2016-11-03, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av käkmuskeln
Grönt! Ännu ett paket från Narcos har landat, 1 1/2 dygn efter beställning. Tur det finns nåt som balanserar upp den bittra eftersmak scammararslena lämnar efter sig.

Kan bara hålla med till fullo! Dom räddade min helg med, 24h leverans så klart!

Det är riktigt bra knuff i deras kola med, går att torrladda på utan problem! Och som sagt tidigare, den ÄNDA gröna CS vendorn utanför escrow just nu.

Dessutom en väldigt bra kundservice, det krånglade med mina coins.. vet inte om jag läste fel på preev eller nåt men det blev 200kr kort i betalningen. Det var inga problem, dom skickade iväg ordern ändå så att jag skulle ha den dagen efter. Det är såna vendors man återkommer till!
2016-11-03, 18:32
Medlem
Måste gröna snabbaskor för trevligt bemötande på mail, då dom även kommer göra en "reship" på min beställning som inte kom fram då dom litar på mig och att jag beställt därifrån utan problem tidigare.

Även en gröning till keminsenkla för trevligt bemötande på wickr och för att deras rosa tjack är dunderbra. Hoppas min nya beställning kommer i morgon, då blir det chips, coca cola och några linor till nya Call of duty som jag får i natt kl.24:00 till ps4
2016-11-03, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Någon som fått hem sin beställning från http://kemisthandeln.tk/ eller sweshoppen?
Kemisthandeln har levererat men sweshoppen har jag aldrig beställt ifrån.
2016-11-04, 16:42
Medlem
Fet gröning till keminsenkla. Skickades igår och kom idag. Bra paketerat och tjacket var dunder. Älskar deras rosa/beigea tjack. Så nu blir det fest med nya Call of duty till PS4 och tjack, sen avslutar jag med några FM1`or. Trevlig helg
2016-11-04, 19:49
Medlem
Cykeltratts avatar
Beställt från blandshoppen som sa jag skulle få det dagen efter vilket inte kom och nu svarar dom inte på mail, men lite tidigt att uttala sig redan men utifrån vad jag läst så har allt hopp grusats och några hundra fattigare. Återkommer med vidare gröning/röding under den kommande veckan på dom shoppar jag beställt ifrån (4st olika shoppar).

Däremot så kunde man som vanligt lita på den hederliga kranen som hade rosa fint klettjack som jag smetat i mig plus lite rc från http://hydrachems.se/ = GRÖN
2016-11-04, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Jag har inte haft några problem med keminsenkla. Däremot har jag inte fått min senaste beställning från blandshoppen som jag beställde för 1,5 vecka sen.
blandshoppen tokröd. Tyvärr kommer du nog inte få något.
2016-11-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Någon som fått hem sin beställning från http://kemisthandeln.tk/ eller sweshoppen?
Fick från keminsenkla idag, postat igår
2016-11-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdfg
Har bara en känsla av att nåt gått knasigt för din del. För det är inga problem varken för mig eller för andra jag pratat med
Missuppfattning från min sida bara. Fick leverans idag och det postades igår, bra service och grymt tjack Keminsenkla är gröna för mig.
2016-11-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpulver
¨
Alltid varit gröna.
Fick en påse i fredags iallfall och pratade nyss med dom på deras CM och beställde nytt.
Gröna för mig med. Fick en påse idag som postades igår. Känner mig skön och mår grymt bra nu Kanske därför det kommer så många inlägg från mig nu
2016-11-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Torsdag idag posten har kommit men fortfarande inget från svenskcentralstimulans, ska det ta så långt tid OM de nu inte scammar (3v)? Ger det tills imorgon sen är de helt röda i min bok.
Dom är gröna. Kontakta dom och kolla läget tycker jag.
2016-11-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Knepigt, fick mina saker idag från keminsenkla och förra veckan från snabbaskor :s
Aja ger fan i köpa från dom tills ni som inte fått era saker får dom. Rätt ska fan i mig vara rätt!
Keminsenkla gröna. Intagit deras pulver och Känner mig lite småfjuttad och mår fint därav alla inlägg kanske. Bra kontakt på wickr och supersnabb leverans (1dag)
2016-11-04, 20:52
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Keminsenkla gröna. Intagit deras pulver och Känner mig lite småfjuttad och mår fint därav alla inlägg kanske. Bra kontakt på wickr och supersnabb leverans (1dag)
Har alltid fått mina saker innan. Beställde i måndags men ej fått än. Vilket är jävligt knepigt. Fick bara svar på ett mejl i tisdags där det stod " skickat " men fan eller. Fått PM från andra som inte fått varor heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in