2009-09-21, 18:47
  #829
Medlem
RallyRallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Tänkte kolla vad gatupriset ligger på Concerta?

500kr för 30st 36 mg, alltså 16.70kr/36mg. Är det rövarpris?

Jag skulle inte ens ta skiten om jag fick det gratis. Men det är självklart från person till person hur mycket man gillar olika droger.

Har en polare som tycker att Concerta är as skönt. Men om du får ut ett skönt rus av vi säger 5st 36mg, 5*16,70=83,50kr. Det är inte så dyrt om du gillar det
2009-09-21, 19:00
  #830
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally
Jag skulle inte ens ta skiten om jag fick det gratis. Men det är självklart från person till person hur mycket man gillar olika droger.

Har en polare som tycker att Concerta är as skönt. Men om du får ut ett skönt rus av vi säger 5st 36mg, 5*16,70=83,50kr. Det är inte så dyrt om du gillar det
Det är inte för att trippa på. Det är för att tentaplugga på.
2009-09-21, 21:07
  #831
Medlem
montana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Det är inte för att trippa på. Det är för att tentaplugga på.
det där är det roligaste jag har läst
2009-09-21, 21:35
  #832
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av montana1
det där är det roligaste jag har läst
Care to elaborate?
2009-09-22, 04:42
  #833
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floow
Ja det kom igår... Bra kvalitet också, gula kristaller o väldigt potent...

Kan passa på o varna lite för RC-E också.
Beställde 1 g JHW-018 förut men dom skicka helt fel, fick hem butylone.
Sen lova dom att ersätta mig med cash.
Men nu har det går en o halv vecka utan att nått har hänt.
Vet inte om dom har fullt upp eller om dom tänkte blåsa mig. Hoppas på det första.

Fick tillbaka pengarna i fredags, samt 2,7g butylon som plåster på såren för att det tog lite tid!
Skönt som fan, blev lite orolig där, men nu har dom mitt förtroende igen. Tack
2009-09-22, 08:26
  #834
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advocatus-Diaboli
Varning för Rc-Expre--- värsta jävla blåsarna!
Beställde men missade skriva ordernr. Kopierade därför hela konversationen med ordernummer + kopia på min banköverföring på alla sätt under blajet "Kontakta oss" på deras hemsida. Dvs Skype, Hushmail, Hotmail Cyber-rights osv. Total tystnad i flera dagar trots ett flertal försök = blåsare.
En shopp visar inte kvalité på varor, priser eller snabbhet utan framför allt på kundbemötandet när problem uppstår. Att inte ens bryr sig om att svara trots att man låtsas lättkontaktad vid beställningen är som att spotta kunden i ansiktet. Eller tydligare uttryckt visar dom kunden fingret
Tar tillbaka allt jag sagt om RC-Ex.... Dom har nu svarat och lovade ordna upp my bad. Shysst kundbemötande så jag ber om ursäkt för mina obalanserade utfall . I nöden prövas "vännen" va? Kan bara gröna RC-Ex... som ordnade upp saken. Tack
2009-09-22, 11:14
  #835
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floow
Fick tillbaka pengarna i fredags, samt 2,7g butylon som plåster på såren för att det tog lite tid!
Skönt som fan, blev lite orolig där, men nu har dom mitt förtroende igen. Tack

De skickar inte JWH för att det blivit klassat. RC-E är jävligt schyssta då de oftast skickar ut en massa plåster på såren om det går snett.
2009-09-22, 17:18
  #836
Medlem
Harrison_Fords avatar
finns det några shopar för affe lr kola?
2009-09-22, 20:00
  #837
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advocatus-Diaboli
Oh my good! Ständigt racka ner?Den enda shopp jag haft klagomål på är Steroidakuten efter att fått väntat 5 veckor på mina grejor. Liten släng av paranoja va? Jag har förbanne mig ingen shopp. Och det med bestämdhet, Det är långt under min värdighet att ljuga. Ljuger gör kärringar, allsköns kräk och fegisar, dit räknar jag mig icke.
Jag accepterar inte att RC-Expressen, när det ges tillfälle, norpar mina pengar. Att jag ska betrakta mig som blåst bekräftas av deras förakt att inte svara.

Ska sanningen fram var det bara 2 dar jag väntade på svar. Missförstånd. Blev riktigt trevligt bemött och tar skuldskyldigt tillbaka vad jag skrivit. Done. RC-Expressen är efter detta självfallet gröna.
2009-09-22, 20:10
  #838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advocatus-Diaboli
Ska sanningen fram var det bara 2 dar jag väntade på svar. Missförstånd. Blev riktigt trevligt bemött och tar skuldskyldigt tillbaka vad jag skrivit. Done. RC-Expressen är efter detta självfallet gröna.
Har dom hotat dig eller?
2009-09-22, 20:52
  #839
Medlem
montana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advocatus-Diaboli
Ska sanningen fram var det bara 2 dar jag väntade på svar. Missförstånd. Blev riktigt trevligt bemött och tar skuldskyldigt tillbaka vad jag skrivit. Done. RC-Expressen är efter detta självfallet gröna.
å fan har de hotat dig också nu vet man inte ens om det e sant för du ändrar dig hela jävla tiden,var det 2 dagar nu elle imorn kommer det bli bara 1 dag tss
__________________
Senast redigerad av montana1 2009-09-22 kl. 20:59.
2009-09-22, 21:25
  #840
Medlem
CB4lifes avatar
Är helt noob med internetshoppar. Kan man göra så att man beställer, går till banken med kontanter och sätter in dem på shoppens sida? Det syns väll ingenting på ens egna konto att man beställt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in