 21:37
Medlem
divinings avatar
Fitta r bra,
Kuk i fitta r lite bttre.

It doesnt matter if its black or if its white?

(Sen kan jag hlla med om ett tidigare inlgg, det frstr lite tanken p att man sjlv r dr.)
Citera
2009-07-04, 22:08
Medlem
Citat:
Men hrni Calle och Scarface12938475638485.(Nickname accepted)

Det r ju uppenbart att ni r rasister eftersom ni anser att ett negerknullande av en vit kvinna r ngonting motbjudande. Det r ngonting som enligt er inte passar in i normen. Att se en gigantiskt internet-negerpenis plja ut och in mellan de socker-rosa liljelpparna r helt enkelt fel.
Knappast rasister hrru, det r bara naturligt. Ungefr av samma anledning som man inte vill att nn random WT p stan inte ska stta p sin dotter, icke sant?

Nr det kommer till interracialporr s r det vl just rasismen som upprtthller mystiken, vilken ven gr den intressant. Men du kan knappast sitta hr och sga att verkligheten r sdan.

Vilka r det som r mnnen? Vi vita har ju frslavat de svarta, vilket mste vara otroligt frnedrande s hr i retrospekt. Drfr r *snygga* negresser intressanta eftersom jag gillar frnedring .. :P Dr har vi tjocka runda lppar p allvar brshan

Och knappast har vl medelsvensson en porrskdis/FB-kuk, om det r det du menar? Inget nytt under solen. Om man vl har sjlvfrtroendet och personligheten kan man vl ervra sin negress nd, eller r det nt du stller dig tveksam infr MrCheeba?
Senast redigerad av ybx 2009-07-04 kl. 22:36.
Citera
2009-07-04, 22:27
Medlem
Citat:
Det dr har med slaveriet att gra.
Underdogsen sticker upp och vldfr sig p den vite mannens hustru s att han kan orgasmera ut sin "white guilt". Men det stmmer ju ocks att det dr r en ganska s skruvad form av BDSM, eller vad man skall sga.
Knner inte att vi svenskar har ngot "white guilt" verhuvudtaget... Svensken r ju knd fr att vara jvligt diplomatisk och har sktt det mesta bra...

Du fr ju komma ihg att vi i Sverige har en helt annan historia n USA. Det hr frnedrande "vermnniskogrejen" kan man inte applicera hr i Sverige p samma stt.
Fr 100 r sen var Sveriges ekonomi lika med dagens Rwanda. Vi har varit fattiga och hrt arbetande hr en gng i tiden -- tnk p det nr du runkar bakom din dataskrm

Citat:
Ursprungligen postat av Blygis
Detta br vara svaret p varfr det produceras vit-tjej-svart-kille-porr. Men jag tror inte att det r hela sanningen. En rtt stor fetish verkar ju vara den hr grejen att en neger kommer och spnner p din fru/flickvnn.
Va' fan hnde med rrmockar- och brevbrarfantasierna?
r vi s jvla globaliserade
Citera
2009-07-04, 22:42
Medlem
91Daves avatar
Nej fyfan, det gr inte !
Citera
2009-07-04, 22:47
Medlem
Citat:
Alla som r hr inne och genom one liners "fr till protokollet" att de inte gillar negerknull, eller lite mer utfrligt kritiserar freteelsen r ju idioter till siste man. Porrindustrin drivs av EN sak, och det r pengar genererade av EFTERFRGAN. Det existerar ingen porr som inte efterfrgas. Tror ni att negerknullandet skickas ut p internet fr att irritera folk eller? Icke sa nicke. Det finns dr eftersom folk skickar ivg pengar till garna av betalsiter fr att f se negrer knulla vita brudar. Punkt slut.

Och du Divic-muppen. Varfr r det inte bra! med interracial porr?
Vad r det som inte r bra med gigantiska djungelkukar som pumpar in och ut emellan rosa sm sidenlppar? Jag fattar ingenting. r du mentalt strd p ngot stt eller? r du ute och irrar nu igen, med hela avdelningens vrdare p jakt efter dig?
Mste frga dig MrCheeba. Vad r det som lockar mest? Personlig frnedring p ngot stt (tnk, rrmockaren spnner p frugan), eller r det mer voyeur, du bara gillar att observera, att se tjejen f stor kuk verhuvud-fuckin-taget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in