2017-09-15, 02:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
Haha, var tvungen att få ur mig det. Dock när jag passerat 70-80 skulle jag nog vilja våga mig på en kanyl i varsin arm med kola och smacket uppdelat i lagom dos. Kalla det dubbelmoral, men skulle kännas värt det. Lider av dubbelmoral idag endå, då jag till och från köper RC benz (vissa funkar faktist för mig) , men RC stimulanter aktar jag mig jävligt noga för idag. Jävligt beroendeframkallande pvp analoger som får hjärtat att hoppa ur bröstet, utan en halv liter brännvin och en jävla massa benz. Då knarkar jag hellre olagligt (varför inte avkriminalisera eget bruk? Också en fråga jag ställer ibland ). Sen har du helt rätt med alla jävla srri-preparat! Slutade med dom för ca. 2-3 månader sedan och har fan aldrig vart mer klar huvudet och knarkar så lite som jag gör nu. Jävla psykopatskapande piller dom pular i oss (när vi redan pular i oss riktigt knark?). För mig vart det som att hjärnan landa i en mixer tillslut!

Ja för att summera är väl avkriminalisering för eget bruk lösningen.
Lägga pengar på skadereduktion, langarna och lära människor fakta utan skrämselpropaganda.
Det gick som sagt med alkohol och tobak, så det går här också!
Också lagt av efter 10+ssri som var verkningslösa...med hemska biverkningar och ingen vet
hur långtidseffekterna är. Känns som om psykiatrin dealar RC också!?

Men politiker kommer ju aldrig lyssna på varken forskare eller deras studier,
moralkompass vinner jämt
2017-09-15, 13:12
Medlem
MDMAfags avatar
Vem har bäst/prisvärt vaket?
2017-09-15, 13:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MDMAfag
Vem har bäst/prisvärt vaket?

Narcos är de enda jag vet är gröna, dock nån månad sedan min beställning..
Så tyst i denna tråd nu om shoppar

Ingen som vet om kemisten.net är grön? Är det verkligen samma "kemisten" som tidigare?
2017-09-15, 20:25
Medlem
Söker en rc aktör / shop online helst inrikes som säljer 2-MA, 3-BMC eller andra substanser som ingår i amfetaminklassen då Asken tyvärr slutat sälja 2-MA o ej har 3-BMC

Nån som känner till nån rc shop som säljer detta?!

Mvh
2017-09-15, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Söker en rc aktör / shop online helst inrikes som säljer 2-MA, 3-BMC eller andra substanser som ingår i amfetaminklassen då Asken tyvärr slutat sälja 2-MA o ej har 3-BMC

Nån som känner till nån rc shop som säljer detta?!

Mvh
Zerohole säljer 3-BMC, men har slut i lager. Maila dem och fråga när det kommer in igen.
2017-09-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Zerohole säljer 3-BMC, men har slut i lager. Maila dem och fråga när det kommer in igen.

Hm tyvärr är vi lite okontant jag o zerohole så där jan inte jag shoppa dessvärre 🙄
2017-09-16, 01:57
Medlem
Byks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
I feel with u! Avbokade min sista order från dom pågrund av att dom strulat förut (kostade mig bara 1300kr tur som var) men känner samma sak som du när det häller "kompis" kontakten man får vi mailen. Men saken är att dom är knarklangare och saker och ting skiter sig på vägen tyvärr. Dom har för många bollar i luften enligt min mening och det gör dom opålitliga och det är inte något personligt mot någon av dom som bedriver sidan, men att bli för stor, ha för mycket varor (som alltid är det "bästa") håller inte i längden verkar det som. Kolla på vad som hände med a-grossisten? Hur många vart inte "blåsta" där och förmodligen dom själva (eller inte). Alltid en risk när det handlar om e-handel och alltid en risk när du handlar/säljer på gatan med. Det är spelet vi spelar tyvärr. Hoppas det löser sig iaf. För allas trevnad🙏

Fick fram mitt idag, det skickades igår enligt stämpeln, men enligt dom skickades det föra 7 dagar sedan en varning och så var den på posten på en dag..
2017-09-17, 01:22
Medlem
FeedMyInfections avatar
Vart hittar man bästa tjacket ?
2017-09-17, 19:03
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Vart hittar man bästa tjacket ?
Undrar samma sak. Gröna sidor som har elvanse/tjack? Dött i tråden :/

edit: fixade till inlägget
Senast redigerad av evion 2017-09-17 kl. 19:09.
2017-09-19, 16:07
Medlem
radiozetas avatar
Hashstugan fett RÖDA, de tog bara betalning och skiter i att svara på allah mejl man skickar
2017-09-19, 20:53
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Hashstugan fett RÖDA, de tog bara betalning och skiter i att svara på allah mejl man skickar

På dom igen bara! Som en ettrig liten terrier lär du vara! Mycket tjat och skriverier om dom här på Fb verkar tydligen få igång deras ordersystem igen, sometimes shit happens!
2017-09-19, 21:06
Medlem
Wretch32s avatar
Narcos är supergröna.

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här