• 1
  • 2
2009-02-05, 13:05
Medlem
Jag beställde lite Genie, jag går på VLCD också kan man säga så jag vill inte smäcka i mig massa onödig öl i helgen. Är det möjligt att röka lite Genie för att känna sig lite soft och glad på fest? Tänkte isf rulla med tobak i vanliga cigg så att säga.

Tilläggas bör att jag förrut bara rökt vanliga cigg som max :P
Citera
2009-02-05, 13:14
Medlem
Fubiks avatar
ja det är fullt möjligt att röka lite Genie för känna sig lite soft o glad på en fest Gå ner till den närmsta blatteaffären o köp dig lite riktig rizzla istället Kolla i noobtråden om du vill veta lite mer
Citera
2009-02-05, 13:15
Medlem
jo men jag vet inte, jag vill inte stå och röka en joint bland vänner som är helt emot sånt, skulle uppskatta om det såg ut som en vanlig cigg :P förstör filtret något då?
Citera
2009-02-05, 13:20
Som Fubik ovanför mig säger, du kan röka din lite småglad sådär. Men ta det lugnt isf.

Jag vet att när jag röker för mycket så kan jag inte sluta skratta, kan inte göra två eller fler saker samtidigt, overklighetskänslor osv. och jag vet inte om det passar på fest. Men det är mycket trevligt om du ska sitta hemma med några polare

Men du gör ju som du vill.

edit: Filtret förstör, ja. Men det kan du lätt slita ut med tänderna, sen gör du ett eget filter av något lite hårdare papper som du rullar ihop.
Citera
2009-02-05, 13:22
Medlem
Laban_Lurkares avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=787278

Du kan ju alltid läsa igenom den där.

Sen har jag inte den blekaste aning om hur mycket du skulle behöva för att bli lite glad, det kan ju variera rätt så rejält...
Citera
2009-02-05, 13:22
Medlem
fan va trevligt det låter Tror det blir lugnt, bara säga att man suttit och shottat massa hemma haha, och att riva av filter från cigg finns ju folk som gör så det är ju lugnt
Citera
2009-02-05, 13:23
Medlem
dawatts avatar
Får man inte munchies av genie? I så fall kan du ju lika gärna dricka öl. Eller för den delen rödvin, som ska vara alkoholen med minst kalorier enligt en bekant träningsnarkoman.
Citera
2009-02-05, 13:24
Medlem
har faktiskt funderat på det, någon som vet? :P
Citera
2009-02-05, 13:27
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
Får man inte munchies av genie?

Jag får galna munchies
Citera
2009-02-05, 13:28
Medlem
ajdå :P det låter ju lite sådär hehe... o andra sidan att käka något litet är ju bättre än 10 öl iaf...
Citera
2009-02-05, 13:30
Citat:
Ursprungligen postat av freddstah
ajdå :P det låter ju lite sådär hehe... o andra sidan att käka något litet är ju bättre än 10 öl iaf...

Det är svårt att käka "något litet", finns nästan ingen gräns på hur mycket du kan trycka i dig.
Citera
2009-02-05, 13:32
Medlem
haha okej, ajdå :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem