Citat:
Ursprungligen postat av cpettersson
Ständigt racka ner på shoppar, man kan ju undra vilken du äger....
Oh my good!
Ständigt racka ner?Den enda shopp jag haft klagomål på är Steroidakuten efter att fått väntat
5 veckor på mina grejor. Liten släng av paranoja va? Jag har förbanne mig ingen shopp.
Och det med bestämdhet, Det är långt under min värdighet att ljuga. Ljuger gör kärringar, allsköns kräk och fegisar,
dit räknar jag mig icke.
Jag accepterar inte att RC-Expressen, när det ges tillfälle, norpar mina pengar. Att jag ska betrakta mig som blåst bekräftas av deras förakt att inte svara.