2011-05-04, 21:24
Medlem
Skulle kunna gifta mig med kvinnan, hon är underbar!
Citera
2011-05-04, 23:35
Medlem
NÅGON som vet något mer kring otrohets-historien och den äldre gifte mannen hon dejtade våren 2010?
Citera
2011-05-05, 09:45
Medlem
Oliveiras avatar
Usch hörde just fanskapet på klockradion. Jag var tvungen att stänga av. Fan vilket tramsande det var dessutom, från alla inblandade.
Citera
2011-05-05, 09:50
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infected_m
Varför ska man låta så djävla intelligent bara för att man pratar med Carl Bildt? Jag är säker på att Hanna hade kunnat ställa mycket professionella frågor om det var hennes jobb. Men nu medverkar hon i Morgonpasset där hennes jobb är att vara sig själv, inte att ha rollen som trist samhällsanalytiker. Vill jag lyssna på en superallvarlig diskussion med Carl Bildt så finns det många andra medier för det. Så flytta du till Ogaden och avnjut dina gamla kassettband med inspelningar från P1.

Intervjuar man en politiker ska man väl för fan veta vad man pratar om. Det är bara i anti-intellektuella Sverige somm allt ska vara underhållning och även politiker ska vara någon slags del i nöjesutbudet. Någon som tror att en liknande intervju skulle vara möjlig med Sarkozy eller Merkel?
Citera
2011-05-05, 10:25
Medlem
MMXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Intervjuar man en politiker ska man väl för fan veta vad man pratar om. Det är bara i anti-intellektuella Sverige somm allt ska vara underhållning och även politiker ska vara någon slags del i nöjesutbudet. Någon som tror att en liknande intervju skulle vara möjlig med Sarkozy eller Merkel?

Fast jag tycker inte det handlar om att Sverige skulle ha en antiintellektuell installning till all underhallning (aven fast det finns manga idioter). Att svenska journalister alltid ska ta ner politiker pa jorden och visa att de ar manniskor de ocksa tillskriver jag snarare jantelagen och att man som framstaende politiker absolut vill visa att man inte tror att man ar battre an andra bara for att man t ex ar utrikesminister. Enligt min mening vill svenska politiker att valjarna ska kunna identifiera sig med personen snarare an att de ska kanna att de rostat fram en kompetent och intelligent representant. Jag kan tycka att det finns liknande tendenser i t ex USA dar manga politiker ska framsta som average joe som hellre ser en match och grillar nagra hamburgare an gar pa representationsmiddagar. Dock har du en poang i att det samma inte galler i Frankrike eller Tyskland aven om Carla Bruni syns i diverse sammanhang.
Citera
2011-09-01, 09:30
Medlem
johnsmith1s avatar
Så jävla trött på Hanna H..
Lyssnar på p3 typ varje dag och det blir bara sämre.
Hur fick hon jobb på p3?
En fiskpinne lär ha dubbla hennes IQ.
Dom skulle byta ut henne mot Emma Knyckare
från morgonpasset sommar, hon är jävligt rolig!
Citera
2011-09-01, 10:39
Medlem
Benny76s avatar
vem sa snygg & sexig ?

http://sverigesradio.se/diverse/appd...24_520_292.jpg
Citera
2011-09-01, 11:02
Medlem
johnsmith1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny76
vem sa snygg & sexig ?

http://sverigesradio.se/diverse/appd...24_520_292.jpg
jävligt het LOL
Citera
2011-09-01, 11:10
Medlem
megaman74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekt bacon
Berättarrösten i "Ellen, Vera och Cecilia" är Monica Zetterlund som ju också är från Karlstad (eller kanske Karlskoga).

Monica Z är från Hagfors.. Hanna H är från Vålberg
Citera
2011-09-24, 18:37
Medlem
vet att hon e efterbliven!
Citera
2011-10-28, 21:33
Medlem
Imorse så spelade Hanna upp en låt som handlade just om den här tråden.
Hannas blues finns på länken http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4770121

För övrigt berättade hon för några veckor sen att hon tänkte skaffa sig en BH. http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4742790
Citera
2011-10-28, 21:58
Medlem
Carlstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelespresso
http://www.sr.se/Diverse/AppData/isi...94_180_220.jpg

Vad vet vi om henne? Var kom hon ifrån? Vad gjorde hon innan hon började förpesta mornarna?
Hon ser förvånansvärt bra ut för att vara en så irriterande radiopersonlighet.
Jobbade med Hanna en period och då var hon faktiskt en ödmjuk person som frågade vad hennes kollegor redan visste.

Hon frågade mig om hon skulle gå en speciell utbildning och jag hade gått exakt samma så jag svarade att det var ju helt rätt. Då var hon otroligt yvig och väldigt osäker på det mesta. Efter utbildningen blev hon dock totalt förändrad! Likgiltig för allt jag förklarat för henne och en rabiat kvinnosakskvinna + Diva!

Men jag har träffat flera personer av hennes kaliber och vet att högmod går före fall. Det är lite synd eftersom jag verkligen tyckte om Hanna från första början, bara för att bli chockad över hennes förvandling efter utbildningen.

Kan berätta att jag också mötte feminister under utbildningen som skrek åt mig följande; Nu har VI varit förtryckta av män i 3-tusen år så nu är det eran tur...!

Jaja..må hon bli som tidigare för då var hon helt underbar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in