Dom verkar ha köpt själva hemsidan för 1500kronor,
så jag tror dom är gröna, eller så har dom gjort så för att folk
ska just tro som jag gör och får ihop kostnaden för sidan + lite mer.
Finns det nätkranar som säljer GHB eller är det enbart sålt på gatan? Annars så borde det väll finnas webbsidor där det säljs GBL då det har flera användningsområden utöver rusframkallning?
Finns det nätkranar som säljer GHB eller är det enbart sålt på gatan? Annars så borde det väll finnas webbsidor där det säljs GBL då det har flera användningsområden utöver rusframkallning?
Då jag förstått att den agerar likt MDMA, har ett allmänt CS-liknande rus och att den väldigt ofta används i kombination med CS så tänkte jag att det passade sig bättre att kolla här.
Svar : JA det finns sidor som säljer gbl och skickar till sverige
beställt 2 gånger, inte fått något någon gång.. funkade för några månader men inte nu längre.
jag tog airsure och det hade kommit in tilol royal mail så de scammar inte.
men konstigt att ni inte får det... ta airsure nästa gång
inga asterisker eller nämna shopp0en. den är den enda jag litar på och det outas inte så mycket om den såp det är bra. detta var mina sista ord om detta ville hjälpa till.
Senast redigerad av Reality81 2009-09-03 kl. 01:29.