2011-03-15, 07:36
Medlem
Imorse berättade Hanna en historia om ett utbrott hon fått på en restaurang i Karlstad. Någon som vet något mer om detta? Vilken restaurang etc...
Tycker hon verkar rätt skön men kan vara lite lätt irriterande till och från.
Citera
2011-03-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alodeT
Imorse berättade Hanna en historia om ett utbrott hon fått på en restaurang i Karlstad. Någon som vet något mer om detta? Vilken restaurang etc...
Tycker hon verkar rätt skön men kan vara lite lätt irriterande till och från.

Det ligger ganska mycket kommentarer om det upp på morgonpassets hemsida, bla nån som hade suttit på stället när det hände.
Citera
2011-03-17, 21:53
Medlem
Info800s avatar
Hon borde inte få vistas i riksradios lokaler..

* Uppmärksamhetstörstande - fick nog aldrig synas som barn.
Måste hela tiden vara med på ett hörn och om hon inte har nåt vettigt o säga säger hon något bara för att.
Sjukt irriterande hur hon alltid ska leka bästis med gästerna, ta på dem, kramas osv, wtf lixom?

* Mega-PK (såklart). Pratar öppet om sina politiska åsikter. Helt i linje med Public Service eller?

Men kul för henne att hon har ett "jobb" på 3 timmar/dagen, där hon äter licensbetald frukost och läser Aftonbladet eller läser högt från Wikipedia.
Citera
2011-03-18, 05:33
Medlem
Gefos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Info800
Hon borde inte få vistas i riksradios lokaler..

* Uppmärksamhetstörstande - fick nog aldrig synas som barn.
Måste hela tiden vara med på ett hörn och om hon inte har nåt vettigt o säga säger hon något bara för att.
Sjukt irriterande hur hon alltid ska leka bästis med gästerna, ta på dem, kramas osv, wtf lixom?

* Mega-PK (såklart). Pratar öppet om sina politiska åsikter. Helt i linje med Public Service eller?

Är du seriös?
Vad tror du är själva grundkraven för att få anställning på Sveriges Radio???

Arbetssökanden: -Ursäkta, jag är en liten blyg och tystlåten rasist.
Peronalchefen: -Perfekt! Du får jobbet! Välkommen till i Sveriges Radio! Du får en egen talkshow!
Citera
2011-03-18, 09:42
Medlem
Info800s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefo
Är du seriös?
Vad tror du är själva grundkraven för att få anställning på Sveriges Radio???

Arbetssökanden: -Ursäkta, jag är en liten blyg och tystlåten rasist.
Peronalchefen: -Perfekt! Du får jobbet! Välkommen till i Sveriges Radio! Du får en egen talkshow!

Nu var det en tråd om HH och inte mig, men ja, jag är seriös.

Skicka gärna ett PM om du vill lära känna mig mer
Citera
2011-03-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjesthlm
Hon är även väldigt förtjust i sex och kukar och det är inget hon skäms över...

Vad vill ni veta mer?

Hon har själv sagt i Morgonpasset att hon är en jävel på att suga kuk. Tror att den som skvallrar bäst om Hanna är Hanna själv!

Är det anmärkningsvärt att (hetero) tjejer gillar sex och kukar för övrigt? Det är väl det normala och inget att skämmas för alls?
Citera
2011-03-20, 12:14
Medlem
wwthrees avatar
Irriterande kvinna ... blä!
Citera
2011-03-20, 15:23
Medlem
PeteDandys avatar
Hon var rolig när hon intervjuade Robert Aschberg i radion. Hon klämde på hans mjuka kinder och hals.
Citera
2011-03-21, 20:10
Medlem
Info800s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeteDandy
Hon var rolig när hon intervjuade Robert Aschberg i radion. Hon klämde på hans mjuka kinder och hals.

Citera
2011-03-21, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazzah
Hon har själv sagt i Morgonpasset att hon är en jävel på att suga kuk. Tror att den som skvallrar bäst om Hanna är Hanna själv!

Är det anmärkningsvärt att (hetero) tjejer gillar sex och kukar för övrigt? Det är väl det normala och inget att skämmas för alls?

Tjejer som tror att de äger på att suga kuk är oftast rätt kassa på det.
Citera
2011-03-21, 21:12
Medlem
Någon som vet mer om den gifta äldre mannen hon dejtade förra våren 2010???
Någon som är anhörig/insatt i det? Tydligen stod hon ganska självsäkert för att hon inte brydde sig om att mannen va gift och hade familj.....
Citera
2011-03-21, 21:46
Medlem
z2joiss avatar
Något off topic, men jag försöker rädda situationen med en bild, så vi kan se hur indie-rund hon blivit av alla chips och drinkar lately...
http://2.bp.blogspot.com/_mX6wXdZZfV...25282%2529.jpg

Det finns en till Hanna på P3. Alla program i P3 flyter ihop. De heter något i bestämd form Egenamn och sedan sitter lik förbannat någon inkvoterad dialekt där och ska berätta med allvarlig röst hur det ligger till. Det är någon på morgon/lunch/eftermiddag/natt som inte kan säga Rrrrr. Det är roligt. Är det Hanna H? Varje gång (under hösten/vintern) jag hört hennes röst diskutera, nej inte diskutera, argumentera för sin sak, avslutar hon med att säga "det är som att någon vill ligga med mig/jag vill ligga med någon/något." Till den milda Tourette-grad har hon uttalar de två spännande orden "ligga med" att någon i radions ledning gav henne ett eget program, som nu då heter "Ligga med P3". Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Men i PK-radion ska man lika gärna läsa erotiska noveller om lesbiska dvärgar som gillar elektro-sex, som homosexuella älgar som går i gång på gamlingar. Gamla har också sex. Då och då kryddar man programmet med ett inslag den fullständigt crazy killen som gillar att köra missionären med en tjej.

Jag vill hänga upp Hanna i en flaggstång utanför radiohuset och sedan tända eld på hela härligheten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in