2016-05-21, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
Jag vet inte om branden som beskrevs i den här artikeln ännu ej omnämnts i tråden, eller om GT/Expressen har syftat fel på tidpunkten för branden.
Hon fixade i alla fall ett Halloweenkalas genom facebook till dottern, vilket blev en artikel i GT/Expressen. Del av artikel nedan.

Det är ju klart att barnen inte skall straffas för föräldrarnas historik men det är nog så ganska många människor resonerar idag. De är rädda om sina telningar.
Man undrar ju om dom visste vem dom skickade sina barn till 😱
Citera
2016-05-21, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.D
Caligula Jones - Va har du med de att göra? Men visst, för all del så ska jag ändå svara. Jag har absolut inga som helst problem med att leva med mig själv! Trivs ganska bra med mitt liv! Sover riktigt gott på nätterna faktiskt...

Fick av en ren händelse veta om denna tråd tidigare idag, en tråd som har hållit i sig i flera år. Allvarligt talat..? Har ni inget bättre för er? Ni har väl egna liv att bry er om? Eller e era liv så fattiga att ni måste lägga er i andras?
Det har inte varit mycket av allt som står här som stämt. De mesta e allt från rena faktafel till inbillning och gissningar.
Ni tror er veta så mycket men ni... ja, hopplöst fall verkar de väl va för de flesta av er. De bästa e väl de som påstår att ni känner mig eller någon i min familj... hehe... skulle inte tro de! Vilket skitsnack!
Å varför alla dessa frågor om va jag gör nu, var bor jag, va heter jag?
Jag e mammaledig till mitt tredje barn å bor i ulricehamn å heter samma som jag alltid har gjort... Så nu vad? Ska ni komma förbi på en kopp kaffe eller? Denna nyfikenhet e ju pinsam!
Något annat?
Ja, några år senare.
Nu är du tydligen gift 😱😱
Vet din make om hur sjuk i huvet du är?
Och din vädjan på fejjan??!! Klart folk inte vill släppa sina kids till dig!
Citera
2016-05-21, 13:35
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Man undrar ju om dom visste vem dom skickade sina barn till 😱
De först inbjudna, som följaktligen aldrig kom, visste nog det men troligen inte de många fler som sedan blev inbjudna via facebook. Eller också tänkte de, att det är inte barnets fel, att det har så påtända eller lättantändliga föräldrar.
Citera
2016-05-21, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
De först inbjudna, som följaktligen aldrig kom, visste nog det men troligen inte de många fler som sedan blev inbjudna via facebook. Eller också tänkte de, att det är inte barnets fel, att det har så påtända eller lättantändliga föräldrar.
Hon har två poster där hon beklagar sig över att folk rotar i hennes förflutna och springer till polis och soc.
Hon skrivet också att hon är säker på att alla har skelett i sina garderober😂
Hmm vi andra har inte knivhuggit våran mormor och krossat skallen på henne med en glasskål! Än mindre försökt sätta dit nån annan för mordet som Linda Hedman gjort!
Citera
2016-07-04, 22:08
Medlem
Nån som har fupen till detta mord?
Citera
2016-07-22, 14:44
Moderator
Schlesiens avatar
Rubrikändring

Utgången rubrik:
Dotterdottern slog ihjäl sin mormor!

/ Moderator
Citera
2016-07-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Hon har två poster där hon beklagar sig över att folk rotar i hennes förflutna och springer till polis och soc.
Hon skrivet också att hon är säker på att alla har skelett i sina garderober😂
Hmm vi andra har inte knivhuggit våran mormor och krossat skallen på henne med en glasskål! Än mindre försökt sätta dit nån annan för mordet som Linda Hedman gjort!

Sjuk människa, har läst inläggen och hon är ivrigt påhejad av fan-cluben som verkar se upp till henne. Undrar om de vet? De är kanske rädda för henne och vågar inget annat?
Citera
2016-11-11, 19:18
Medlem
Nån som vet nåt? Tydligen bor dom utomlands ! Vill så gärna ha fupen på detta mord
Citera
2017-01-29, 11:02
Medlem
Belinea255s avatar
hon lär även ha en blogg.. sök och ni kommer finna !
Citera
2017-02-09, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kramdjur
Är det nån som vet om hon är utskriven nu? Och vad hon heter, Liza?
Hon heter Linda
Citera
2017-03-08, 20:37
Medlem
Länk till blogg :http://lindamedfamilj.com/

Egentligen känns det fel att skriva ut det eftersom hon nog gärna vill ha många följare , hon tycker det är häftigt att flera läser tydligen, men ...

En liten sammanfattning för den som inte vill klicka sig in:

Hon har numera fyra barn, ett med downs syndrom och ett m adhd. Jag fattar inte riktigt om hennes nuvarande man är pappa till pojkarna? Bor på Kanarieöarna där de försöker starta nåt företag som säljer cannabis. Tydligen går det jättedåligt och de har knappt mat till barnen och har behövt tigga av alla de känner. Hon är mycket bitter för att de inte får tillräckligt med hjälp. Nu är det skolavgifterna de inte har råd med, och barnen är hungriga. I en kommentar ifrågasätts hon ( av nån som de verkar känna) varför man tar med sig fyra kids och drar utomlands när man inte kan försörja dem. Då blir hon sur och menar att de faktiskt var tvungna att dra (lite svårt att fatta varför eftersom hon beskriver att det haft det bra ekonomiskt etc här, men hon nämner bla att ena sonen -han med ds- mår bättre där). Barnen har det supertufft i skolan och det verkar som om alla blivit utsatta för mobbning och hot. Nu har hon fått cancer och ska skilja sig, och dessutom flytta hem igen.

Måste säga att hon skriver bra och lite humoristiskt, så om man inte visste vad hon gjort och att hon skitit fullkomligt i att ta sitt straff (när man rymmer från psyket så tar man fan inte sitt straff ...) och allt sånt så hade jag nog uppfattat henne som ganska sympatisk. Rätt omdömeslös och kanske lite naiv , fattar inte varför de inte bosätter sig så att barnen får gå svenska skolan istället för att slänga in dem där de inte förstår nåt. Och att satsa alla pengar på cannabis försäljning känns ju lite tveksamt även om det tydligen inte är ruset utan hälsofördelarna man vill åt.
Citera
2019-01-18, 16:38
Medlem
Annapandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wickan89
Nån som har fupen till detta mord?
Undrar det samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto