2011-05-03, 20:29
Medlem
Jag har lyssnat på MP en gång och då intervjuade de Carl Bildt. Hon skämde ju ut sig inför hela Sverige det verkligen sken igenom hur otroligt dåligt påläst och inkompetent hon måste ha varit i skolan. Bildt hade ganska intressanta saker att diskutera med den där Kojo men hon avbröt och försökte att ta ner diskussionen till någon slags dagisnivå. Om det är detta folk tycker är "härligt" och "skönt" beteende är jag de förste som packar väskan och flyttar till Ogaden. Har inte lyssnat mer sedan dess, bojkottar programmet helt tills hon har avgått.

Dessutom verkar hon ha någon form av talfel... dialekt tror jag att det kallas.
Citera
2011-05-03, 21:34
Medlem
haha vad hemska ni är. Jag tycker hon är sjukt härlig och rolig! Jag gillar alla i morgonpasset och lyssnar på det varje morgon på jobbet. Heja Hanna!
Citera
2011-05-03, 22:46
Medlem
Hanna är ju en för go tjej asså! hoppas du läser här igen och sållar bort dom negativa inläggen om dej denna gång
Citera
2011-05-04, 10:42
Medlem
TheaFraggers avatar
Het? Det är uppenbarligen vårhormonerna som spökar och grumlar omdömet...
Citera
2011-05-04, 15:37
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kobashvili
Jag har lyssnat på MP en gång och då intervjuade de Carl Bildt. Hon skämde ju ut sig inför hela Sverige det verkligen sken igenom hur otroligt dåligt påläst och inkompetent hon måste ha varit i skolan. Bildt hade ganska intressanta saker att diskutera med den där Kojo men hon avbröt och försökte att ta ner diskussionen till någon slags dagisnivå. Om det är detta folk tycker är "härligt" och "skönt" beteende är jag de förste som packar väskan och flyttar till Ogaden. Har inte lyssnat mer sedan dess, bojkottar programmet helt tills hon har avgått.

Dessutom verkar hon ha någon form av talfel... dialekt tror jag att det kallas.

Kunde inte sagt det bättre själv. Svenska medier ska undvikas öht.
Citera
2011-05-04, 18:29
Medlem
majtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icaa
I dagens morgonpasset sa hon att hon läst sin (denna?) tråd på FB.
Hon verkade lite sur. Frågade bla den där blonda självhjälps-tokmajan hur man tacklar att man vill dö.

Även om hon är vulgär, pratig/skrikig så är hon bland de härligaste mediapersonerna jag vet, och jag skulle sluta lyssna på MP på stört om hon slutade där.

Kommer du ihåg när i programmet det var?, det går ju att lyssna på dom gamla programmen på deras hemsida, vore kul att höra vad hon sa.

http://sverigesradio.se/sida/sandnin...programid=2024
Senast redigerad av majty 2011-05-04 kl. 18:40.
Citera
2011-05-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majty
Kommer du ihåg när i programmet det var?, det går ju att lyssna på dom gamla programmen på deras hemsida, vore kul att höra vad hon sa.

I sann Hanna H-anda hoppar jag rätt in i samtalet. Om jag inte minns helt fel så var det strax innan tio, kvart/tio i kanske
Citera
2011-05-04, 19:26
Medlem
Är det bara jag som fantiserar eller är Hanna lite småkåt på Jörgen Lötgård? Tycker att hon är lite annorlunda sedan han började vicka för Martina. Jörgen har ju en rätt fjortisaktig och grabbig humor som Hanna knappast skulle låta vem som helst komma undan med, men när han drar sina skämt så fnittrar hon bara.

Hoppas det blir romans! (Tror han är upptagen, men enligt tråden så är det inget problem för Hanna.)

Älskar Hanna Hellquist, om man verkligen lyssnar på vad hon säger (både allvar och skämt) så är det en människa som tänker originellt och oftast väldigt bra.
Citera
2011-05-04, 19:58
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelespresso
Heh, jag antog att den skulle komma.
Jo jag är jättemisogyn, håller kvinnor tillbaka och är en stark förespråkare för Strukturell Diskriminering, som vår hemliga, manliga, konspirationsklubb heter. Också gillar jag inte folk som bräker på värmländska, avbryter andra och, helt enkelt, inte tilltalar min humor.
Brukar faktiskt lyssna på P1, så tråkig är jag. Nordegren i P1, paapoppapeeejooo.
Jag skulle äta det hon lagar,åh, förlåt jag trodde det här var den stora tråden om mat.
Nå,moderatorsvinet kan torka sin springa med detta inlägg.
Jävla röv.
Citera
2011-05-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kobashvili

Varför ska man låta så djävla intelligent bara för att man pratar med Carl Bildt? Jag är säker på att Hanna hade kunnat ställa mycket professionella frågor om det var hennes jobb. Men nu medverkar hon i Morgonpasset där hennes jobb är att vara sig själv, inte att ha rollen som trist samhällsanalytiker. Vill jag lyssna på en superallvarlig diskussion med Carl Bildt så finns det många andra medier för det. Så flytta du till Ogaden och avnjut dina gamla kassettband med inspelningar från P1.
Citera
2011-05-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majty

Lyssna på klippet när de ringer Mia. Det kommer mot slutet i det. Låg på deras hemsida igår.
Citera
2011-05-04, 21:15
Medlem
Hanna är grym. Rolig, sexig smart och härlig. Puss på dig Hanna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in