2009-09-20, 19:23
Medlem
Euromm skickade på ett dygn, har inte hunnit testa än dock. Fick både bekräftelse och ett mail när brevet var på posten.
2009-09-20, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockos
Euromm skickade på ett dygn, har inte hunnit testa än dock. Fick både bekräftelse och ett mail när brevet var på posten.

Snabbare än dom flesta då,,men ,Euromm?
2009-09-21, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advocatus-Diaboli
Snabbare än dom flesta då,,men ,Euromm?
Euromm är rent skit. Blåser folk till höger och vänster och är högst otrevliga, samt hotar folk. rekommenderas inte.
2009-09-21, 15:32
Medlem
Varning för Rc-Expre--- värsta jävla blåsarna!
Beställde men missade skriva ordernr. Kopierade därför hela konversationen med ordernummer + kopia på min banköverföring på alla sätt under blajet "Kontakta oss" på deras hemsida. Dvs Skype, Hushmail, Hotmail Cyber-rights osv. Total tystnad i flera dagar trots ett flertal försök = blåsare.
En shopp visar inte kvalité på varor, priser eller snabbhet utan framför allt på kundbemötandet när problem uppstår. Att inte ens bryr sig om att svara trots att man låtsas lättkontaktad vid beställningen är som att spotta kunden i ansiktet. Eller tydligare uttryckt visar dom kunden fingret
Senast redigerad av Advocatus-Diaboli 2009-09-21 kl. 16:07.
2009-09-21, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advocatus-Diaboli
Varning för Rc-Expre--- värsta jävla blåsarna!
Beställde men missade skriva ordernr. Kopierade därför hela konversationen med ordernummer + kopia på min banköverföring på alla sätt under blajet "Kontakta oss" på deras hemsida. Dvs Skype, Hushmail, Hotmail Cyber-rights osv. Total tystnad i flera dagar trots ett flertal försök = blåsare.
En shopp visar inte kvalité på varor, priser eller snabbhet utan framför allt på kundbemötandet när problem uppstår. Att inte ens bryr sig om att svara trots att man låtsas lättkontaktad vid beställningen är som att spotta kunden i ansiktet. Eller tydligare uttryckt visade dom fingret
Rc-Expre---
Vilka kan det vara?
2009-09-21, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Rc-Expre---
Vilka kan det vara?
Knepigt va? Dom har iaf ett växande konto som fylls enligt devisen "Tillfället gör tjyven"
2009-09-21, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Rc-Expre---
Vilka kan det vara?
Ständigt racka ner på shoppar, man kan ju undra vilken du äger....
2009-09-21, 17:09
Medlem
Str8flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpettersson

haha vart i inlägget gjorde han det ? Tror bara han menar att censuren inte va speciellt bra..
2009-09-21, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cpettersson
Oh my good! Ständigt racka ner?Den enda shopp jag haft klagomål på är Steroidakuten efter att fått väntat 5 veckor på mina grejor. Liten släng av paranoja va? Jag har förbanne mig ingen shopp. Och det med bestämdhet, Det är långt under min värdighet att ljuga. Ljuger gör kärringar, allsköns kräk och fegisar, dit räknar jag mig icke.
Jag accepterar inte att RC-Expressen, när det ges tillfälle, norpar mina pengar. Att jag ska betrakta mig som blåst bekräftas av deras förakt att inte svara.
2009-09-21, 17:59
Medlem
WokaWokis avatar
careface här borta, hysteri om shoppar nuförtiden.... bläh
2009-09-21, 18:03
Medlem
Str8flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
careface här borta, hysteri om shoppar nuförtiden.... bläh

har du inget vettigt att skriva och inte bryr dig så varför ens läsa tråden ?du kan ju läsa namnet på tråden.
2009-09-21, 18:29
Medlem
Glomgolds avatar
Tänkte kolla vad gatupriset ligger på Concerta?

500kr för 30st 36 mg, alltså 16.70kr/36mg. Är det rövarpris?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in