2015-12-09, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Jaha! Så pass, tack så mycket då får jag skicka iväg ett tredje mail antar jag... Är de vanligtvis sega på att svara?

EDIT: Nu svarade de!

EDIT2: Hur har AG's leveranstider sett ut för er?

Alltid 1-2 dagar.
2015-12-09, 19:23
Bannlyst
Citat:
Jaha! Så pass, tack så mycket då får jag skicka iväg ett tredje mail antar jag... Är de vanligtvis sega på att svara?

Olika
2015-12-09, 20:31
Bannlyst
Citat:

Alltid inom 4 dagar. Beror på lite när/tid jag beställt/betalat då betalar jag på kvällen tex så är det ofta 1-2 dagar betalar jag natt/morgon så 2-3 dagar. antar att det är för pengarna kommer in olika tider.
2015-12-09, 22:34
Medlem
Unniss avatar
Ni som lovordar a-grossistens tjack har ni testat det bruna klettjacket dom sålde för några månader sen? Jag läste att även det skulle va dunder men jag upplevde det som nästan värdelöst. Blev pigg i några timmar men inte mycket mer. Vilken batch ska jag välja om jag vill ha pulver som e potent och går att inta nasalt? Tack för hjälpen
2015-12-09, 22:53
Medlem
Är de nån som provat de gula tjacket som dom säljer på knarka.re?
2015-12-10, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Nämen.
Johan, bombingthestreets och snarko.. alla som backade drogakuten tillbaka på en och samma gång?
A grossisten är genomskådad.

Den Who.is jag la upp gällde A grossisten.
Då kom samma förklaring som du gav att dom bytt till en nätbutik.
Då kollade VVC upp namnet grossisten som dom ska ha hetat tidigare.
Fortfarande fel då det sas att shoppen varit aktiva i 5-6 månader men då under grossisten.
Nej varningsflagg på denna shop

Någon som vet VEM som ligger bakom A-grossisten?
2015-12-10, 15:22
Medlem
CoupDeGraces avatar
A grossisten är röd enligt mig. Beställde 20 lyrica, Pfizer 300mg, och fick tjugo piller i någon form av generiska kapslar som inte gav någon effekt alls, åt alla.
Därefter svarar dom inte på mejl när jag hör av mig om det.
Leveransen tog en och en halv vecka.
Jävla pundare ska inte ha en nätshop.
2015-12-10, 16:32
Avslutad
Hur är AG:s superdupertjack för 350 (!) kr grammet?
Värt att testa? Eller nej förresten, jag får tag på sådant som uppfyller mina krav betydligt billigare.

Fast fan, lite sugen på att testa är jag allt med tanke på hur de och andra lovordar det.
2015-12-10, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
A grossisten är röd enligt mig. Beställde 20 lyrica, Pfizer 300mg, och fick tjugo piller i någon form av generiska kapslar som inte gav någon effekt alls, åt alla.
Därefter svarar dom inte på mejl när jag hör av mig om det.
Leveransen tog en och en halv vecka.
Jävla pundare ska inte ha en nätshop.

I fucking nailed it again.

Jag visste i från första början att shoppen var knall röd. DampNisse hade rätt med.
Senast redigerad av LysergicZero 2015-12-10 kl. 17:25.
2015-12-10, 18:17
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero

I fucking nailed it again.

Jag visste i från första början att shoppen var knall röd. DampNisse hade rätt med.

Dom verkar köra selektiv scam, vet folk som fått därifrån och jag har även fått höra av andra som blivit blåsta.
Jävla pundare alltså.
2015-12-10, 18:19
Medlem
Jag beställde ett gram tjack för 3 veckor sen som inte kommit än,,,när jag mailade senast blev jag kallad "jävla zigenare" som bryr mig om en sån liten summa,,,

Jag undrar VEM det är som ligger bakom? Han skriver ju som ett barn så det kan ju inte vara så svårt att spåra?
2015-12-10, 18:40
Medlem
det enda jag vet är att han bodde i skövde området 2008. tränat mycket och tryckt mycket. är gissningsvis i 35 årsåldern idag. har massor med konton här på fb.

vem kan det vara. anledningen att jag undrar är för han förstör branschen och trovärdigheten i den,,,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in