Citat:
Ursprungligen postat av
robertlu
Haha, var tvungen att få ur mig det. Dock när jag passerat 70-80 skulle jag nog vilja våga mig på en kanyl i varsin arm med kola och smacket uppdelat i lagom dos. Kalla det dubbelmoral, men skulle kännas värt det. Lider av dubbelmoral idag endå, då jag till och från köper RC benz (vissa funkar faktist för mig) , men RC stimulanter aktar jag mig jävligt noga för idag. Jävligt beroendeframkallande pvp analoger som får hjärtat att hoppa ur bröstet, utan en halv liter brännvin och en jävla massa benz. Då knarkar jag hellre olagligt (varför inte avkriminalisera eget bruk? Också en fråga jag ställer ibland ). Sen har du helt rätt med alla jävla srri-preparat! Slutade med dom för ca. 2-3 månader sedan och har fan aldrig vart mer klar huvudet och knarkar så lite som jag gör nu. Jävla psykopatskapande piller dom pular i oss (när vi redan pular i oss riktigt knark?). För mig vart det som att hjärnan landa i en mixer tillslut!
Ja för att summera är väl avkriminalisering för eget bruk lösningen.
Lägga pengar på skadereduktion, langarna och lära människor fakta utan skrämselpropaganda.
Det gick som sagt med alkohol och tobak, så det går här också!
Också lagt av efter 10+ssri som var verkningslösa...med hemska biverkningar och ingen vet
hur långtidseffekterna är. Känns som om psykiatrin dealar RC också!?
Men politiker kommer ju aldrig lyssna på varken forskare eller deras studier,
moralkompass vinner jämt