Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Livingstone
Jag tar inte på daglig basis. För min del blir jag rätt så svängd på 700 mg.
Jag upplever eufori, en skön känsla i kroppen, ökat behov av sociala kontakter och berusningskänslor. Hela kroppen liksom känns skön på något sätt.
Jag brukar beskriva det som en blandning mellan tjack och röka, minus allt det negativa.
Lyricanodda är jävligt gött. Man lägger sig på soffan för att ta det lugnt och kolla på lite svensk television. Rätt vad det är så vaknar du till två timmar senare och inser att du slocknat en stund.
Edit:
Jag får även munchies.
En väldigt träffande beskrivning av vad jag själv känner, men skulle byta ut "röka" mot någon svagare opiod (fantastisk blandning, förresten). Vissa får helt andra effekter av lyrica. Jag försöker hålla mitt bruk på en bra nivå, har eskalerat lite nu det senaste dock. Lätt att ta till när skit händer.
Det slår olika på alla. Ibland måste man ha hållt på ett bra tag, några gånger i veckan, för att verkligen få det sköna lyrica-ruset. Lite som med heroin antar jag, folk spyr och mår dåligt som fan, men ändå fortsätter man, och då när det riktiga ruset infinner sig är man ofta redan fast.