aa just det ja, han sålde tjack,kola,meph,meth,ecstasy,mdma
känns som att något är fel när han försöker sälja ecstasy med 400mg mdma i
känns lite fel när han ens vet vad det är i knapparna det är ju fan ingen kran i sverige som vet innehållet i sina knappar längre. och dom mesta knapparna är ändå skit. så va är då oddsen för att skulle prata sanning. 400mg mdma tror jag det inte är i någon knapp öht.
känns lite fel när han ens vet vad det är i knapparna det är ju fan ingen kran i sverige som vet innehållet i sina knappar längre. och dom mesta knapparna är ändå skit. så va är då oddsen för att skulle prata sanning. 400mg mdma tror jag det inte är i någon knapp öht.
haha nej precis, vad brukar mängden mdma vara i bokstäverna? 70-200mg ?
aa just det ja, han sålde tjack,kola,meph,meth,ecstasy,mdma
känns som att något är fel när han försöker sälja ecstasy med 400mg mdma i
Hur någon kunde vara så sanslöst korkad att h*n gick på det övergår mitt förstånd, men det är ju faktiskt mest underhållande. Ni som inte nappade borde rapportera Messiahs PM så att den scammern åtminstone tillfälligt försvinner.
Eftersom det verkar omojligt att fa tag pa m1 fran en inrikes shop undrar jag om det ar nagon som vet nagon palitlig utrikes shop dar man kan fa tag pa methylone relatift tull-sakert?
Eftersom det verkar omojligt att fa tag pa m1 fran en inrikes shop undrar jag om det ar nagon som vet nagon palitlig utrikes shop dar man kan fa tag pa methylone relatift tull-sakert?
edit: helst dar man kan bestalla via rek.
Om någon får för sig att posta info om en sådan shop i den här tråden så lär det ju inte vara "relatift tull-sakert" att handla därifrån länge till...