Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-09-13, 23:37
  #1
Medlem
Tycker ni det är pinsamt att runka om era flickvänner tittar på??

En gång jag gömde mig i hallen och kollade på mitt ex i vardagsrummet ganska lääänge innan han upptäckte mig, han blev helt röd i ansiktet haha kul att se honom.... Och det har också hänt när han gick för att runka och efter ca 5 min har gått så gick jag till vardagsrummet och satt bredvid honom då slutar han runka.. Jag sa att han ska fortsätta med det men nää sa han.. Jag sa att jag vill titta på.. Han gillar inte det... *Suck* Men han är inte ensam om att tycka det är pinsamt, mitt exex tycker detsamma..


Nu undrar jag om ni tycker också det är pinsamt? Gillar ni inte att era flickvänner tittar på? Obs inga sex utan enbart titta på dig när du runkar..
Citera
2003-09-13, 23:44
  #2
Medlem
Asterixs avatar
Jag skulle tycka att det är pinsamt om jag blir tagen på bar gärning. Förstår faktiskt inte varför. Däremot störs jag inte av att runka om hon är naken bredvid mig. Givetvis ska hon betrakta mig och jag henne.
Citera
2003-09-13, 23:50
  #3
Medlem
Jag tycker inte det är särskilt pinsamt, å andra sidan brukar flickvännen onanera rätt oberört och öppet också så det är ju ömsesidigt. Dessutom, om hon kommer in när man sitter och leker själv så är det ju ändå hon som får ta över och suga.
Citera
2003-09-13, 23:52
  #4
Medlem
Stiffmeisters avatar
Att bli tagen på bar gärning när man inte räknat med att ha någon åskådare kan det kasnke vara lite pinsamt.
Men annars kan jag runka framför vilken kvinna som helst.
Citera
2003-09-13, 23:57
  #5
Banned
nuxvomicas avatar
Tvärtom, det kan vara riktigt mysigt, fast jag är lite exhibitionist iofs.
Citera
2003-09-14, 00:00
  #6
Medlem
-luftwaffe-s avatar
skulle du tycka det va pinsamt om ditt ex gömde sig i hallen och spionerade när du masturberade ? och sen precis innan klimax så kryper han fram bakom byrålådan och överraskar dej med en bukett blommor. skulle du bli paff då ? troligtvis...
Citera
2003-09-14, 00:03
  #7
Medlem
det hade kunnat gå men hur kul e det o sitta o killa på när han sitter o runkar?? måste vara kul om man nu vill se på. jag kan ju kolla på en tjej när hon onanerar men efter 1 min hade jag hoppat på henne för inte sitter jag o kollar på medans hon onanerar, sånt e ju taskigt mot killen så klart iaf mig. om jag inte fick hoppa in efter en liten stund hade jag inte kollat på heller.
Citera
2003-09-14, 00:26
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -luftwaffe-
skulle du tycka det va pinsamt om ditt ex gömde sig i hallen och spionerade när du masturberade ? och sen precis innan klimax så kryper han fram bakom byrålådan och överraskar dej med en bukett blommor. skulle du bli paff då ? troligtvis...

Nej jag skulle uppskatta det.. Inte om han är fånig av sig utan kommer med kåt blick med vackra blommor....
Citera
2003-09-14, 11:16
  #9
Medlem
Säkre Sammys avatar
Varför runka om man har tjej lixom, det är bara nåt man tar till när man inte får det riktiga...

Sen är väl det lika kul som att bli påkommen när man snattar...
Citera
2003-09-14, 14:11
  #10
Medlem
_R_s avatar
Jag tycker det känns lite larvigt att runka för tjejen, fast hon tycker det är kul Eller spännande/upphetsande kanske man ska säga...

Men det brukar leda till att hon hjälper till istället...
Citera
2003-09-14, 14:24
  #11
Medlem
Charlottes avatar
Jag skulle vilja kolla på när min pojkvän runkar...tycker det är grymt upphetsande när han har stånd...Men tror inte han vill runka framför mig...
Men hade varit rätt upphetsande som sagt!
Citera
2003-09-14, 15:23
  #12
Medlem
LadyTieras avatar
Brukar titta på när min runkar....:-) och sen kan man hoppa in och hjälpa till lite,
tycker bättre om att han tittar på mig när jag onanerar,
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback