2017-02-18, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swecun
Tjena någon som beställt från c*ntram på senaste? Inte fått svar på några dar, vet inte hur de ska uppfattas..

Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Beställde 1g kola från dom i början när dem dök upp. Men fick inget skulle bli kompenserad men sen rann tiden ut bara.. så för mig är dom röda. Hör inte speciellt mkt om dom här i trådarna heller
Dom scammar. Många blåsta på sina beställningar. Kolla mormors blogg hur många som inte fått sitt. Varning TOKRÖDA!!
2017-02-19, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Dom scammar. Många blåsta på sina beställningar. Kolla mormors blogg hur många som inte fått sitt. Varning TOKRÖDA!!

Litar inte på mormor för 5 öre men tack för inflikningen. Kommer inte köra från dem.

Ghurp hitta du din näsa hos någon du vill rekommendera?
2017-02-20, 05:22
Medlem
Löst sig med Cantram. Dom kör även 20% nu för dom som vill beställa. Gröna hos mig igen och hos mormor.
2017-02-20, 08:43
Medlem
zebrabodys avatar
Scrollat och letat lite i tråden men då jag inte fält den under lång tid förstår jag inte riktigt förkortningarna på sjopparn. Letar gröna bra shoppar helt enkelt! Lite tips Neebie i just centralstimulanta-tråden!😜

Vad är cs/scn? Lät som den var positivt bedömd i allafall.
Och någon närmade narcos?

(Och hela adresserna, för det är väll vad jag vet fullt tillåtet?)

Mvh
2017-02-20, 11:56
Bannlyst
Citat:
Löst sig med Cantram. Dom kör även 20% nu för dom som vill beställa. Gröna hos mig igen och hos mormor.

Vad är det som löst sig, verkar va många som rödar den shoppen? Känns som de rabatterar för att kunna scama några sista innan de byter namn.
2017-02-20, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.I.K.I
Vad är det som löst sig, verkar va många som rödar den shoppen? Känns som de rabatterar för att kunna scama några sista innan de byter namn.
Kommer få min leverans i veckan. Blivit missförstånd. Återkommer vid leverans..
2017-02-20, 12:22
Bannlyst
Citat:
Kommer få min leverans i veckan. Blivit missförstånd. Återkommer vid leverans..

Haha så du grönar dem innan du skulle fått en leverans? Känns som du har lite egna intressen kring den shoppen ...
2017-02-20, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.I.K.I
Haha så du grönar dem innan du skulle fått en leverans? Känns som du har lite egna intressen kring den shoppen ...
Då hade jag inte rödat. Cantram är gröna i mina ögon i alla fall. Fått positivt intryck av dom.
2017-02-20, 16:15
Medlem
Citat:
Då hade jag inte rödat. Cantram är gröna i mina ögon i alla fall. Fått positivt intryck av dom.

Men vem tar dig seriöst om du grönar shoppar innan du fått det?

Vad är ett positivt intryck? Snabba och trevliga på mailen eller....
2017-02-20, 17:07
Medlem
Hur lång tid brukar det dröja innan man får bekräftelse i mailen från cantram?
Eller skickar de ibland utan att man får mail först?
Betalade ju förmiddags nämligen tänkte om nån som köpt därifrån visste.
2017-02-20, 18:22
Medlem
-charliesheens avatar
Någon som kan tipsa om var jag kan vända mig för tjo ) Verkar vara rätt slutsålt
2017-02-20, 18:31
Bannlyst
Diamanten är lika röd som röda havet.Pajas som säger sig vilja göra rätt för sig men fortsätter blåsa. Om tråden inte har bekräftat de innan så är det nu slutdiskuterat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in