Något off topic, men jag försöker rädda situationen med en bild, så vi kan se hur indie-rund hon blivit av alla chips och drinkar lately...
http://2.bp.blogspot.com/_mX6wXdZZfV...25282%2529.jpg
Det finns en till Hanna på P3. Alla program i P3 flyter ihop. De heter något i bestämd form Egenamn och sedan sitter lik förbannat någon inkvoterad dialekt där och ska berätta med allvarlig röst hur det ligger till. Det är någon på morgon/lunch/eftermiddag/natt som inte kan säga Rrrrr. Det är roligt. Är det Hanna H? Varje gång (under hösten/vintern) jag hört hennes röst diskutera, nej inte diskutera, argumentera för sin sak, avslutar hon med att säga "det är som att någon vill ligga med mig/jag vill ligga med någon/något." Till den milda Tourette-grad har hon uttalar de två spännande orden "ligga med" att någon i radions ledning gav henne ett eget program, som nu då heter "Ligga med P3". Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Men i PK-radion ska man lika gärna läsa erotiska noveller om lesbiska dvärgar som gillar elektro-sex, som homosexuella älgar som går i gång på gamlingar. Gamla har också sex. Då och då kryddar man programmet med ett inslag den fullständigt crazy killen som gillar att köra missionären med en tjej.
Jag vill hänga upp Hanna i en flaggstång utanför radiohuset och sedan tända eld på hela härligheten!