2014-07-10, 23:34
Medlem
Tar just nu Concerta 27mg och Lyrica 150mg. Känner att jag blir mycket slöare när jag tar Lyrican och kommer därför gå ner på 100mg igen. Jag är mycket känslig för läkemedel så undrar om jag kanske alltid kommer att kunna stå på 100mg, alternativt 75mg, vi får se. Även om den kanske inte kommer att hjälpa så mycket mot ångesten efter ett tag så undrar jag om jag kommer få den muskelavslappnande effekten på den dosen? För bara det skulle hjälpa väldigt mycket om jag känner mig mer avslappnad i musklerna. Någon som vet?
Citera
2014-07-11, 14:38
Medlem
Börjar bli lite sugen idag på en eventuell dos. Har inte tagit på 1månad+

Trappade ur fint och at symptomen har gett sig, finns det eventuella risker med att ta en dos? kan abstinens uppkomma? eller AT ? syftar på en dos mellan 400-800 mg.
Citera
2014-07-11, 14:39
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Gl leverea tillslut.
Citera
2014-07-11, 20:46
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen

Trappade ur fint och at symptomen har gett sig, finns det eventuella risker med att ta en dos? kan abstinens uppkomma? eller AT ? syftar på en dos mellan 400-800 mg.

Det är ingen risk att du får en till avtändning, om den redan har gett sig.

Det du ska vara rädd för är ju snarare att du blir så förälskad i det igen och inte kan sluta. Det händer alltid mig.
Citera
2014-07-11, 20:51
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Ska medela att jag efter lång väntaN äntligen fick mitt från GL. Nu börjar showen igen.
Citera
2014-07-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzzzz7
Tar just nu Concerta 27mg och Lyrica 150mg. Känner att jag blir mycket slöare när jag tar Lyrican och kommer därför gå ner på 100mg igen. Jag är mycket känslig för läkemedel så undrar om jag kanske alltid kommer att kunna stå på 100mg, alternativt 75mg, vi får se. Även om den kanske inte kommer att hjälpa så mycket mot ångesten efter ett tag så undrar jag om jag kommer få den muskelavslappnande effekten på den dosen? För bara det skulle hjälpa väldigt mycket om jag känner mig mer avslappnad i musklerna. Någon som vet?

Menar du med detta känslan av berusning? I så fall måste jag göra dig besviken. Den lär gå över snabbt. Det gjorde den för mig.
Citera
2014-07-11, 23:07
Medlem
2rs2pures avatar
En vän till mig dog, vet ej hur mycket lyrica hon hade tagit men det började med att hon blödde näsblod, sedan fick hon inre blödningar i "nästan alla inre organ" som de sa..

Jag har också fått näsblod när jag kombinerat 2g lyrica och sprit, men inte nå farliga symptom.
Ville bara säga det till de som tar högre doser ..
Citera
2014-07-11, 23:44
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
En vän till mig dog, vet ej hur mycket lyrica hon hade tagit men det började med att hon blödde näsblod, sedan fick hon inre blödningar i "nästan alla inre organ" som de sa..

Jag har också fått näsblod när jag kombinerat 2g lyrica och sprit, men inte nå farliga symptom.

Vad tråkigt - jag är hemskt ledsen.

Fastställde obducenten att det var pregabalinet som orsakat hennes död?
Citera
2014-07-12, 00:44
Medlem
Citat:

Mycket möjligt! sket i det idag återstå att se om jag ändrar mig imorn. Kommer iaf inte ta någon hästdos då är det kört!
Citera
2014-07-12, 02:31
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Mycket möjligt! sket i det idag återstå att se om jag ändrar mig imorn. Kommer iaf inte ta någon hästdos då är det kört!

Tycker fan du ska skita i att testa igen alltså! Men du kanske har bättre självdisciplin än vad jag har.
Citera
2014-07-12, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure

stämmer verkligen detta?
Jag tror inte det vad lyrican hon dog av.
Citera
2014-07-12, 09:47
Medlem
Blir nog en eftermiddagsdos för mig idag. Vet dock inte vilken dos man ska lägga sig på toleransen har nog gått ner en bra bit eftersom jag trappade ur sist och har vart borta från det mer än en månad nu. Vill ändå ha ett skapligt rus funderar på 750 vad tror ni ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in