2009-07-12, 23:01
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag förstår inte ens hur folk fortfarande vågar beställa Mephedrone nu när det är narkotikaklassat?!
Det gör jag. Dock så förstår jag inte varför folk inte kan sluta prata om det.
2009-07-12, 23:03
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Det gör jag. Dock så förstår jag inte varför folk inte kan sluta prata om det.

Var det inte du som för ca 10 minuter sedan startade en alldeles egen tråd gällande detta ämne? Och du säger att du inte förstår varför folk inte kan sluta prata om det
2009-07-12, 23:16
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Att jag nämner adressen spelar inte längre någon roll för att...

Citat:
Due to a shocking number of disappearing shipments to Sweden over the past few weeks, we recommend all our Swedish customers to not order from us anymore. Or at least not for a while. If you are in Sweden and still wish to order from us, we remind you that the product will be delivered at your own risk. If it doesn’t arrive, it’s very unlikely it will ever be found or recovered, and no refund or reship will be offered. If Swedish losses continue, for your own safety, we will remove Sweden from our countries list and you will not be able to place any orders. Tack!

Spelar ingen roll? Det var ju du som precis gav dödsstöten. Jag, och säkert många andra, har framgångsrikt beställt därifrån. Är du medeveten om att de även saluför oklasade varor, vars leverans du nu förmodligen sett till att stoppa med ditt fullständigt onödiga babblande.
Senast redigerad av Sandoz 2009-07-12 kl. 23:22.
2009-07-12, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
du kan inte skvallra om kvallitén ??7
gult med små kristaller i. Polaren tyckte det var rätt bra jämnfört me nåt han fått förut. har själv inte provat.
2009-07-12, 23:23
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Var det inte du som för ca 10 minuter sedan startade en alldeles egen tråd gällande detta ämne? Och du säger att du inte förstår varför folk inte kan sluta prata om det
Jag trodde väl att mothugg skulle komma utan något belägg öht. Shoparna, själva beställandet och leveransmetoderna menade jag givetvis att jag inte förstod varför folk inte kunde sluta prata om. Att prata om själva pratandet har jag aldrig nämnt. :P
2009-07-13, 11:22
Bannlyst
har förmodligen förlorat en dyrbar lev från bt.. :/
2009-07-13, 19:02
Medlem
NoizeMCs avatar
hur ser det ut med att få brev från england nu för tiden? Verikar inte nåt vidare, va?

tänkte beställa lite mephedrone därifrån, då det visade sig att methedrone var inget att ha, tyvärr
2009-07-13, 21:26
Avslutad
alltså skulle du beställa kokain/tjack/E från utlandet om risken fanns att d kanske kom igenom. För det är samma sak/straff nu. tänk på det säger jag bara när du sitter där och måste förklara dig.

Dömer ingen tipsar bara.
2009-07-14, 00:56
Medlem
svartaspetsars avatar
Antar att det där med BTM främst gäller meph-ordrar? Är det ändå lungt att beställa methylone därifrån eller kommer det också att "försvinna"? Snabbt svar uppskattas!
2009-07-14, 03:00
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
Antar att det där med BTM främst gäller meph-ordrar? Är det ändå lungt att beställa methylone därifrån eller kommer det också att "försvinna"? Snabbt svar uppskattas!

Tullen tar det nog ändå, dom måste kolla vad det är, skicka in den på analys och så
2009-07-14, 03:24
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
eftersom methylone är klassat som hälsofarlig vara så tar tullen det ändå.
2009-07-14, 11:56
Medlem
svartaspetsars avatar
Jasåå, jag trodde inte ens det var klassat som hälsofarligt än :O
Men då kanske man ska lugna sig och vänta på rc-e ist då :/ Tack för svaren!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in