2009-07-14, 13:04
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
Jasåå, jag trodde inte ens det var klassat som hälsofarligt än :O
Men då kanske man ska lugna sig och vänta på rc-e ist då :/ Tack för svaren!

uhh du ligger nog lite efter ja ca 90% av btms varor är hälsofarliga/olagliga i sverige, säkrare att beställa inrikes ja....
2009-07-14, 13:24
Medlem
henke1984s avatar
Fast straffet för att få en hälsofarlig varataget av tullen gentimot nark-klassad svider inte lika mkt... men säkrare indeed

Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
uhh du ligger nog lite efter ja ca 90% av btms varor är hälsofarliga/olagliga i sverige, säkrare att beställa inrikes ja....
Senast redigerad av henke1984 2009-07-14 kl. 13:29.
2009-07-15, 05:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag förstår inte ens hur folk fortfarande vågar beställa Mephedrone nu när det är narkotikaklassat?!
Men att fortsätta med horse och tjack , xtc, osv som är lika knarkklassade det går fin fint det lr??
2009-07-15, 20:38
Medlem
StorSnokens avatar
Nån som sett den "nya" sidan? om den nu är ny, jag upptäckte den nyss iaf.

www.n*m***.org

Säljer (eller ska sälja) Endast methedrone just nu. De ska tydligen öppna vecka 30-32.
2009-07-16, 00:15
Medlem
viqors avatar
http://www.b**************a*y.c*.**
Någon som kan gröna?
Stjärnorna mellan b och a stämmer ej
2009-07-16, 11:06
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Hur är det med leveranser från ND nuförtiden??
Jag väntar fortfarande på mitt jag beställde och
betalade 25e Juni

Visserligen är det semestertider men det står inget
om semester på sidan vad jag kan se

Är det fler som väntar på leverans därifrån som inte
dykt upp??

Fick det idag,fast det tog sin lilla tid
2009-07-17, 06:20
Medlem
PhantomBlots avatar
Och så slutar vi tjafsa om hur bra eller dumt det är att maskera adresser eller "outa" försäljare, tack. Det finns ingen regel mot att skriva ut adresser, så har ni något emot att en person gör det är det bara att skicka PM till personen om ni stör er på det.

Diverse inlägg raderade.

mod
2009-07-17, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag förstår inte ens hur folk fortfarande vågar beställa Mephedrone nu när det är narkotikaklassat?!
Det går väl aldrig o bevisa att det är just JAG som beställt. OM det nu blir taget.

Tjack & E & dyl. droger är ju också narkotikaklassat o det beställs och används ju fortfarande.
2009-07-17, 12:27
Medlem
Jocke_cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVANZ.
Tjack & E & dyl. droger är ju också narkotikaklassat o det beställs och används ju fortfarande.

Jo, fast de beställs sällan ifrån internetsidor. Dessutom köps det oftast inrikes, så tull osv behöver man inte oroa sig för.
2009-07-17, 13:24
Medlem
nån som kan ge mig några sidor som säljer methedrone, skickar inom sverige (ingen tull) och som skickar snabbt? ND är för dyra, mdpv-meth... är ett alternativ. Vad är det för adress till LD? legalt.hostoi.com känns för ny för att lita på. RC-e har sommarstängt. Andra sidor? mdpv-meth... kan man väl betala cash på bank vilket känns lite bättre än med kontokort.
Senast redigerad av wolfeye_x 2009-07-17 kl. 13:26.
2009-07-17, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfeye_x
nån som kan ge mig några sidor som säljer methedrone, skickar inom sverige (ingen tull) och som skickar snabbt? ND är för dyra, mdpv-meth... är ett alternativ. Vad är det för adress till LD? Andra sidor? mdpv-meth... kan man väl betala cash på bank vilket känns lite bättre än med kontokort.
LD säljer ej methedrone.
Däremot har du ju kemikaliebutiken, methedrone-mdpv, legalt, ND osv. Bara att googla eller använda sökfunktionen här på flashback så hittar du vad du söker.
2009-07-17, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infamous.
LD säljer ej methedrone.
Däremot har du ju kemikaliebutiken, methedrone-mdpv, legalt, ND osv. Bara att googla eller använda sökfunktionen här på flashback så hittar du vad du söker.

tror jag nämde alla utom kemikaliebutiken och den låg ju nere. DP har slut. well, får väl bli mdpv-meth... då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in