2015-08-11, 16:32
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Nu ska snart 3-FPM klassas. Kan det komma sig att polisen då får en giltig anledning att slå till mot diverse shoppar och därmed också få tillgång till deras databaser med användare? Därmed skulle de kunna se vilka som nyligen beställt 3-FPM och fånga dessa människor. Är det rimligt eller nojar jag bara?

Tror du nojjar haha, dra ner lite på användandet av denna substans så försvinner "tjack nojjan" haha. Tror varken dom har tid eller resurser till att göra något sådant, men inte omöjligt men chansen att de skulle göra är nog ganska minimal

Mvh.
2015-08-11, 16:34
Medlem
Sallinskiis avatar
Någon som kan rekommendera någon bra Rc CS? Nu när 3-fpm klassas, finns de något likvärdigt eller rent av bättre? Desto mer likt amfetamin desto bättre! Ha de fint och ta de lugnt allihopa!

Mvh.
2015-08-11, 19:27
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Tror du nojjar haha, dra ner lite på användandet av denna substans så försvinner "tjack nojjan" haha. Tror varken dom har tid eller resurser till att göra något sådant, men inte omöjligt men chansen att de skulle göra är nog ganska minimal

Mvh.
Jo, jag misstänkte att jag var överdrivet rädd. Bra att få lite input i frågan iaf. Tack
2015-08-11, 20:41
Medlem
Hejni.

När ni beställer preparat från internet, framförallt utrikes. Alltså skriver ni in er hemadress då? Känns inte de lite risky om paketet skulle fastna i tullen, även om det bara rör sig om mindre mängder?

Jo, är ny.
2015-08-11, 21:04
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Hejni.

När ni beställer preparat från internet, framförallt utrikes. Alltså skriver ni in er hemadress då? Känns inte de lite risky om paketet skulle fastna i tullen, även om det bara rör sig om mindre mängder?

Jo, är ny.

tycker det är tvärtom faktiskt. när svenska shoppar bryter upp och känslig information läcker ut. dvs vs utrikes är det sen väldigt svårt för svenska polis att koppla dig till något. om du sköter det snyggt.
vi i Sverige har en tendens att tycka att det är mer ``safe´´ inrikes. Bli mer slarviga.
2015-08-11, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
tycker det är tvärtom faktiskt. när svenska shoppar bryter upp och känslig information läcker ut. dvs vs utrikes är det sen väldigt svårt för svenska polis att koppla dig till något. om du sköter det snyggt.
vi i Sverige har en tendens att tycka att det är mer ``safe´´ inrikes. Bli mer slarviga.
Utan erfarenhet är jag nog mer benägen att hålla med dig. Hellre utrikes än inrikes.
Jag lägger en beställning till hemadressen. Hur går en "snygg" betalning till? Via Paypal eller Bitcoin? Jag hade inga planer på att använda mig av darknetshoppar.

För att gå in på detalj så är jag mer intresserad av exempelvis Provigil. Som säljes lagligt(?) I UK och kan därför beställas från en, vad jag kallar, vanlig sida?

Tack för ditt svar
2015-08-12, 00:00
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Utan erfarenhet är jag nog mer benägen att hålla med dig. Hellre utrikes än inrikes.
Jag lägger en beställning till hemadressen. Hur går en "snygg" betalning till? Via Paypal eller Bitcoin? Jag hade inga planer på att använda mig av darknetshoppar.

För att gå in på detalj så är jag mer intresserad av exempelvis Provigil. Som säljes lagligt(?) I UK och kan därför beställas från en, vad jag kallar, vanlig sida?

Tack för ditt svar

delar inte med mig av mina erfarenheter på den punkten men, det du nämner är väl ok.
2015-08-12, 20:31
Medlem
Sallinskiis avatar
Någon pålitlig shop med någon substans som "fungerar"?

Har läst massa om massa olika 3,4-a-php * 3-FEA * 4-meo-a-php * 2-MMC * 3-CMC osv. osv. osv. (hälften är säkert felstavade)

Men vad finns de som funkar som en stimulant desto mer lik Amfetamin/kokain desto bättre! Gärna med så liten serotogen påverkan som möjligt.

Samt vilka shoppar är att lita på? (inrikes) Är djupt tacksam för svar och vägledning om någon vänlig själ vill hjälpa mig med lite information.

Mvh.
2015-08-12, 21:21
Medlem
Någon som vet någon pålitlig sajt man kan beställa efedrin ifrån?
2015-08-13, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Någon pålitlig shop med någon substans som "fungerar"?

Har läst massa om massa olika 3,4-a-php * 3-FEA * 4-meo-a-php * 2-MMC * 3-CMC osv. osv. osv. (hälften är säkert felstavade)

Men vad finns de som funkar som en stimulant desto mer lik Amfetamin/kokain desto bättre! Gärna med så liten serotogen påverkan som möjligt.

Samt vilka shoppar är att lita på? (inrikes) Är djupt tacksam för svar och vägledning om någon vänlig själ vill hjälpa mig med lite information.

Mvh.
Personligen gillar jag 3-CMC, 3-FP (dessa 2 klassas 18/8) o 2-MEC, tycker att Asken känns stabila o pålitliga ..
2015-08-14, 23:53
Medlem
Wretch32s avatar
Någon grön sida som säljer tjoo eller liknande för tillfället?

Mvh
2015-08-15, 00:42
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Personligen gillar jag 3-CMC, 3-FP (dessa 2 klassas 18/8) o 2-MEC, tycker att Asken känns stabila o pålitliga ..

Jo det var ju precis det jag nämnde, de ska klassas... Ersättare eller andra substanser var det Jag frågade efter :/

Mvh.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in