Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Tänkte kolla vad gatupriset ligger på Concerta?
500kr för 30st 36 mg, alltså 16.70kr/36mg. Är det rövarpris?
Jag skulle inte ens ta skiten om jag fick det gratis. Men det är självklart från person till person hur mycket man gillar olika droger.
Har en polare som tycker att Concerta är as skönt. Men om du får ut ett skönt rus av vi säger 5st 36mg, 5*16,70=83,50kr. Det är inte så dyrt om du gillar det