Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-19, 21:27
  #4213
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evion
Undrar samma sak. Gröna sidor som har elvanse/tjack? Dött i tråden :/

edit: fixade till inlägget


Vetefan vem som har det "bästa" då alla enligt dom själva har det bästa "BÄSTA!" jämn=)
Men narcos.biz verkar ju grönas om du läser igenom några sidor bakåt. Ingen elvanse dock.

Och där kommer min fråga in, varför vill ni ha elvanse för?
Tjack (som förhoppningsvis mestadels består av dexamfetamin eller en racemat blandning, som du kan "kicka" på) och Elvanse fungerar helt olika i min värld, då Elvanse innehåller Lisdexamfetamindimesylat , som är en inaktiv substans som först blir aktiv efter den bryts ned till lysin och dexamfetamin genom hydrolys, detta ger läkemedlet en depot-effekt som ger 13-14 timmars effekt då lisdexamfetamindimesylatet kontinuerligt bryts ned till dexamfetamin under dagens gång.

EDIT: https://sv.wikipedia.org/wiki/Amfetamin

Alltså, helt värdelös att snorta,ta russyfte eller försöka "kicka" på. Förstår om man vill plugga lite på det, men den går ju inte att jämföra med vanligt tjack? Jag vet hur man blir när man försöker plugga på tjack iaf.

Första halvtimmen går bra, sen sitter man där 14 timmar senare med vätskebrist och luktar som en pizzabagare med trasig kuk. Man har snöat i sig på att lösa saker som är helt irrelevant för uppgiften man håller på med. Typ att försöka lösa något av "millennieproblemen" för man är så jävla smart för att sen sortera sågspån och skruv som tappats ut på grusplanen utanför garaget till att sitta och hetsrunka till gamla sjuka minnen av sin mattant man hade i 4:an, tills solen börjar lysa in och man har inte gjort ett skit av det som var viktigt
2017-09-20, 04:30
  #4214
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
Vetefan vem som har det "bästa" då alla enligt dom själva har det bästa "BÄSTA!" jämn=)
Men narcos.biz verkar ju grönas om du läser igenom några sidor bakåt. Ingen elvanse dock.

Och där kommer min fråga in, varför vill ni ha elvanse för?
Tjack (som förhoppningsvis mestadels består av dexamfetamin eller en racemat blandning, som du kan "kicka" på) och Elvanse fungerar helt olika i min värld, då Elvanse innehåller Lisdexamfetamindimesylat , som är en inaktiv substans som först blir aktiv efter den bryts ned till lysin och dexamfetamin genom hydrolys, detta ger läkemedlet en depot-effekt som ger 13-14 timmars effekt då lisdexamfetamindimesylatet kontinuerligt bryts ned till dexamfetamin under dagens gång.

EDIT: https://sv.wikipedia.org/wiki/Amfetamin

Alltså, helt värdelös att snorta,ta russyfte eller försöka "kicka" på. Förstår om man vill plugga lite på det, men den går ju inte att jämföra med vanligt tjack? Jag vet hur man blir när man försöker plugga på tjack iaf.

Första halvtimmen går bra, sen sitter man där 14 timmar senare med vätskebrist och luktar som en pizzabagare med trasig kuk. Man har snöat i sig på att lösa saker som är helt irrelevant för uppgiften man håller på med. Typ att försöka lösa något av "millennieproblemen" för man är så jävla smart för att sen sortera sågspån och skruv som tappats ut på grusplanen utanför garaget till att sitta och hetsrunka till gamla sjuka minnen av sin mattant man hade i 4:an, tills solen börjar lysa in och man har inte gjort ett skit av det som var viktigt

Alltså? Va? Elvanse går utmärkt att köra för rus syfte.

Visst det tar ett tag innan ruset kommer, men slänger man i sig 250 mg då sitter man där sen med en rätt skön eufori. Tycker det kan vara rätt gött ibland.

Dock pundare som man är så kör man stenhårt på meta banket istl.

Edit: 250 mg kan vara högt för er med låg tolerans! Ta inte det som en rek startdos. Förstå gången på noll tolerans räcker 90 mg gott och väl.
2017-09-21, 21:06
  #4215
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Alltså? Va? Elvanse går utmärkt att köra för rus syfte.

Visst det tar ett tag innan ruset kommer, men slänger man i sig 250 mg då sitter man där sen med en rätt skön eufori. Tycker det kan vara rätt gött ibland.

Dock pundare som man är så kör man stenhårt på meta banket istl.

Edit: 250 mg kan vara högt för er med låg tolerans! Ta inte det som en rek startdos. Förstå gången på noll tolerans räcker 90 mg gott och väl.


Ja, 250mg blir ju ungefär 3 doser om du har en burk med 30st 30mg:re😂 Så det är inte heller något jag skulle rekommendera till folk🙈
2017-09-22, 16:27
  #4216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Hashstugan fett RÖDA, de tog bara betalning och skiter i att svara på allah mejl man skickar

Har dem svarat än?
2017-09-24, 17:21
  #4217
Medlem
Stor-Franks avatar
Narcos fortfarande gröna?
Mvh
2017-09-24, 19:33
  #4218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Narcos fortfarande gröna?
Mvh

Yes det är dom
2017-09-27, 17:28
  #4219
Medlem
Gröning Narcos!

1 dag.
2017-10-05, 09:18
  #4220
Medlem
Gatuapoteket? Någon som kan gröna
2017-10-05, 21:40
  #4221
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Har dem svarat än?
Nej, dom blåste mig, denna gången.
2017-10-10, 23:32
  #4222
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Någon som prövat gatans.info kokset?

Är dom gröna?
2017-10-11, 19:10
  #4223
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Jag köpte heroin därifrpn och det var bra kvalité. Undrar över kokset med.

A okej
2017-10-15, 14:55
  #4224
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Hej. Nån som vet var man hittar. 3-bmc?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback