2010-01-18, 20:26
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdoll
var kan man köpa fleph nu när orgrc stängt och pulverM har slut?

Kika runt lite. OrganicRC har ju bytt sida vettu.
2010-01-18, 20:30
Medlem
Cbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdoll
var kan man köpa fleph nu när orgrc stängt och pulverM har slut?

rc-traders.com <- deras nya sida men dom har bara methylone och MDPV,
någon som beställt från deras nya sida och kan gröna dom?

Var ett jävligt bra tag sen jag tog en rc... undrar vad man ska köpa och från vilken sida, något som är bra att blanda med alkohol för att få en roligare fylla?

mvh
2010-01-19, 13:11
Medlem
Cbreezes avatar
har nu beställt från rc-air.com
får se om dom är gröna
2010-01-20, 13:28
Medlem
Cbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cbreeze
har nu beställt från rc-air.com
får se om dom är gröna

Dom är gröna!
2010-01-22, 17:27
Medlem
Ritalin / Concerta eller dylikt? Finns det någon shop som går att lita på och kan förse detta behov?

Sitter med tusen saker som ska vara avklarade inom någon månad och klarar helt enkelt inte utan hjälpmedel.
2010-01-23, 19:04
Medlem
www.puremdpv.com är enligt mig, röd. Gjort en beställning men ingenting fått hem. De svarar inte heller på mina mail.

Mvh
2010-01-23, 20:16
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infamous.
www.puremdpv.com är enligt mig, röd. Gjort en beställning men ingenting fått hem. De svarar inte heller på mina mail.

Mvh
Perfekt läge för dom att börja scamma nu inför klassningen.
Säljer ju bara denna produkt så dom har ju inget förtroendekapital att förlora då shopen i nuvarande form kommer upphöra i alla fall.
Deras mdpv ska tydligen suga feta negerkukar enligt många inlägg i dessa forumdelar.
Det är nog kört.
2010-01-26, 11:53
Medlem
mqas avatar
Citat:

Mvh

Jag beställde den 21a, betalade i lördags (vilket i praktiken innebär att de borde ha fått min betalning igår), och väntar nu på posten. Dock så är det postat på deras förstasida att de inte mottar några fler ordrar (inlägget skrevs 23e), och under "Mina ordrar" har min beställning status "pending". Sidan verkar vara nere... Fan =(
2010-01-26, 18:02
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Jag beställde den 21a, betalade i lördags (vilket i praktiken innebär att de borde ha fått min betalning igår), och väntar nu på posten. Dock så är det postat på deras förstasida att de inte mottar några fler ordrar (inlägget skrevs 23e), och under "Mina ordrar" har min beställning status "pending". Sidan verkar vara nere... Fan =(

Fick ingenting i posten i dag, men nu kan jag komma in på sidan igen, och statusen på min order har ändrats till "delivered", så jag hoppas att de har skickat den och jag får den imorgon.
2010-01-28, 11:34
Medlem
mqas avatar
Citat:
Fick ingenting i posten i dag, men nu kan jag komma in på sidan igen, och statusen på min order har ändrats till "delivered", så jag hoppas att de har skickat den och jag får den imorgon.

Och fortfarande inget i posten. Faaan!
2010-01-30, 00:58
Medlem
Citat:
Jag har ännu inte mottagit något brev från puremdpv, så du gör nog bäst i att glömma din beställning, tyvärr..
2010-01-30, 10:47
Medlem
mqas avatar
Citat:
Jag har ännu inte mottagit något brev från puremdpv, så du gör nog bäst i att glömma din beställning, tyvärr..

Jo, jag fick det till slut! (:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in